IdaC Skrevet 4. mai 2006 Forfatter #421 Del Skrevet 4. mai 2006 I dag er jeg glad !!!! I dag er jeg halvveis i svangerskapet, 20+0 Og i dag klarte jeg teoritentamen!!!! Kanskje det blir lappen på meg før den lille kommer likevel Været er strålende, sol og varmt, kan det bli bedre? Nå har jeg kommet meg hjem, og skal prøve å slappe litt av og kanskje sove, for nå kjenner jeg at jeg begynner å bli hva skal vi ha til middag tro? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 4. mai 2006 #422 Del Skrevet 4. mai 2006 Grattis med 20 uker og halvveis!!! Og for teoritentamen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 4. mai 2006 Forfatter #423 Del Skrevet 4. mai 2006 Murmelmy: Bare glad at jeg kan glede noen vet du Jeg måtte le litt da du spurte om vi har veranda Joda, vi har det, men den ligger på bakken nå Vi holder på å få nye nå, så vi har faktisk ingen nå, men jeg kan helt sikkert spise is inne og jeg Og livet smilte til meg i dag, jeg klarte teorien, jippi!!! Cr@sh: Ja, jeg var sinnsykt tidlig oppe i dag, var vel våken 04.30 eller noe, og nå kjenner jeg at jeg må ta det igjen nå. Været er like fint her, men det kommer ikke til å bli utnyttet fullt ut i dag, men i morgen derimot så har jeg avtale med min siss, da skal vi til byen og kose oss med hennes minste, lunche, rusle og shoppe Gleder meg tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 4. mai 2006 #424 Del Skrevet 4. mai 2006 Nei og nei...Ikke godt å lese at du har så mye å stri med om dagen.... Skjønner veeeldig godt din frustrasjon ovenfor mannen..hadde nok banka sambo jeg..Vi har bare to bilder og dem er jeg livende redd for...Har så lyst på flere UL... Nå får jeg bare håpe at ting ordner seg etterhvert og at dere får ny Ul snart! Lykke til med oppussingen forresten! V har nettopp lagd nytt soverom og det ble så lekkert Vi malte en farge som het crème på veggene,så har vi beiset taket og listene ganske mørkt,samt at skyvedørsgarderoben er nesten lik beis på! Ble veldig fornøyd! Håper dere får ei fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 4. mai 2006 #425 Del Skrevet 4. mai 2006 GRATULERER MED TEORIEN!!!! Nå er det snart i boks!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 4. mai 2006 Forfatter #426 Del Skrevet 4. mai 2006 Skytte og LinKri I dag har jeg hatt en del magesmerter. Kjenner det ekstra godt innimellom, men har nå skjønt at det er kynnere. Men hvorfor har jeg vondt når det ikke er kynnere og? Først så kjentes det ut som jeg var sulten, så jeg har spist hele 6 ganger i dag, uten at det hjelper noe særlig. Tror jeg avventer til i morgen, dersom det ikke gir seg så ringer jeg nok legen eller jormoren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 4. mai 2006 #427 Del Skrevet 4. mai 2006 Ikke bra med magevont Men da får vi :hoppe: litt ekstra for 20 uker i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 4. mai 2006 #428 Del Skrevet 4. mai 2006 GRATTIS MED HALVVEIS! ... og hurra for bestått teoritentamen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 4. mai 2006 #429 Del Skrevet 4. mai 2006 GRATULERER MED HALVVEIS OG TEORIEN!!! Gøy å høre at livet smiler til deg i dag Alt er så mye bedre når ting går veien og været er bra. Nå er det meldt strålende sol ut hele helgen og litt til. God torsdagskveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 5. mai 2006 Forfatter #430 Del Skrevet 5. mai 2006 Tusen takk for besøk og gratulasjoner LinKri, Skytte, Liv, Cr@sh og Murmelmy Det er godt å ha dere jenter I dag er det strålende sol og det kommer til å bli kjempevarmt! Jeg lesker sol og varme, jeg er skikkelig sommer menneske Siss kommer og henter meg rundt 11 tiden tenker jeg, og da bærer det til byen for å sette seg på en av utekafeene og lunche med minstemannen hennes De guttene hennes er bare helt skjønne. I går så skulle dem ta bilde for pass, og hun hadde smurt eldstemann med litt selvbruning i ansiktet og hadde voks i håret hans Han så kjempetøff ut, men ja sa til henne at hun er gal, stakkars gutt som begynner tidlig med å være jålete I går kveld og i natt har jeg hatt masse kynnere, og de er vonde Har dere begynt med dem? Jeg syns dette er tidlig jeg da , men det er kanskje vanlig? Jeg er glad jeg skal til gyn om 2 uker, for jeg begynner virkelig å bli bekymret for at livmormunnen har begynt å åpne seg eller at det er forandringer på den. Siden jeg har en del smerter i ryggen også, skikkelige menssmerter, og det er visst ikke bra. Men det er helt sikkert ingenting, bare jeg som må bekymre meg for alt mulig. Mannen kom med ny orkide til meg i går. Den var for unnskyld for at han mistet bildene, gratulerer med teorien og gratulerer med 20+0. Snille mannen da Han har sagt at han er veldig lei seg for bildene, og det bør han være ! Gleder meg til å komme meg ut. De siste to gangene jeg kom meg til solarium så var det stengt, og det skulle ikke være det. Tenkte jeg skulle dit igjen nå, men blr så skuffet hvis det er stengt igjen. Og nå har jeg virkelig behov for litt farge i ansiktet mitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 5. mai 2006 #431 Del Skrevet 5. mai 2006 Kos deg i byen i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 5. mai 2006 #432 Del Skrevet 5. mai 2006 Solarium i dette finværet??? Sett deg ut, vennen! Satt i solen en halvtimes tid i går og fikk skille . Blir brun fort altså, men dette er jo rått! Jeg skal også ut i dag. Skal kanskje møte min høygravide venninne om hun får fri fra jobben. Vet ikke hva planen er, men kanskje til byen og kjøpe en is? Jeg skal i hvertfall sitte i solen! Kl 14 kommer solen på verandaen så om ikke noe annet skal jeg sitte der . Voffen skal få bli med - selvsagt Ha en super dag snuppa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 5. mai 2006 Forfatter #433 Del Skrevet 5. mai 2006 Det skal jeg nok klare Cr@sh Murmelmy: Jeg skulle gjerne ha gjort det, men det er faktisk ingen steder jeg kan sette meg i solen. Som sagt tidligere så er verandaene sagd av, og de holder på i bakgården hvor det er plen, så det går jo ikke an der heller. Parker er det veldig dårlig med i denne byen. Den eneste muligheten jeg har er å komme med opp til siss eller mams og paps. Derfor er jeg nødt for å ta sol istedenfor. Helt tullete egentlig. Is høres godt ut , men då har jeg dårlig samvittighet av å spise sånne godsaker foran siss, for hun driver og prøver å bli kvitt de siste 9 kilo etter siste fødsel, og vil ikke at hun skal sprekke pga meg Håper du får det supert i byen med voffen og venninen Nå må jeg fikse håret mitt før hun kommer, for vi har noen ting vi må få gjort unna før vi kan komme oss til byen for å shoppe og slappe av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 5. mai 2006 #434 Del Skrevet 5. mai 2006 Gratulerer med 20 uker og halvveis og med teorien! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 5. mai 2006 #435 Del Skrevet 5. mai 2006 på en fredag... og ønske om en gooood helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 6. mai 2006 Forfatter #436 Del Skrevet 6. mai 2006 Tusen takk for det MissS Cr@sh Dagen i går var veldig fin. Koste meg masse med siss og minste nevø i byen. Vi satt på utekafe i flere timer. Solen varmet og det var masse folk ute. Møtte en del kjente også. Nevøen min storkoste seg han og, skjønne gutten min Vi fikk shoppet en del også, jeg kjøpte meg en knallrosa mammastrandkjole. Den er så behagelig at den kommer nok til å bli brukt til å gå med hjemme. Så måtte jeg hjelpe siss med å finne kjole til eksen min sin bryllup Og det var litt rart må jeg innrømme, men det gikk greit, vi fant nå en superfin kjole til henne. Ved 15.30 tiden bar det avgårde til barnehage for å hente eldstemann, så dro vi alle sammem til mams og paps. De blir jo bare så utrolig glade når begge barna og barnebarna deres kommer. Og det er ikke ofte vi er der alle samtidig. Så spiste vi middag, og siss og jeg fant ut at vi hadde lyst på jordbær. Tok med eldstemann og ruslet avgårde. Der hadde de selvfølgelig ikke jordbær , så jeg fant ut at jeg måtte trøste meg med is . Fant en stor krone vaffel is til meg, og en liten pinneis til nevøen. Men det gikk selvfølgelig ikke an å lure ham, han skulle ha den største isen . Og etter par minutters disuksjon så måtte jeg gi tapt og gi fra meg isen min Utover kvelden kom mannen og, så ble det idol på oss hos mams og paps, vi dro hjem litt etter 21. Da var det en sliten Ida som kom hjem , klarte å holde meg våken til 23, og jeg trodde at jeg kom til å sove leeenge i dag, men neida, 05.30 var jeg lysvåken. Skal prøve å legge meg litt til etterpå. I dag skal vi ut og shoppe sommersko til meg og videokamera. Vi fant ut at vi er nødt til å ha det til den lille kommer, så da kjøper vi det like gjerne nå så har vi det denne sommeren og. Foreløbig ingen planer for kvelden, men det dukker helt sikkert opp noe, som det alltid pleier å gjøre. Glemte å skrive om at flere og flere har sagt til søstra mi at minstemannen hennes ligner på meg, så i går så måtte vi finne ut av det. Mamma tok frem bilder av meg da jeg var like stor som han er nå, og vi ble litt alle sammen. Den eneste forskjellen var at han er gutt. Det er jo litt morsomt. For søstra mi og jeg er helt ulike, så det er helt utrolig det med genene. Dere kan jo tenke dere en kry tante da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 6. mai 2006 #437 Del Skrevet 6. mai 2006 Huff, hele 2,5 sider siden jeg besøkte deg sist jo Skamme meg... Sånn er det når man er småbarnsmor og bare rekker og løpe innom kg og sjekke toppen av mine innlegg innimellom!!! Håper du får sjekka ut de kynnerne og mensensmertene altså! Bra at du ble sendt videre til noen som har skikkelig peil!!!! Så ordner det seg nok!! Og mannen da, som surra bort bildene! Men en orkidee kan være plaster på såret hvis du får nye bilder hos spesialisten da.... Jeg eeelsker orkideer, vannet mine 10 orkideer istad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 6. mai 2006 #438 Del Skrevet 6. mai 2006 Hei vennen, Først vil jeg si tuuuuusen takk for gode hilsner i dagboken min i går og i dag. Setter umåtelig stor pris på det! Må le av minstemann og tante. Så gøy! Broren min og jeg var prikk like som babyer (vi er halvsøsken). Ser vitterlig ikke forskjell på oss. Kun 70/80-talls klærne mine som skiller Håper kvelden din blir like fin som dagen. God lørdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 7. mai 2006 Forfatter #439 Del Skrevet 7. mai 2006 Iss: Siden du er småbarnsmor med lite firtid så er du tilgitt Orkideer er yndlingsblomsten min og, har veldig mange som har mistet blomstene selv. Vi brukte orkideer i bryllupet vårt og, på bordene, i buketten min og jeg fikk til og med konditoren til å lage orkideer til kaka vår og Jeg har ikke tilgitt mannen for bildene, men jeg prøver å ikke nevne det like mye lenger. Murmelmy: Bare hyggelig vennen, jeg bryr jo meg om KG jentene mine vet du Det er jo veldig morsomt med disse som ligner på oss da. Osgå noen av motsatt kjønn og da Men jeg syns også at det er veldig fasinerende siden han lille faktisk er sønnen til min søster og svoger, trodde genene begynner å bli litt svakere da, men neida, prikklik er han, og det setter jo tanta stor pris på Skal skrive om gårdsdagen lenger ned Lørdagen var veldig fin, vi kom oss ut veldig tidlig for oss å være, rundt kl 12, men jeg tror kanskje at det har litt å gjøre med at mannen løy om at butikken stenger kl 13, for å få meg til å skynde meg litt Han kjenner meg nok altfor godt han der Vi fikk kjøpt videokamera, så nå er mannen strålende fornøyd (han elsker alt av sånne nye dingser), og vi fikk kjøpt gave til pappa, et digitalkamera som vi vet han har ønsket seg en stund så nå blir han glad Etter det så skulle vi sette oss på kafe, men sola hadde ikke kommet dit ennå, så vi bestemte oss for å kjøpe kaffe og is og sette og på torget i sola. Møtte en del kjente, og bare nøt isen og sola. Ruslet litt til i butikkene, og bestemte oss for å vende nesa hjemover. Men jeg syntes det var så synd å være innestengt uten veranda i det nydelige været, så vi fant ut at vi skulle opp til søs og svoger og sitte i hagen deres. M Men før vi kom så langt, så ringte svigerinna fra Oslo og lurte på om vi skulle komme for å grille med dem. Så da snudde vi ganske kjapt ja, og vendte nesten mot Oslo Grillet og koste oss veldig, gikk ganske langt og, så da vi kom hjem ved 21-22 tiden, så kjente jeg det veldig i ryggen og leggene, har fått de krampene igjen Håper det går fort over. Søndag: Mannen har lovet foreldrene å hjelpe med å legge gulv i dag. Jeg fatter virkelig ikke at de ikke ringer og sier at han kan få slippe det siden det er det nydelige været, og det varer jo ikke evig og det er jo ikke akkurat sånn at han har mange fridager heller Men, men, han får vel gjøre det, så skal jeg komme meg til mamma og pappa og tilbringe dagen på sofaen på veranaen deres. Dersom leggene tillater det så blir det nok en tur på oss også. Håper i hvertfall en av nevøene mine er der og. De pleier ofte å være det i helgene, så bestemor får kost seg masse med dem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 7. mai 2006 #440 Del Skrevet 7. mai 2006 Ha en fin dag, snuppa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå