Gå til innhold
Noen av våre medlemmer opplever problemer med forumet og vi håper å få fikset problemet innen kort tid! ×

Vårt lille høstmirakel :)

IdaC

Anbefalte innlegg

Der var Murmelmy innom og :klem: Ja jeg satser på en enda like bra uke som denne har vært.

Å så deilig det blir med tur nå tenker jeg. Den unner jeg deg virkelig! hvis det fortsetter å være like varmt til uka, så blir jeg helt sikkert nødt til å ligge mye med beina oppe. For de ser ikke ut for tiden, og vondt er det og... Håper du husker å ta på deg støttestrømper når dere skal kjøre nedover.

Kos deg masse vennen, så snakkes vi nok snart igjen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjesta

Deilig å bare ta ting som de kommer av og til ;)

Hørtes koselig ut med masse jordbær og skravling! :-D

Kose deg og ha en avslappende dag hjemme! :klem:

Formen bra idag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Epica: Formen er grei nok, men jeg hovner så innmari mye opp i beina for tiden at de føles vonde ut kostant. Så det er nesten så jeg håper på litt kjøligere vær nå. Men i dag skal det uansett slappes av for å samle krefter og spare bekkenet til helga så jeg kan finne på ting med mannen.

Og formen din da? hvordan er den i dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Uff.. høres ubehagelig ut! :klem:

Søstra mi hovna også opp endel islutten..

Formen er fin!

Kun tidligere trøtt om kveldene, så jeg kan ikke klage ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Epica du får være glad hvis du slipper å hovne opp, for det er ikke mye moro. Jeg har vanligvis veldig smal fot og bruker str 38, og i går da jeg prøvde noen sko i skobutikken fikk jeg bare så vidt nr 40 på meg :overrasket: Gleder meg mer og mer til å få kroppen min tilbake jeg...

Nå har jeg vært en tur innom banken for å fikse par ting og innom butikken for å handle til middag. Det blir kyllingsalat, det er så varmt at ingen av oss orker tung mat. Så ble det 2 kurver med jordbær, nektariner og plommer og :sikle: Butikken er ca 10 min spasertur fra oss, og jeg pustet og peste på vei tilbake. Det er så varmt og med hovne bein er det ikke bare bare å gå for tiden...

Nå har jeg drukket halv liter med fun light med masse isbiter og spist ei brødskive. Nå skal jeg legge meg med beina høyt før dem blir helt sprengt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Myztica

:vinke:

Så kjedelig at du plages med hovne bein. Har heldigvis ikke merket noe til de plagene, annet en normalt da... :)

Håper alt er bra ellers!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hello snuppi!!

Oioi så mye du har gjort de siste dagene! Levde meg helt inn her og dro frem og tilbake inni hodet mitt :ler: Koselig å treffe folk og få gjort litt!

Ang hikkingen så er det visst pga dem svelger litt mye fostervann og det er bare god trening for lungene at dem hikker! Jeg syntes så synd i babyen i starten,men nå vet jeg at det er for en god sak!

Det som er litt morsomt er at jeg flere ganger har merket at når jeg har spist noe mat med mye smak/litt godt krydret,så begynner lillegull å hikke!

Kanskje blir det god smak på fostervannet?!(æsj,høres helt blæh ut men..)

Tenkte på deg her den dagen jeg rensket en hel kasse med jordbær og lagde syltetøy :ler:

Melder meg inn i hovnebeinklubben...Hendene mine er også hovne,spes høyrehånda og høyrefoten..Det er ubehagelig ja.Men ikke lenge igjen nå!!

Ha ei alldeles herlig helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Ugh.. Ekkelt med så hovne ben!

Men jeg merka faktisk, da vi var i Spania, at jeg hadde gått opp en størrelse! :overrasket:

Har du hatt en fin helg? :kose:

Hva pleier dere gjøre i helgene?

Venner drikker, fester... Og hvis det bare er oss to er det lett at det blir film på oss.

men savner noe MER... at vi kan føle det er helg! ;)

Ha en super mandag!

Her regner det...... :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LinKri: Utrolig kjedelig med hovne bein :forvirret::klem:

Skytte: Så koselig at du tenkte på meg da du renset jordbær. Jeg er jordbær spiser uten like. Og det verste er at mannen er blitt nesten like hektet :ler: På fredag spiste vi 4 kurver vi to :overrasket: Det er jo såååå godt :klem:

Epica: Det er litt forskjellig hva vi gjør i helgene. Vi pleier å si at helgene er forbeholdt OSS, da gjør vi ting sammen, da vi får lite tid sammen i uka. Lørdag dagen pleier vi som regel å komme oss ut på shopping. Handle litt klær og ting vi trenger, og avslutter som regel dagen med middag ute. Kvelden, de gangene vi orker besøker vi venner, eller får besøk. Hvis vi er ekstra slitne så blir det en kveld på kino eller i sofan med video.

Søndager er det litt opp og ned, men som regel så blir det til at vi sløver en del og besøker familie, tar oss en tur ut på cafe.

Vi kjeder oss i hvertfall aldri :) Vennegjengene våre er ikke de som fester mest, vi kan finne på å lage oss en fest hvis det er bursdag eller bare for å møtes, men vi syns det er mye koseligere med rolige middager og bare besøke hverandre for å skravle.

Vi festet veldig mye før, men begge to føler at vi har fått festet fra oss, og resten av gjengen vår har kommet til samme konklusjon :)

------------------------------------------------------------------------------------

Lørdag:

Stod opp, spiste frokost, dusjet go ordnet oss så stakk vi ut. Møtte et vennepar i byen på cafe. Kjempe koselig. Satt et par timer med dem før vi dro til Sandvika Storsenter. Ruslet litt der, jeg kjøpte meg en mammakjole på 9 månder. Det var 70% salg, kjolen kostet 1200 egentlig, men med 70% avslag var det grei pris :sjarmor:

Kikket litt på ting og tang til den lille, men gadd ikke å handle noe. Venter med å se hva mamma har kjøpt.

Avslutet dagen med pizza og gresk salat på Dolly :sikle: På vei hjem kjøpte vi par kurver med jordbær og leide film. Var hjemme litt før 21. Det var deilig å bare slappe av resten av kvelden.

Søndag stod jeg opp ganske tidlig, og fant ut at jeg ville bake rundstykker til frokost. Det ble tatt godt imot. Spiste frokost rundt 11 tiden, og så på nedlasta Las Vegas episoder i flere timer. Lagde middag rundt 18 tiden, spiste og mannen dro til foreldrene for å se på fotball og jeg dro til ei veninne. Var ganske trøtte da vi kom hjem igjen, sloknet etter å ha skravlet en stund i senga.

Mannen har vært såååå god i helga. Kost masse med magen, og har vist såååå mye omsorg og kjærlighet og kalt meg for sexy mamma :) (hadde på meg en fin sommerkjole på lørdag). Om nettene har har pleid å våkne, stryker over magen, kysser meg og sier at han elsker oss over alt på denne jord før han slokner igjen :hjerter: Skjønne mannen min, er det rart jeg elsker ham? :legrine:

I dag har jeg ikke bil, så jeg skal ikke noe spes. Skal en tur til butikken nå og handle inn til middag, regner med å bruke en times tid å det. Mannen støvsugde i går, jeg skal vaske gulver i dag og stryke litt tøy. Hva skal jeg til middag tro? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Fikk du handla masse godt? ;)

Høres ut som en deiiilig helg! :klem:

Ja, jeg også har egentlig festa fra meg, men savner et glass vin nå og da & noen øl i helgene, bare for kosen.. :)

Men da blir det jo ekstra godt når jeg kan drikke igjen.. :sjarmor:

Skjønn mann du har :hjerter:

Jeg også elsker det når mannen min stryker meg på magen..

Merker han er mer klar over lille gullet i magen nå, etter vi var på UL.. :)

Ha en fin dag! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Tittei! Så skjønn mannen din er! Min er litt "av og på" iforhold til magan han, noen dager er det MYE kos og stryk, andre dager er det litt skummelt tror jeg..

Håper du får en finfin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Epica: Nå har jeg handlet til lasagne og til rekebaguett til meg til frokost. fikk så lyst på det isted. Så nå skal jeg lage meg det, og en kaffe latte og sette med ned med det nye Gravid blag og bare slappe av. Kondisen er elendig og bekkenet ikke helt god, så en liten tur til butikken tar på.

Ja sånn var det her og for mannen, det ble mye mer virkelig etter UL og etter at han og har begynt å kjenne spark. Skjønn er han i hvetrfall :hjerter:

MissB: Min og hadde blandete følelser i begynnelsen, da han hadde lyst å vente et års tid til med å få barn. Men nå i det siste så er han blitt helt i hundre og gleder seg veeeeldig. Her om dagen så sa jeg "jeg er gravid", og da rettet han meg og sa "det er feil, VI er gravide". Syns det var søtt jeg, viser hvor mye det betyr for ham :) Men det er vedig forskjellig hvor mye disse mannfolka viser interesse. Men at de syns det er skummelt skjønner jeg godt, for det syns jeg og :overrasket: Håper du får fin dag du og :klem:

Nå har jeg vært i butikken, kjøpt det nye Gravid bladet, reker, majones, sitron og baguett, så nå skal jeg kose meg med frokost. Til middag blir det lasagne, vi er glad i det begge to, så er det en stund siden vi har hatt det. Hadde lyst på jordbær og, men de så ikke gode ut. Tror jeg må ta meg en tur til, til en annen butikk etterpå hvis jeg orker å gå. Tror jeg skal presse meg, for jeg er nødt til å ha jordbær i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Ja tenk... livet blir snudd helt på hodet når babyen kommer!

Sprøtt at vi får ansvaret for et nytt menneske liksom! :)

Håper formen bedrer seg! :klem:

Høres deiiilig ut å være hjemme! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heia du!

Nå ble jeg bare LITT sulten ja...!Mer som veeeeldig!!

:legrine: Så god mannen er! Sambo blir også bare mer og mer tussete syns jeg! Og til tider mer stille,tror han tenker en del på fødselen!Bra det da!

Jeg er også billøs idag men skal nok klare å komme meg bort på narvesen sånn at jeg får handla mitt siste gravid blad :sjarmor: Har venta lenge på det nå.syns det burde kommet hver mnd.Leser det jo ut på 123!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia vennen!

Endelig tilbake fra ferie...

Takk for at du har vært med på å holde boka mi i live mens jeg har vært borte... :kyss:

Håper alt er bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Epica :klem:

Skytte: :klem:

Cr@sh: Der var Cr@sh hjemme igjen :) Godt å ha deg tilbake, du har vært savnet. Håper dere har hatt det fint på ferien :klem:

-----------------------------------------------------------------------

I går gikk dagen veldig fort. Gjorde ikke noe spesielt, men det var et eller annet hele tiden. Og i går nesten kl 22 fant vi ut at vi ville ut og gå tur. Gikk en times tid, det var kjempe deilig, men bekkenet mitt var nok ikke like fordnøyd med den nei :riste: Har hatt vondt i natt og har fortsatt vondt. Hater å ikke kunne være aktiv :grine:

Nå har jeg kjørt mannen til togstasjon, har laget meg deilig smoothies og vurderer å sove litt til. Skal en tur til mams og paps for å betale en regning for dem (de kommer hjem på fredag :hoppe: ), handle mat til middag, rydde litt og lage middag. Ikke mange planer, men orker nok ikke så mye i dag heller.

I går kveld ringte et vennepar av oss og lurte på om vi hadde lyst å komme til dem i kveld. De tenkte de skulle samle vennegjengen vår. Kjempe koselig :) Så vi blir 4-5 vennepar hos dem i kveld, og kjenner jeg dem riktig, så ordner de både mat, kake og snacks.

De som vi skal til har prøvd å få barn i over 2 år nå uten å lykkes, og vi har ikke sett dem på en god stund da jeg følte det var vanskelig å forholde seg til dem nå som vi har en liten en i magen. Men nå tok de initiativ, så jeg har et lite håp om at de kanskje har lykkes og vil fortelle om det. Håpe, håpe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest gjesta

Stakkars vennen! :klem:

Høres ut som en kjempekos kveld med venner!

Litt vanskelig sånn.. med de som har prøvd sålenge..

Vi har også et vennepar som har prøvd i over et år, og

jeg føler meg nesten kjipt når jeg snakker om graviditeten,, :sjenert:

Kose deg på dagen å slappe av! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Epica: Ja, sånn føler jeg og det, derfor snakker vi ikke om graviditeten før de nevner noe. To av vennepara våre har prøvd lenge, men jeg syns de andre tar det litt lettere, og er super interreserte i alt rundt banet, spørr masse. Men alle takler jo sånt forskjellig.. :klem:

Nå har jeg vært en tur i butikken og tatt litt sol. Nå sitter jeg og spiser, og etterpå skal jeg rydde litt og gjøre i stand til middag. Det blir bakt potet, med salat, taco kjøttdeig og rømme og ost til middag :sikle: Lenge siden vi har hatt det, det blir digg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Uff, når du snakker om middag..

Tenkte jeg skulle blande i rømme & balsamico eddik oppi grønnsakene..

Det smakte :kvalm::hoho:

Har du bra tips, til en god fløtesaus.,..? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan tenke meg at det smakte :kvalm: Skjønner ikke helt hvordan du kom på den kombinasjonen :ler:

Vi har omtrent aldri saus til middag, ingen av oss er stor fan av det, så saus er jeg ikke flink på nei :riste: Hvis vi har det så er det posesaus :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...