Gå til innhold

Vårt lille høstmirakel :)

IdaC

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Å guriland så spennende!! Jeg håper virkelig på at de har gode nyheter til dere! Hadde grina som en flodhest hadde jeg fått sånne gode nyheter nå!

Du lager alltid så mye godt til middag du! Kan du ikke vurdere å bli min nye nabo som alltid inviterer meg over.........?! :ler:

Hvordan lager du sånn smoothies?Det høres så yammi ut!! Har smakt en type de har på butikken og den var nam,men nesten 30 kr for en halv liter da....Litt drøyt!

Så en liten oppskrift hadde vært kanon!

Forsiktig med bekkenet nå...Vet hva du mener for jeg fikk en sånn fiks idè om å gå igårkveld,det kjennes...Men fikk endelig kynnere da så det var verdt det på en måte :ler: Rar,jeg?!

Kos deg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Epica: Må bare :ler: jeg

Linn3c: Ja, mannen er utrolig søt for tiden, og da smelter jo jeg helt :) Nå må jeg ta meg en tur innom dagboken din, for der har jeg ikke vært før :sjenert: Koselig med nye "fjes" i dagboken min :klem:

Skytte: De hadde desverre ingen gode nyheter, men de gir i hvertfall ikke opp!

Jeg elsker å lage mat Skytte! Det har dabbet litt av nå i svangerskapet i forhold til tidligere. Og mannen elsker å spise maten min, noe som vises på ham godt etter disse to åra vi har bodd sammen :ler:

Oppskrift på smoothies er i dagboken din :) Ellers så er det bare å søke på smoothies på nettet så finner du masse oppskrifter.

Har du ikke hatt kynnere før? Hmm... Jeg har hatt det siden rundt uke 20 jeg :sjenert:

:klem:

I dag er jeg 30 uker på vei!!!!! :hoppe::hoppe::hoppe::hoppe:

Det er bare 10 uker igjen, og enda færre hvis det blir KS :overrasket: Selv om jeg gleder meg veeeldig til å bli ferdig, så er det skummelt lite tid igjen. Og vi har nesten ikke kjøpt noe, eller begynt å tenke på hva mer vi skal ha, og hvor vi skal ha ting og tang i huset. Kanskje på tide å begynne å tenke på det?

I går ble vi 4 vennepar hos vennene våre. De to som er prøvere hadde desverre ingen gode nyheter ennå, men de to jentene snakket åpent om prøvingen og begge to går til akupunktur og utredning og håper at det skal klaffe snart. Følte meg litt ille til mote til å begynne med der jeg satt med kul på magen, men siden de tok det så naturlig og spurte masse om svangerskapet så gikk det over etter hvert. Som de selv sier, de er jo unge begge to ennå, så de har litt tid igjen før de begynner å stresse. Håper de virkelig føler det sånn, at det ikke bare er en maske de har påtatt seg i andres nærvær....

Ellers så hadde vi det kjempe koselig, ble sittende til litt etter 23. Jeg fikk skryt for den nyinnkjøpte kjolen min, og det er jo alltid like stas å få :)

I dag sov jeg til litt etter 7, hadde håpet at jeg skulle klare å sove litt til. Får ta en lur etterpå eller i ettermiddag.

Nå har jeg i hele uken sagt at jeg skal gjøre litt husarbeid uten å gjøre det, så i dag er jeg faktisk nødt til det. Det er mannens fortjeneste at det ser noenlunde ut her. Får se hvor mye jeg orker, for bekkenet er ennå ikke bra.

Nå skal jeg på kjøkkenet og lage dagens smoothie, proppfull med vitaminer og godsaker :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

:hoppe: for 30 uker!!

Ja jeg tror jeg kommer til å få litt nerver, men glede meg MEST da, når jeg er så langt på vei som du er! ;)

Ja dere får starte med å kjøpe inn masse til skatten nå! ;)

Jeg vet akkuratt hva du mener, jeg føler meg også ille til mote når magen min strutter og et vennepar skal begynne med prøverør..

Tenk så heldige vi er!! jeg tenker ikke sånn til vanlig.

Men TENK på alle de som sliter, og vi ble gravide før vi skulle begynne prøvingen!

Rart hvor stor forskjell det er..

Smoothie høres GODT ut! :sikle:

Flink husmor! :klappe: Kose deg med husarbeid! :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg mest jeg og Epica , men det har ikke helt sunket inn at vi faktisk blir foreldrene om litt over to mnd!!! :overrasket: Helt sprøtt egentlig...

Om jeg helt koser meg med husarbeid er jeg ikke helt sikker på :ler: Men det bare må gjøres, har ikke noe valg desverre.

Nå har jeg brettet en haug med tøy, satt på en vaskemaskin og en tørketrommel. Skal skifte sengetøy og selv om jeg har gjort det i forrige uke og, men det blir så klamt og ekkelt om sommeren, og da må jeg bare skifte det superofte.

Hadde tenkt å ta magebilde i dag, men mannen har lånt bort kamera til hans søs og det hadde jeg glemt bort. Får låne pappa sitt når de kommer i morgen. Gleder meg så sinnsykt til å se nevøene mine igjen. har savnet dem så utrolig mye :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjesta

Litt over to mnd bare!... Herlighet.. Sprøtt! :sjarmor:

Skru opp musikken, det hjelper! ;)

Søtt du har så nært forhold til nevøene dine!

Jeg ser sjeldent niesene, de bor så langt borte! :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Epica: Jeg er veldig knyttet til søsteren min og foreldrene. Vi har alltid vært det, og mamma og pappa har oppdratt oss til å bry oss veldig om hverandre. Og da er det veldig naturlig for meg å ha nært kontakt med nevøene mine. Og søs kommer nok til å bety mye for barna våre. Så om ei av oss skulle finne på å flytte, så følger nok den andre etter :)

Nå har jeg ryddet litt, satt på oppvaskmakin, byttet sengetøy, vasket masse klær og vært i butikken. Nå streiker bekkenet, så nå er det tid for sofaen i noen timer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Jeg og søs har også et kjempeforhold.

Savner henne ofte! :grine:

Skulle gjerne ha flytta nermere henne, men da må jeg si hade til alle venninnene mine & mannen til kompisene, og det blir for kjipt.

Pluss mannen er så fornøyd med jobben sin her.

Får bli flinkere til å dra på besøk til hverandre :)

Det er noe spesielt med å ha en søster, ikke sant? ;)

Er hun eldre enn deg? Jeg er lillesøs. :)

Uffda det bekkenet! :klem:

Slappe av og ta vare på deg selv! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er veldig spesielt å ha søster. Derfor kunne jeg tenke meg å få to jenter selv, så de også får oppleve hvordan det er å ha hverandre :) Min er god del eldre enn meg, men den aldersforskjellen viskes mer og mer ut nå som vi begge er gift og vi og skal ha barn.

Nå har jeg sovet en times tid og gjort istand middag. Den er ovnen og blir ferdig til mannen kommer hjem :) Nå er jeg sulten og går og spiser på frukt hele tiden. Har vært mye sulten i det siste egentlig. Mye mer enn før. Men det er vel fordi den lille vokser veldig mye nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Akkuratt det søstra mi sa.. Hun fikk to jenter. ;)

Det er veldig spesielt ja.. :hjerte:

Men håper på en gutt neste gang, så han og mannen kan kose seg med Playstation! :ler:

men, jenter kan jo være guttete de også da!

Så deilig med en times hvil! *misunnelig*

Jeg gleeeder meg til å slappe av etter jobb!!

Blir sløv når det er så lite å gjøre på jobb! :tunge1:

Flink som spiser frukt da!

Kose deg masse ikveld, og krysser fingrene for at bekkenet oppfører seg fint! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia snuppa!

Vi er jammen heldige vi som kan få barn! :Nikke: Jeg har lært å sette STOR pris på det siden vi slet så ille med førstemann. Det var jammen ikke lett å se store mager da en periode - men etter hvert går det seg til og det blir ikke fullt så sårt... Det er virkelig en velsignelse å kunne lage barn på egenhånd... Og om ikke lenge sitter vi med små knøtt i armene begge to.. :legrine: Det er rart det der... Tenk så mye vi har å glede oss til (og bekymre oss for... i hvert fall jeg - som er sånn litt typisk hønemor :sjenert: )

Gratulerer med passerte 30 uker! Følger meg hakk i hælene du... Kanskje du til og med blir mamma før meg... Det kan absolutt skje - i hvert fall hvis det blir KS på deg...

Håper formen er sånn nogenlunde... og at bekkenet er grei med deg!

Stor torsdags- :klem:

(PS: Såååå koselig å høre at jeg var savnet under ferien... :sjenert: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

GRATTIS MED 30 UKER!!!!

Og takk for smoothiestipsene! Nå spørs det bare hvor mange år jeg bruker på å få prøvd dem..Jeg er SÅ treg...

:klappe: Flink du har vært i huset da! Men bra du hviler deg når det trengs,er viktigst det!

*gleder meg til magebilde*

Ha ei kjempefin helg snuppi! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har jeg litt nyheter fra IdaC (via Murmelmy). IdaC har blitt innlagt, for vannet hennes har gått :tristbla: Vet ikke så mye mer enn det og at hun skal ha en ny ultralyd i kveld.

Krysser fingrene for deg og den lille prinsessen, IdaC! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...