IdaC Skrevet 28. mai 2006 Forfatter #621 Del Skrevet 28. mai 2006 jenter Epica: Murmelmy: trøttheten har heldigvis gitt seg litt, det var kun den ene dagen. Det er jo litt godt at kroppen sier ifra også. Men jeg krysser alt av fingre for at bekkenet er like fint på ferie som den har vært de siste ukene. Vi er jo så glad i å gå masse når vi er på ferie, og et bekken som ikke fungerer legger nok et demper på ferien. Det ser ut som det holdt med den ene spisedagen hos meg også. Matlysten var myyyye mindre i går, eller den var vanlig da , men jeg skjønner hva du mener med mindre plass, men babyen min ligger ganske langt nede, så her er det goood plass ennå Cr@sh: Vi har storkosa oss i går, ble ikke tid til mye rapport om dagen nei, men nå kommer den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 28. mai 2006 Forfatter #622 Del Skrevet 28. mai 2006 I går sov jeg til 9.30, og jeg kan ikke huske sist jeg ar gjort det. Vi la oss riktignok nærmere 1, men likevel. Det var utrolig deilig å sove ut Mannen stod også opp da, og han dro for å trene og klippe seg, mens jeg ble hjemme for å rydde litt hjemme, sette sengetøy til vask, dusje og ordne meg. Spiste sen og rask forkost da han kom igjen, så kom vi oss ut litt etter 12. Dro til Sandvika Storsenter og fikk kjøpt litt klær til mannen. Jeg fant noe mammatøy på HM, men det var så sinnsykt lang kø på prøverommet, at jeg ble svimmel og uvel av å vente, så jeg ga opp, får ta det på mandag. Etter Sandvika dro vi til Babyshop og kikket litt på babyutstyr. Vi vet som ca hva vi skal ha nå. Det blir Quinny vogn, seng har vi også bestemt oss for, den får vi penger for av søs, men siden vi sakl bruke vugge den første tiden så haster det ikke veldig. Etter Sandvika dro vi til Asker, der fant mannen enda mer klær, og jeg fant en kjole på Match. Prøvde den for moroskyld for jeg trodde ikke jeg fikk den på meg. Men der tok jeg feil. Det er en sommerkjole, men litt finere til å ha på kvelden. Den satt utrolig fint på, og det er enda litt plass for magen å vokse i, så den kommer jeg nok til å bruke litt i sommer. Syns den var litt dyr med tanke på at jeg skal bruke den så lite, men mannen likte den så godt at han overtalte meg til å kjøpe den. Ellers så ble det lite annet til med, bodylotion og andre småting, stresset ikke med meg selv siden jeg skal shoppe i morgen. Vi handlet nok mat frem til ferien og spiste middag ute. Så bar det hjemover. Jeg kom på noen kjoler som jeg har i skapet som muligens kunne passe. Så jeg hadde moteshow for mannen. Og det ble litt for mye for ham stakkar, så vi endte opp i senga midt i seansen Jeg kjøpte en kjole som kostet skjorta da vi var på bryllupsreise i Dubai. Den fikk jeg aldri brukt, men har planer om å bruke den i et bryllup neste mai. Tok den frem i går, og den er jo såååå liten, str 6 (uk) Akkurat nå så kan jeg ikke tenke meg at jeg får plass i den om et år, men mannen er helt overbevist om at det kommer til å gå fint Jeg kan jo ha den som et mål kanskje Når jeg har gått ned så mye at jeg kan få den på meg, så er jeg tilbake til matchvekten min. Resten av kvelden slappet vi bare av med film, orket ikke å finne på noe da. I dag har vi ingen planer. Mannen skal få lov å sove så lenge han vil. Regner med at han skal lese litt, så da tar jeg meg sikkert en tur til søs eller mamma og pappa. Det ble veldig mye trøkking i går, jeg kjenner at jeg må ta det litt mer med ro i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 28. mai 2006 #623 Del Skrevet 28. mai 2006 Så koselig dere hadde det i går!!! Også kan jeg tenke meg at du gleder deg masse til å reise nå...misunnelig Håper dagen i dag blir like fin som i går med mye kos (). Stor fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 28. mai 2006 Forfatter #624 Del Skrevet 28. mai 2006 Murmelmy Nå er mannen våken, og planene for dagen er lagt. Vi skal til søs og spise frokost nå, så skal mannen vise noe svogeren min på datan. Etter det skal søs og jeg til mams og paps, med de små skjønningene, mens mannen, svoger og noen flere skal se på formula. Glad jeg slipper å se på det med ham hjemme jeg. Når det er ferdig skal mannen hente meg, så bærer det hjem for å lage middag før vi skal på kino i kveld. Håper jeg rekker en times før kino, så jeg ikke sovner under filmen Ha en fin dag alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 28. mai 2006 #625 Del Skrevet 28. mai 2006 Hei vennen. Så koselig det hørtes ut som dere hadde det i går. Deilig med noen skikkelige kose-dager - Ojoj.. nå er det ikke lenge til dere reiser.. Var det fredag? fra meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 28. mai 2006 #626 Del Skrevet 28. mai 2006 Kose deg med søs & på kino! Håper du får sovet litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 28. mai 2006 #627 Del Skrevet 28. mai 2006 Håper du får en fin søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 28. mai 2006 #628 Del Skrevet 28. mai 2006 Hellu!! Så koselig dere har hatt det da!! Godt å ha det sånn...are være kjærester og nyte hverandre midt i kjolefremvisninger Bra det! Jeg er ikke misunnelig på Italiaferien deres for jeg skal kanskje til Bodø St.Hans helga Slå den liksom Ha en finfin søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 28. mai 2006 #629 Del Skrevet 28. mai 2006 Jeg er ikke misunnelig på Italiaferien deres for jeg skal kanskje til Bodø St.Hans helga Slå den liksom ← Den var søt... Jeg er bare litt misunnelig jeg da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 28. mai 2006 Forfatter #630 Del Skrevet 28. mai 2006 Cr@sh: Ja, det er på fredag vi reiser Epica: Har hatt det veldig koselig i dag Liv: Skytte: Det er utrolig deilig bare å være kjærester. Vi har alltid vært flinke til å prioritere tid for bare oss og det håper jeg vi fortsetter med når den lille kommer. Skjønner godt at dere er missunelige på Italia turen vår, jeg hadde garantert vært det selv St.Hans helga skal vi feire et års bryllupsdagen vår Bodø høres jo bra ut det og syns jeg, det er jo veldig fin by, spes om sommeren hvis været er fint. Cr@sh: Jeg kan jo prøve å pakke dere alle KG damer i en koffert og ta dere med jeg Dagen ble som planlagt bortsett fra at vi droppet kino. Vi hadde ikke lyst likevel. Kom hjem fra mams og paps litt før 18. Da gikk vi en times tur. Og da kjente jeg bekkenet godt ja. Og kjenner det veldig godt enda. Jeg som hadde håpet på å ha en fin tur uten bekkenvondt Det er jo noen dager igjen til ferien, men dette lover ikke bra. Sånn begynte det forrige gang jeg hadde veldig vondt en stund (for en mnd tid siden). Kom hjem etter turen, lagde middag og har sløvet på sofaen resten av kvelden. Nå bærer det nok til sengs snart I morgen får jeg nok ikke tid til KG. Har dagen planlagt fra morgen til kveld. Ta tur til banken, ta sol, hente pass. Ta toget inn til Oslo og møte veninne mellom 13-14. Shoppe og spise lunch med henne. Møte ei av forlovere mine rundt 19-tiden. Spise middag med henne, psøve å komme meg hjem igjen til 23-tiden. Da er jeg nok skutt tenker jeg Så håååper jeg bare at je slipper å ha så mye vondt i morgen. Det blir jo en del trøkking i løpet av dagen. Så på tirsadg blir det nok en slappe av dag tenker jeg. Jeg må bare skrive litt om den skjønne mannen min . Han viser mer og mer kjærlighet for den lille jenta vår. I går da vi la oss, la han seg bak meg og tok godt tak rund magen og strøk masse over den og snakket til den. Han spørr hver dag om jeg har kjent henne sparke den dagen og hvor hardt og hvor lenge hun hadde sparket. I sted da jeg gikk forbi han, tok han tak i meg og fjernet toppen fra magen og kysset magen. Så strøk han over magen og sa "skjønne jenta vår, jeg gleder meg til du skal komme ut til oss, for jeg er jo allerede sååå glad i deg " Og da smeltet jo jeg fullstendig :grine2: Vi kommer til å bli en liten familie om ikke så altfor lenge. Jeg har en skjønn mann som jeg elsker over alt på denne jord, vi to har det så utrolig bra sammen, og det lille familietilskuddet kommer til å gjøre lykken komplett. Jeg er så takknemmelig for å ha vært så heldig og funnet den store kjærligheten Når jeg tenker over hvor bra vi har det sammen, så har jeg faktisk tro på at ekteskapet vårt kommer til å være, at vi ikke kommer til å være en del av skillsmissestatistikken... Noen ganger er det skummelt hvor like vi er, hvor likt vi tenker. Veldig ofte sier vi ting som den andre går og tenker, uten at det er noen grunn til å tenke på akkurat den tingen. Han nok blitt skremt av det noen ganger ja . Det høres ut som klisje, men jeg føler at vi er hverandres sjelefrender, og det føles godt... Nå ble dette langt, men det er så godt å få ut sånne tanker innimellom. Nå skal jeg på badet, mannen venter allerede i senga med ei bok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 29. mai 2006 #631 Del Skrevet 29. mai 2006 Sååååå søt mannen din var i går!!! Hihihi...vi var litt i samme bane som dere i går vi også . Vi snakket i bilen om at vi faktisk ikke kom til å skille oss, vi er jo så glade i hverandre. Og da jeg kom ut i stuen i går kveld etter å ha dusjet så fikk jeg ikke gå igjen (butt naked med bare hånkle). Måtte pent sitte ved siden av mannen som skulle ha hånden på magen. Ikke rart vi er glade i dem! Også var jo selvfølgelig tassen i slaget, da Høres ut som en lang og innholdsrik dag i dag . Nyt den sammen med jentene så snakkes vi i morgen Mandags fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 29. mai 2006 #632 Del Skrevet 29. mai 2006 Åh... er det ikke deilig å oppleve sann lykke ??? (Det ble en skikkelig klisje det også.... men det er jammenmeg sant!) Søte mannen din også... Gleder meg til min mann kommer hjem og kan stryke ømt på magen min.... Kos deg i dag.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 29. mai 2006 #633 Del Skrevet 29. mai 2006 Hva kan bli bedre av at dere har det så bra sammen og mannen din er så glad i lille nurket allerede... Må være deilig.. Har tenkt at livet forandrer seg veldig når man får barn, og mindre frihet. MEN... det blir nok såååå fantastisk deilig.. Å være en familie.. :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 29. mai 2006 #634 Del Skrevet 29. mai 2006 :grine2: For en going!!! Så herlig at han sier så mye fint og behandler deg så godt! Sånn skal det være! Håper ikke du blir helt ødelagt i bekkenet nå..vær forsiktig og slapp av i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 30. mai 2006 #635 Del Skrevet 30. mai 2006 Håper du har hatt en fin (travel) mandag! Og at formen holder seg bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 30. mai 2006 #636 Del Skrevet 30. mai 2006 Hellu vennen. Håper alt står bra til og at formen er fin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 30. mai 2006 #637 Del Skrevet 30. mai 2006 *innom med avslapningsvibber* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 30. mai 2006 Forfatter #638 Del Skrevet 30. mai 2006 Tusen takk for besøk jenter Endelig har jeg litte granne tid for å oppdatere. Dagen i går var veldig hektisk, slitsom, men veldig gøy å være med veninner. Stod opp tidlig, kom meg til banken, tok 15 min sol, hjem og dusjet dro til byen for å hente pass, måtte vente nesten en time de kunne ikke sende den nye i posten da jeg glemte å ta med den gamle til makulering da jeg bestilte den nye. Jeg rakk å komme meg til Oslo til 14, ikke verst syns jeg Veninna mi ventet på meg, og det bar rett til shopping. Bekkenet var au au au, og det veldig og helt fra morgen av Trodde ikke jeg kom til å klare shopping, men viljen var nok sterkere enn det å ha veldig store smerter. Fant masse fint faktisk. Kjøpte 3 topper på Mango, 1 på Morgan, 4 på BikBok og en bukse og en shorts på HM. Veldig fornøyd. Det ble litt annet småtteri også. Det eneste jeg mangler nå til ferien er bikini og par nye bh-er, det tar jeg på torsdag. Satt par timer på Bagel & Juice, spiste litt og skravlet masse. Sa hadet til henne rundt 18, ruslet litt til på egen hånd før jeg møtte hun andre veninnen min. Vi spiste sammen og det ble is til dessert Tok toget hjemover litt før 22. Snille mannen ventet på meg på togstasjon. Jeg kjente at det var utrolig godt å komme seg hjem. Jeg var helt skutt og bekkenet var helt utrolig vondt i hele dag. I dag våknet jeg rundt 6, spiste litt forkost med mannen før han skulle på jobb, og sovnet igjen Våknet litt før 10, gikk for å ta litt mer sol, handlet mat og hjem for å dusje og stelle meg. Møtte ei veninne i byen til lunch. Bekkenet er myyye bedre i dag, men fremdeles vondt. Men denne typen smerte har jeg ikke kjent før. Det er foran i skrittet, med stråling nedover beina, kjenner at jeg må være veldig obs på hvordan jeg går, reiser meg opp, setter meg... Håper virkelig at det bedrer seg til fredag, for jeg har veldig lyst til å kunne gå en del i Milano Nå er middagen ferdiglagd, venter i på mannen i ovnen. han bør være her om ikke så lenge. Resten av kvelden kommer jeg nok til å tilbringe på sofaen, kjenner at det trengs nå. Glemte å si at jeg har vasket masse klær i dag, støvsugd, strøket en del klær, tørket støv, laget middag og vasket på kjøkkenet. Skjønner ikke hvordan jeg har rukket alt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 30. mai 2006 #639 Del Skrevet 30. mai 2006 Husk å slappe av da snuppa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 30. mai 2006 #640 Del Skrevet 30. mai 2006 Litt av en marathon-dag i går! Høres nesten ut som mine dager, det MEN, nå skal jeg være flink til å ta det med ro. Har kjøpt månedskort i dag så jeg skal ta bussen over alt. Uten å tenke at jeg sparer de tjue kronene om jeg går Svært som du shopper før du skal reise! Pass på å spare litt av innkjøpene til Miano nå, da . Kommer til å savne deg mens du er borte. Er det snakk om en uke??? Stor kvelds fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå