Cr@sh Skrevet 7. april 2006 #301 Del Skrevet 7. april 2006 Huff, det var trist å høre om nevøen din... Krysser fingre for at det "bare" er virus... *XXX* Husk å ta vare på deg selv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 8. april 2006 Forfatter #302 Del Skrevet 8. april 2006 God morgen! Tusen takk for besøk Cr@sh, Iss, MissS og Skytte Det er heldigvis "bare" virus hos den lille nevøen min. De på laboratoriet hadde gjort en feil. Jeg skjønner ikke hvorfor de i det hele tatt sier ifra om resultatene dersom de misstenker at de kan være feil Så har er hjemme nå og er på bedrigens vei Den gladnyheten gjorde at jeg tok tidligere tog til Oslo for å shoppe litt Det ble en topp på meg og noe sminke, men har sett flere ting som jeg mest sannsynlig kommer til å kjøpe på tirsdag Jeg møtte en haug med folk jeg kjenner mens jeg ruslet for meg selv, og det er jo alltid hyggelig å møte kjente. Møtte de to venninene på kafe, etter litt skravling, hadde vi lyst å shoppe litt til. Morgan butikken er vanligvis yndlingsbutikken min, men da jeg var der igår, så måtte jeg nesten innse at jeg ikke kan handle der på en god stund. Klærene er altfor korte og trange, ikke noe for en gravidmage Idet jeg var iferd med å komme meg til togstasjon og si hadde til venninene, så dukket en annen god vennine opp, hun skulle ta toget i samme retning som meg. Men jeg skulle bare et lite stykke siden mannen ventet på meg i Lysaker. Mannen og jeg dro for å spise, og like etter at vi kom hjem fikk vi besøk. Alt i alt så ble dagen mye bedre enn fryktet. Jeg var sliten på kvelden men fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 8. april 2006 Forfatter #303 Del Skrevet 8. april 2006 I dag skal vi til oslo for å møte et vennepar. Vi reiser når mannen står opp. Når vi skal hjem igjen så kommer vi til å plukke opp svigerinna mi og mannen hennes for de skal en tur til svigers. Planen for kvelden er å slappe av foran tv, men kjenner jeg oss riktig, så blir det nok heller med at vi ender opp hos noen, eller ute, eller at vi får vennebesøk Nå må jeg hoppe i dusjen, skal rekke å gjøre istand frokost før mannen står opp. Godt å få i seg god frokost før vi skal ut og være ute så lenge. Jeg tar meg en runde i dagbøkene deres i morgen, for nå er tiden desverre altfor knapp En god til dere alle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 8. april 2006 #304 Del Skrevet 8. april 2006 til deg!! Ser ut som om dere vil få en fin dag da! Uansett hva som skjer!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 8. april 2006 #305 Del Skrevet 8. april 2006 Så koselig med Oslo-tur... Håper dere har kost dere... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 9. april 2006 #306 Del Skrevet 9. april 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 9. april 2006 #307 Del Skrevet 9. april 2006 Innom for å ønske deg en riktig GOD PÅSKE! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 10. april 2006 Forfatter #308 Del Skrevet 10. april 2006 God morgen alle mine KG jenter Været hos meg er nydelig og da er jeg i godt humør også! Det har vært full rulle hele helgen. På lørdag hadde vi det hyggelig i oslo, og var enige om å bare slappe av hjemme på kvelden. Men den gang ei Ved 20-tiden ringer ei vennine av meg for å lokke oss med ut. Det regnet så forferdelig at det fristet ikke i det hele tatt, så vi ble enige om å ha videokveld hos oss. Like etter det ringer mannens telefon, det var et annet vennepar som lurte på om vi var hjemme for de hadde lyst å komme en tur. Så vi endte opp hos oss, med 3 video og en haug med snop. De dro rundt 2 tiden, og da var jeg stuptrøtt På søndag kom søstra mi og svoger med barna en tur rundt 12 tiden. Alltid like hyggelig med de små nevøene mine På kvelden skulle mannen få besøk av noen kompiser, og da flyktet jeg til ei vennine. en hyggelig men veldig travel helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 10. april 2006 #309 Del Skrevet 10. april 2006 Innom for å ønske deg en fin mandag i det flotte været! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 10. april 2006 Forfatter #310 Del Skrevet 10. april 2006 Cr@sh, MissS, Iss. Hyggelig med besøk i dagboken selv når jeg ikke er like aktiv. I dag er jeg nødt til å komme meg ut for å kjøpe meg noen BH-er. Og muligens noen nye topper hvis jeg finner noen jeg liker, og nye sko, og litt stash Jeg har kjent det lille mirakelet masse de siste dagene Mannen syns magen min har vokst litt de siste dagene og jeg tror faktisk at den har det Det er flere som har påpekt i det siste at den er velidg, veldig liten med tanke på hvir langt jeg er på vei. Svigemora mi lurte på om jeg har tenkt å legge på meg i det hele tatt, ei veninne som jeg ikke har sett på en stund lurte på om jeg var 8-9 uker på vei... Men kanskje jeg er en av de som ikke kommer til å bli så veldig stor? Vi får se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 11. april 2006 Forfatter #311 Del Skrevet 11. april 2006 I går hadde jeg en lite hyggelig opplevelse. Var og shoppet med min søster og nevø, og jeg sto i kø for å betale for en superdiger bh, da jeg kjente at den lille turnet masse i magen, og jeg ble så innmari kvalm og kjente at jeg holdt på å besvime Måtte bra komme meg vekk fra køen og satte meg på huk, og da begynte jeg å kaldsvette. Det varte i noen minutter, søstra mi hjalp meg med å få meg til en kafe så jeg fikk satt meg. Det gikk over etter hvert, men jeg er bomsikker på at dersom jeg hadde blitt stående i køen så hadde jeg besvimt. Søstra mi mener at det kan ha vært blodtrykksfall, og at hun også har hatt lignende episoder. Men det fikk meg til å tenke, tenk hvis jeg hadde vært alene, feks hjemme eller på vei til butikken. Uff, skumle saker dette her... I dag skal jeg til Oslo og møte bestis, siste gangen før hun reiser tilbake til London og blir der til juli Tror jeg skal innom Babyshop og kikke litt på vogn og seng. Det er nok på tide å begynne å tenke på hva vi skal ha. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 11. april 2006 #312 Del Skrevet 11. april 2006 Snart 18 uker på vei!! Her går det unna gitt! ........... Uff, en ekkel opplevelse skjønner jeg.. Babyshop? Har de masse fint der? Å, jeg gleder meg til jeg og sambo kan kikke i sånne butikker!! :-D Hvordan er formen idag da? Kose deg i Oslo med bestis, det blir nok koselig! GOD PÅSKE VENNEN!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 11. april 2006 Forfatter #313 Del Skrevet 11. april 2006 Takk for det Epica Babyshop har veldig mye velge mellom syns jeg. De har veldig godt utvalg i vogner, bilseter, stellebord og senger. Klærne er "merkeklær", så de er dyrere, og syns ikke de er verdt pengene siden de minste blir så lite brukt. Også har de masse annet som trengs for disse små Formen er grei nok i dag, veldig slapp, men regner med at det hjelper når jeg for dusjet og spist litt nå. Glemte å fortelle istad at den snille mannen min vil spandere sånn sminkekurs på Make up store for meg, og jeg kan velge meg ut noen produkter jeg har lyst på på hans regning Dette har jeg hatt lyst til å gjøre lenge, men det har aldri blitt noe av. Snille, snille mannen min Nå skal jeg ringe og sjekke om de har tid i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 11. april 2006 #314 Del Skrevet 11. april 2006 Kjempesnill mann du har! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 15. april 2006 Forfatter #315 Del Skrevet 15. april 2006 Her kommer en liten oppdatering På tirsdag ble det oslotur på meg med makeover. Ble sminket i over en time, og jeg ble ikke superfornøyd. Men som bestis sa, det var helt sikkert veldig uvante farger, men hun mente at det var knallfint. Jeg sminker meg ganske mye til vanlig, badet er stappet med kosmetikk, da jeg bare MÅ kjøpe det meste som kommer ut, og siden jeg egentlig kan sminke meg, så lærte jeg ikke så mye nytt heller. Men morsomt var det Tirsdag kveld bestemte mannen og jeg oss for å reise par dager til Gøteborg. Han tok fri de få timene han skulle ha jobbet på onsdag, og vi reiste på morgen. Var der til fredag kveld. Hadde det veldig hyggelig, shoppet litt, spiste god mat og bare nøt at vi var sammen. I dag skal vi være hjemme, møte noen venner og muligens middag og kino ute i kveld. I morgen reiser vi til noen familievenner i Skien og mest sannsynlig overnatter der til mandag. Det lille mirakelet i magen min er en aktiv liten krabat Sparker veldig mye i mammas mage Magen har vokst siden jeg tok bilde da jeg var 17+0, men jeg venter med å ta nytt bilde til torsdag, da er jeg 19+0. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 15. april 2006 #316 Del Skrevet 15. april 2006 Så deilig med Gøteborg-tur! Alltid godt å komme litt bort og bare være sammen.. Så koselig med masse liv i magen! Hadde en koselig "prat" med den lille i magen i morges jeg også.... Det er litt surrealistisk... men veeeldig koselig og moro! Påske- Kos deg med mennen og venner i kveld! Jeg skal til svigers.... Blir ikke helt det samme kanskje... men koselig det også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 15. april 2006 #317 Del Skrevet 15. april 2006 Så bra med masse liv i magen! Håper dere har hatt og fortsatt har en fin påske! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 15. april 2006 #318 Del Skrevet 15. april 2006 Gøy med make-over! Forstår godt det er uvant med andre farger. Virker gøy å kunne lære å legge make-up profft. Så gøy med Gøteborg tur! :-D Og deilig å kjenne lille gull i magen.. Er det ikke rart? Tenk at du er 19 uker på vei på torsdag!! Koooose deg i Skien & ha en suuuper påske videre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 16. april 2006 Forfatter #319 Del Skrevet 16. april 2006 God morgen snupper Jeg er fryktelig tidlig oppe i dag, da jeg ikke flikk sove pga tett nese Syns jeg akkurat har blitt frisk, så klarer jeg å bli forkjølet igjen. Håper det gir seg snart Cr@sh: Så hyggelig med "prat" med den lille. Jeg har ikke snakket så mye til den lille ennå, føler det blir så dumt. Men jeg vet jo at de kan høre nå, så jeg skal nok begynne snart Liv: Epica: Ja det er morsomt å lære å legge sminke, jeg er jo såååå glad i å jåle meg, at mannen siden han møtte meg prøver å få meg til å ta make up skole og/eller hudpleie Det er veldig rart å kjenne at det faktisk vokser noe i magen min! Det hender ofte jeg blir litt . Men det er jo superhyggelig mannen har prøvd å kjenne etter, men det blir selvfølgelig alltid stille når hånda hans kommer over magen. typisk , men det kommer nok. 19 uker på torsdag ja, helt uvirkelig å tenke på, særlig med tanke på at kroppen min er så og si den samme ennå. Mannen sa i går "du kan ennå gå i bikini på stranda", så sier jeg at jeg kan jo det med magen også, jo sier han, men nå er jo magen nesten like flat som den alltid har vært . Men plutselig så er den nok der Men jeg er utrolig glad for at jeg kjenner liv, ellers så hadde trodd at jeg hadde innbilt svangerskap Nå har jeg akkurat dusjet, skal ta meg en liten runde på KG, før jeg ordner forkost, og finner ut hva jeg skal ha på meg, før jeg vekker mannen. Vi har bestemt oss for å kommer hjem i kveld, orker ikke å overnatte. Da går hele morgendagen bort også, og vi har lyst å finne på noe med venner i stedenfor i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 16. april 2006 Forfatter #320 Del Skrevet 16. april 2006 Glemte helt bort å skrive om det siste ang ferien. Mannen sa i forrige uke at billettene til Barcelona var bestilt, og jeg begynte å glede meg mer og mer. Så ringer han på tirsdag for å fortelle at det ikke blir noe Barcelona tur , da hun som skulle ordne med dette ikke hadde alle opplysningene om alle og innen hun fikk det så ble billettene dobbelt så dyre, ca 6000 per pers var det (de må bruke et visst byrå som firma har kontrakt med). Og jeg ble jo heeeelt knust, jeg syns det er forferdelig at den ferien vi hadde planlagt ikke blir noe at, og Barcelona var plaster på såret, og nå gikk det i vasken Så ringte han noen timer etterpå, de hadde funnet billetter til Milano, vi reiser samme dag som vi skulle ha reist til Barcelona, mannen og jeg blir i Milano frem til mandag, så reiser vi videre til Venezia fa mandag til søndag Ingen av oss har vært i noen av de byene, så det passer jo fint det og, bortsett fra at vi ikke får badet slik vi kunne ha gjort i Barcelona. (og jeg som allerede har kjøpt solkrem og sololje ) Så det ordner deg for snille piker, men jeg er veldig kontrollfriek når det gjelder sånne ting, og jeg kjente at jeg ble skikkelig irritert en stund Nå må jeg se å få laget litt frokost, for planen er å komme seg avgårde før 11. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå