Gå til innhold

Vårt lille høstmirakel :)

IdaC

Anbefalte innlegg

MissS: :klem:

Murmelmy: Jeg måtte handle, da jeg nesten ikke hadde noe å ha på meg :ler: Alle toppene mine er altfor korte, magen har vokst veldig de siste par ukene.

Det blir nok litt shopping der og, men kjenner jeg mannen min riktig så blir det nok minimalt, så jeg turte ikke å ta den sjansen :ler:

Vi reiser på fredag og kommer hjem mandag 12.juni, så vi blir borte 11 dager. kommer til å savne dere KG jenter og, er jo så vant til å være så mye her nå som jeg er sykemedt, føler jeg "kjenner" flere av dere. Også er dere i samme situsajon som meg, og det er utrolig godt å ha noen å kunne lufte tanker om svangerskapet med. Ingen av mine nære veninner har kommet til det stadiet i livet at de skal ha barn... :klem:

Nå har jeg sett CSI, og mannen har lagt seg. Jeg er ikke så trøtt enda, så jeg tror jeg ser den andre CSI og.

Vi spiste middag og dro en tur til svigers. Par uker siden eg hadde vært der, og nå som vi skal være borte en stund så mente mannen at jeg nesten måtte ta meg en tur. Det var hyggelig det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du, har du sagt i fra til legen at du reiser? Mannen min fortalte meg da jeg var i Warasawa at ingenting hadde blitt dekket dersom jeg hadde trengt hjelp der. Jeg sa jo ikke i fra ettersom det var snakk om fire dager...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, Murmelmy , jeg har snakket med legen om det er greit at jeg reiser, siden jeg ikke er vaksinert mot røde hunder. Og da sa han at det var i orden, så han vet at vi skal reise, men han har ikke nevnt noe mer. Skulle han fylt ut noe eller?

Vi har jo reiseforsikring, og den dekker jo sykehusopphold uansett. Kanskje mannen din mente at trygdekontoret bør ha beskjed, får da blir dagssatsen noe lavere, og en kan slite dersom de oppdager en utenlandsreise uten at de har fått beskjed om det. Jeg har søkt om ferie neste uke, så jeg kommer til å ha ferie og ikke sykemelding. Kanskje det er litt forskjell der og?

Vi får satse på at jeg er frisk som en fisk under oppholdet :)

Våknet tidlig i dag som vanlig. Skulle så inderlig ønske at jeg kunne sove litt mer :grine:

Kjenner ikke så mye til bekkenet foreløpig, kanskje det bare varte par dager denne gangen? Eller det er vondt ennå, men ikke uutoldelig vondt som de siste dagene.

I dag skal jeg stryke og vaske ferdig klærene til ferien. Osså må jeg vaske gulvene, innnen fredag. Mannen skal være på jobb helt til i kveld, så jeg tror jeg skal tilbringe litt tid sammen med nevøene mine i dag :) Kanskje ta ut han eldste en tur siden været ser ut til å bli brukbart. Han har barnehagefri på onsdager, og han blir så glad når noen av familien henter ham for å ta ham med ut. I det siste har han nesten begynt å vente ved vinduet på at noen skal komme. Lille skjønne gutten :)

Veide meg isted, jeg har lagt på meg ca 4 kg. Litt usikker på hva jeg veide da jeg ble gravid, siden jeg la på meg litt før det og. Det er utrolig rart å se at jeg veier så mye, har jo aldri gjort det før :forvirret: Jeg må innrømme at jeg gleder meg til å få kroppen min tilbake etter hvert... Får håpe at kiloene kommer til å renne av ganske fort etter fødsel.

I går var mannen søt igjen, han tok UL bildene, og kikket på dem, så sa han at han skulle ønske at hun var i magen hans , for da ville han hatt mulighet til å kjenne på henne dagen lang han og :hjerter: Så sa han at han gledet seg til hun skal komme ut, for da kan han ha henne oppå magen og kose masse med henne.

De har det nok ikke så lett disse mannfolka heller. Det er jo vi som får oppleve alt, mens de bare får med seg en liten brøkdel. Det er ihvertfall ingen tvil på at han ønsker seg den lille jenta og gleder seg til å bli far, og det varmer hjertet mitt veldig :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

:hjerte: For en mann du har ;) Han gleder seg myyye til å bli far ;)

Så deilig når dere har det så bra :klem:

Uffda, vondt enda ja? Håper det forsvinner snart vennen :kyss:

Når dere reiser, denne uken? :hoppe:

Kiloene renner nok av skal du se! :-D

Jeg har lagt på meg 7 kg! :overrasket: Men trengte de nok ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Må le litt av disse mennene våre :ler:. De er visstnok ganske like på dette gravid-området. Mannen er jo litt misunnelig på meg siden jeg får kjenne alt innenfra. Han kjenner det jo fra utsiden og jeg har prøvd å forklare hvordan det kjennes for meg - men til ingen nytte :riste:.

Nå har jo jeg fått meg et lite stumpetroll og sa han kunne gå med nestemann. "Det vil jeg gjerne", var hans respons :ler:

Ikke tenk på det med TK. Jeg visste ikke noe om det og siden det var slik en kort tur fortalte jeg ingenting. Tenkte faktisk ikke på det i det hele tatt før mannen nevnte det for meg.

Hele 4 kilo :sjokkert::roll:. Har mest sannsynlig lagt på meg rundt 15 kilo jeg nå :forvirret: . Men, men...har aldri hatt noe problemer med å gå ned igjen og ligger jo som regel på 60-63 kilo og er 176 cm lang. Har sikkert døtti 1 kg ned i hver pupp allerede :ler:

Ha en fin kveld snuppa!!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen!

Tusen takk for mange koselige hilsner i boka mi mens jeg har vært opptatt... ;)

Imorgen reiser dere! :hoppe: Åh... må si jeg kunne tenkt meg en tur jeg også... :Hehe:

Stikker innom igjen i kveld, jeg... Ha en fin dag! :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Epica: Mannen gleder seg nok til å bli far, og det er godt for meg å se, for han gledet seg ikke i begynnelsen da han egentlig ønsket å vente noen år med barn. Så jeg er veldig lykkelig av å se ham sånn :klem:

Murmelmy: Ja disse mannfokla våre høres skremmende like ut på gravid området. Da jeg nesten ikke klarte å gå av bekkenvondt på mandag, så sa jeg til ham at han kunne gå gravid med andremann og få alle plager og gleder det medfører, og da fikk jeg til svar at det skulle han gledelig ha gjort. Rare er dem uansett :ler:

Jeg vet at 4 kilo ikke høres så mye ut, men jeg veier vanligvis rundt 60 kg og er 168 høy, og siden jeg la på meg par kilo i jula, merker jeg det veldig nå ja... Men men, de går nok av ja, det blir de nødt til :ler::klem:

Cr@sh: Hyggelig å "se" deg igjen. Håper dere har hatt noen fine dager sammen nå :klem:

Epica: Tusen takk for det, vi skal nok sørge for å pleie kjærligheten for fult, siste gangen vi reiser på ferie alene. Litt rart det og i grunnen.. :klem:

Nå har jeg spist frokost, brødskive med makrell, majones og agurk, en halv melon, kaffe og granateplejuice. Kjenner at det er mye minde plass i magen nå for tiden, eller de siste dagene faktisk. Nå er jeg så stappmett at det føles som om jeg kommer til å sprekke :overrasket:

Stod opp litt før 9 i dag, satte på tørketommel og vaskemaskin, gikk for å ta sol, innom butikken og handlet brød og masse frukt. Nå har jeg hentet kofferter i boden, og skal begynne å pakke snart.

Skulle ta magebilde i dag, er 24 uker i dag :hoppe::hoppe: , men det ser ut til at digitalkameraet vårt streiker. Den er noen år gammel, sikkert på tide å kjøpe nytt uansett. Så vi må nok låne kamera av enten paps eller søs.

Jeg må også innom byen en tur etterpå for å kjøpe bikini og bher og par t-shorter til til mannen.

Også må jeg innom mamma og hente badehåndklær, alle har av en eller annen grunn endt opp der, også må jeg innom søs og hente støttestrømper. Håper hun har funnet dem, hun visste ikke hvor de var :forvirret: Men det er ikke så farlig, siden mamma har også, og har aldri brukt dem :)

Med andre ord, masse å gjøre i dag, skjønner ikke hvordan jeg skal rekke alt, spes siden jeg mset av alt har lyst til å tilbringe dagen på sofan :ler:

Mulig jeg rekker å komme en tur innom før jeg reiser i morgen, men tviler egentlig på det. Reiser hjemmefra rundt 9 tenker jeg.

Dere får ha en super helg alle sammen og en super uke, så "sees" vi igjen på mandag eller tirsdag om ca 12 dager.

:vinke: supergirlsa mine! Kommer til å savne dere og tenke på dere :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Myztica

GOD TUR I MORGEN!!!

Så herlig mannen din er da :hjerte: Sambo og kunne ønske han hadde lillejenta inni magen.. De er da søte de mannfolka våre da :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God tur vennen!

Kommer til å savne deg masse jeg også :Nikke:. Nå må du passe på å kose de supermasse i Italia med mannen. Husk gode gåsko så du ikke får vondt i føttene i tillegg til bekkenløsningen. Må bare passe på :ler:

Hadet bra, så snakkes vi snart :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:overrasket: Går du på duracellbatterier?!?!? Jeg måtte trekke pusten godt et par ganger her mens jeg leste! Du må ikke svime av i svingene nå!!

*gjemmer meg i kofferten*

Ønsker dere en riktig så herlig og romantisk ferie!!

Håper virkelig ikke bekkenet ødelegger for mye...

:klem::klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heia vennen!

Nå må dere kose dere skikkelig på tur! :hjerter: Være kjærester og kose dere med hverandre og det Italia har å by på.... Åh... skulle ønske det var plass til meg i kofferten! :reise:

Pass på helse på turen også da...

Kommer til å savne deg masse! Skal passe på boka di sammen med de andre jentene så lenge, jeg... :Hehe:

Ha en TOPPERS tur! :vinke:

:kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh... nå har dere sikkert akkurat reist... Heldiggrisene... :sjenert: Fortjener det virkelig da...

God tur! :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...