Pepita Skrevet 16. mars 2006 #181 Del Skrevet 16. mars 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 17. mars 2006 Forfatter #182 Del Skrevet 17. mars 2006 til jentene mine Mørkekjøring gikk greit i går, godt å bli ferdig med det. Glemte å for 14 uker i går!!!! Tiden flyr jo avgårde. I dag skal jeg en tur til byen med søs og minste hennes. Prøve å finne bursdagsgave til henne og bestis (de fyller år begge to i morgen). Bestis kommer fra London i dag, så det blir fest hos henne o morgen, og det beste av alt, hun blir her til etter påske! Jippi Ellers så ser det ut til at mannen får gratistur til en eller annen storby med jobben. De har lov å ha med ektefelle/samboer Fly, hotell og mat blir betalt av firma. Gjett om jeg ble glad da mannen fortalte det i går!!!! Jeg sier aldri nei takk til en tur. Det er visst snakk om amsterdam, men de er ikke helt sikre ennå. Jeg har vært der før, men ikke med mannen, så det blir koselig å oppleve byen med ham også Nå skal jeg prøve å komme meg i dusjen, min kjære søster kommer og henter meg rundt 11-tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 17. mars 2006 #183 Del Skrevet 17. mars 2006 for 14 uker! Så herlig med gratistur! Ha en fin fredag og ei herlig helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 17. mars 2006 #184 Del Skrevet 17. mars 2006 HOHO!!! 14 UKER allerede gitt!! Kanonbra! Se der ja! Du som bekymret deg for ferien-her får du servert ferie nr 1!! Helt gratis! Kan ikke bli stort bedre enn det! Skulle ønske sambo hadde det sånn i sin jobb...! Meeen! Kos deg med bytur og bestis og ha ei strålende helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 17. mars 2006 Forfatter #185 Del Skrevet 17. mars 2006 Ja, det er sant det Skytte, men jeg er jo veldig kjent for å bekymre meg på forhånd og uten grunn. Meeeen, det blir jo ikke akkurat det samme, par dager i storby mot 5-6 uker i sør-europa.... Men, men sånn er det, vi får jo verdens største mirakel i september istedenfor, jeg er bra sikker på at den klarer å veie opp for tapt ferie Sitter og venter på søs, og holder på å sovne Jeg våkner hver eneste morgen når mannen skal på jobb, og det er i 6-tiden, og jeg klarer ikke å sove mer . Så ved 11-12 tiden begynner jeg å gjespe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 17. mars 2006 #186 Del Skrevet 17. mars 2006 For tur!! Morro!!! Det ordner seg for snille piker vettu!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 18. mars 2006 #187 Del Skrevet 18. mars 2006 Innom for å si; god morgen!!! Håper du får en fin dag!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 18. mars 2006 Forfatter #188 Del Skrevet 18. mars 2006 God morgen Skytte Du er like tidlig oppe som meg? Venter på at mannen skal stå opp. I dag skal vi slappe av på formiddag, lage middag, så reiser vi en tur til min søster for å spise brusdagskake Etter par timer der, så reiser vi til bursdagsfest hos bestis Håper jeg klarer å holde meg våken etter kl 21. Kanskje jeg må ta en liten middagslur før vi reiser? Kjøpte meg den perfekte jenasen i går, så nå er jeg meeeeget fornøyd , i allefall for en stund... Nei, jeg lurer på om ikke jeg skal snike meg inn ved siden av mannen, så kanskje kan våkner snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 18. mars 2006 #189 Del Skrevet 18. mars 2006 God morgen!! Hørtes ut som en deilig dag, og med perfekte jeans Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 18. mars 2006 #190 Del Skrevet 18. mars 2006 for 14 uker!! God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 18. mars 2006 #191 Del Skrevet 18. mars 2006 God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 18. mars 2006 #192 Del Skrevet 18. mars 2006 for 14 uker!!! Har du og mannen kost dere idag da? Så bra du fant deg jeans, kan tenke meg det ikke er så lett! Kose dere i bursdag! Godt å høre du er i bra form! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 18. mars 2006 #193 Del Skrevet 18. mars 2006 Innom for å litt for 14 uker! Kult med gratis tur... nye jeans og god form! Jippi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 19. mars 2006 #194 Del Skrevet 19. mars 2006 Heia!! Kule jeans er ALLTID bra for kropp og sjel!! Er vel helt slått ut etter alle bursdagene igår regner jeg med! Du får holde hviledagen hellig idag da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 19. mars 2006 #195 Del Skrevet 19. mars 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 20. mars 2006 Forfatter #196 Del Skrevet 20. mars 2006 Ja, da var denne helg over også. De går sååå fort. Hadde en super helg På lørdag var vi en tur innom min søster, spiste kake, nevøen blåste ut lys på kaka til søstra, kosa masse med de små, før vi kom kos videre til bestis. Hun feiret bursdagen i huset til bestemoren sin, da det var bedre plass der. Men så fikk vi en kjørevei på over en time hver vei Men det gikk greit. Begge de to beteveninnene mine var der, og det var så deilig å se dem igjen Vi fikk både middag, dessert og kake hos henne, så jeg var sååå mett hele dagen. Festen var veldig bra, jeg kjente alle fra før, så det var godt å se alle sammen igjen. Det ble masse babysnakk, alle ville vite litt av hvert. Mannen og jeg er de første som skal ha barn i den gjengen, så alle er så nyskjerrige. Jeg hadde egentlig bestemt meg for ikke å snakke om den lille, ville ikke at jeg skulle bli en av de som kun snakket om det, men her var situsjonen litt annerledes da de spurte og maste masse. Og det gjorde ikke meg noe selvfølgelig Hun ene vennina mi koste masse og kjente på magen, hun syns det er rart å kjenne på gravidmage, hun hadde aldri gjort det før. Hun mente at den var veldig hard, og hun kunne kjenne "kulen" Koselig det! Andre vennina er heeeelt overbevist om at det er ei jente, siden magen min er rund, hun syns at mye har lagt seg på sidene hos meg de siste ukene, og rund mage tyder jo på jente Vi holdt ikke ut til lenger enn ca 12.30, da var jeg helt klar for senga mi Jo jeg ble mobbet litt også Venninene og familien min mener at jeg er ganske så forfengelig, jeg har jo en haug med sminke, er en skikkelig shopoholiker, og følger ellers veldig på hva som skjer på mote og sminkeverden. Så de mener at dersom jeg får ei jente (noe de for ungenes skyld håper på), så blir hun vel født ferdigsminket og stasjet, og at de i barselgave skulle ta med sminkepung Søndag sto vi opp sent, spiste sen lang frokost, og gikk en times tid etter det. Kjente det veeeldig i bekkenet resten av dagen. Det var sååå vondt Prøver jo å følge jormorens råd om å bevege meg og gå turer, men jeg klarer jo ikke det, smertene blir jo helt uutholdelige Like etter at vi kom fra turen, kom svigerinna og mannen hennes en liten tur innom. Hun hade med konfekt til meg, de hadde tenkt å komme da jeg hadde tannverk, men kunne ikke, så de kom i går. Så jeg gjemmer konfekt til neste helgas kos Etter at de dro, så reiste vi til mamma og pappa, vi var invitert til middag der. De satt barnevakt for søstras minste (6.mnd), så vi koste og lekte masse med ham. Jeg håper virkelig at jeg får en så snill unge som han er, han er bare verdens snilleste og skjønneste Vi kom hjem rundt 20 -tiden, så ble det en film på oss, Into the blue med Jessica Alba, og etter det. I dag skal je slappe litt av, ta litt , lage middag (tror det blir lasagne), og lese litt bilteori. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 20. mars 2006 #197 Del Skrevet 20. mars 2006 Så gøy når de spurte og maste masse om graviditeten , så koselig! Ha en superduper uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 20. mars 2006 Forfatter #198 Del Skrevet 20. mars 2006 Tusen takk for det Epica , ja det er kjempe koselig at de spør Mannen ringte nå, han blir forsinket i dag (igjen), kommer ikke hjem før tidligst 17.30-18.00 Vanligvis så syns jeg det er greit, men i dag har jeg vært alene i hele dag, og gleder meg såååå til at han skal komme hjem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 21. mars 2006 #199 Del Skrevet 21. mars 2006 For en utrolig koselig og begivenhetsrik helg du har hatt!!! Herlig påfyll i sjelen det! Men nå får du bare slappe av og ikke gjøre så mye sprell resten av uka!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 23. mars 2006 Forfatter #200 Del Skrevet 23. mars 2006 I dag er jeg 15 uker på vei Jeg syns det er helt ufattelig, tiden går jo sååå fort, men det er jo selfølgelig bare bra I dag skal jeg på UL og se det lille mirakelet mitt. Legen skal se på morkaka, og vurdere om jeg skal fortsette å være 100% sykemeldt. Det blir innvendig UL, og jeg gruer meg så innmari til det hver gang Kanskje han får sett kjønnet? Men vet ikke om jeg vil vite det uten mannen tilstede. I går var bestis hos meg nesten hele dag, og det var så koselig å ha henne så lenge på tomannshånd. Hun syns jeg ser liten ut til å være 15 uker på vei. Da sammenligner hun med andre hun kjener da de var 15 uker på vei. Men vi fant ut at det kunne ha med at jeg ikke har lagt på meg noe ennå, i forhold til de andre som da hadde lagt på seg en del innen uke 15. Vi får kanskje den nye bilen i dag eller i morgen Den kom tidligere enn den skulle. Så da blir det nok en lang prøvetur på oss i helgen. I går mens bestis og jeg satt rundt 12-tiden, så ringte det på døren, det var fra blomsterbutikk. Hun kom med den nyyyydelige buketten med 5 røde langstilka roser med brudeslør og litt grønt. På kortet sto det "Elsker dere over alt på jorden, deres x" Jeg smeltet jo fullstendig, skjønne skjønne mannen min Vennina mi ble jo så missunelig, og skjønte at det var på tide å klage til sambo om at hun også vi ha blomster Nå skal jeg prøve å ta en liten runde rundt omkring, men først MÅ jeg ha mat, for jeg er sulten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå