liv Skrevet 21. august 2006 #1201 Del Skrevet 21. august 2006 Jeg vil og ha dato *snurt* Men dog ikke ks! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 21. august 2006 #1202 Del Skrevet 21. august 2006 og der så jeg at det svaret over var svar nr 1200 i boken din! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 22. august 2006 Forfatter #1203 Del Skrevet 22. august 2006 Cr@sh: veldig spennende og veldig skummelt også Skal krysse fingrene for at du slipper å gå over denne gangen vennen MissS: Liv: deilig med dato, og mulige komplikasjoner får jeg ta dersom de kommer. I mitt tilfelle så ville en vanlig fødsel ført til flere komplikasjoner for både meg og barnet, så jeg valgte det beste for oss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 22. august 2006 Forfatter #1204 Del Skrevet 22. august 2006 I dag har jeg gjort nada! Sov dårlig i natt, var mye våken så jeg halvsov mer eller mindre frem til 13. Etter det har jeg kun spist, sett på tv og surfet på nettet. Dårlig med energi i dag, bekkenet og ryggen er vonde. Har hatt en god del ryggvondt i det siste, har fått beskjed om å ta paracet hvis det blir for ille, men jeg prøver å holde meg unna. Men nå har jeg ikke tatt den på 5 dager, så jeg tror jeg er nødt til å ta en nå for jeg klarer nesten ikke å snu meg pga vondter. Gleder meg virkelig til å bli ferdig med dette svangerskapet. Håper de tre ukene fyr av gårde. I går prøvde vi å få oversikt over hva som må gjøres i løpet av de tre ukene. Skal vaske godt i alle kroker hjemme neste helg, så tett opptil som mulig, trenger å kjøpe inn noen småting til til den lille, ellers så er alt klart for at den lille skal komme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 22. august 2006 #1205 Del Skrevet 22. august 2006 Det er godt og sunt med sånne dager hvor man ikke gjør noe, bare slapper av og bygger opp ekstra energi... Ikke no' koselig å lese om ryggvondtene dine.. Jeg sliter om natta jeg nå - er vanskelig å snu seg og det hender at bekkenet liksom "låser" seg og det kommer ekle og høye knepp derfra. I natt måtte jeg faktisk ha hjelp av mannen til å snu meg... Godt vi ikke har så lenge igjen, vennen... Samtidig så elsker jeg å gå sånn gravid jeg da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 22. august 2006 #1206 Del Skrevet 22. august 2006 Jeg er her og sniker... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 22. august 2006 #1207 Del Skrevet 22. august 2006 Heia snuppi! Innom på en liten snarvisitt,blir ikke mye kg for tiden så jeg har fallt helt utenfor føler jeg..Men er ikke så mye å gjøre med det når man har en liten skatt som krever sitt Nå har du heldigvis ikke lenge igjen før du får byttet vondtene bort i noe mye mye mye bedre Gled deg!!! Stooooor kos! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 22. august 2006 #1208 Del Skrevet 22. august 2006 Uffda.. formen ikke så bra forstår jeg! Hvilke babyting du skal kjøpe? Håper det går bedre med deg nå. Sove godt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 23. august 2006 #1209 Del Skrevet 23. august 2006 God morgen, vennen. Håper dagen blir bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 23. august 2006 #1210 Del Skrevet 23. august 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 23. august 2006 Forfatter #1211 Del Skrevet 23. august 2006 :kys_2: til dere alle som er innom dagboken min Jeg er litt sløv og tappet for energi for tiden, så jeg orker ikke å skrive så mye. Men jeg leser dagbøkene deres, så jeg er oppdatert. Her skjer det ikke så mye. Jeg sover en del, og jeg tror at jeg holder på å bli syk, og det er nok grunnen til minimalt med energi. Vondt i halsen og hodet, og er generelt veldig slapp. Men det går nok over snart for vi håpe, det må det, for jeg har ting som skal gjøres i heimen før den lille kommer. I dag er det 3 uker til vi skal få hilse på ham Selv om jeg gleder meg veeeeldig til endelig å få ham ut, så gruer jeg meg til KS. Skulle virkelig ønske det ikke var for den morkaka og at han ikke var i seteleie så jeg kunne født naturlig. Men vi får håpe på bedre lykke neste gang ---------------------------------------------------------------- I dag kommer mannen sent hjem, så da tar jeg meg en tur til mams og paps og spiser middag hos dem. De skal hente eldste nevøen i barnehagen og skal ha ham på besøk i ettermiddag. Så det blir nok koselig Jeg hadde 1+ på leukocytter i urinen på mandag. JM skulle si ifra om det til legen, men jeg tror hun glemte det. For hvis det er noe UVI på gang så forklarer jo det også min manglende energi. Tror jeg skal innom JM min og få sjekket det i morgen. Har ikke fått noe ny time hos henne da hun trodde jeg skulle bli fulgt opp på sykehuset, men de mente jeg ikke trengte det. JM min mener at jeg bør fulges opp hver uke, så da bestiller jeg time hos henne til uka. Nå skal jeg dusje og ordne meg, så kjører jeg til mams og paps Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 23. august 2006 #1212 Del Skrevet 23. august 2006 Kos deg hos mamsen og papsen! Håper du får mer energi snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 23. august 2006 #1213 Del Skrevet 23. august 2006 Nå har jeg ventet i hele dag på en liten oppdatering på denne fronten . Godt å lese at du har det bra til tross for begynnende sykdom. Ikke noe gøy med sånne forkjølelsesgreier... Kos deg masse hos mams og paps. Skulle ønske noen kunne lage middag til meg også... ...dersom mannen får oppgaven blir det take out pizza, taco, pølser. Ikke akkurat det beste for en som fort må smake på den type mat gjennom hele kvelden ved et inntak i fem-tiden. I morgen skal vi til pappa og sambo og heente bilen han. De skal en uke til Hellas og da skal jeg ha den ene bilen. DET blir DIGG frem mot termin Kos deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 24. august 2006 Forfatter #1214 Del Skrevet 24. august 2006 Epica: takk for det, hadde det veldig koselig Murmelmy: jeg vet at jeg er dårlig på å oppdatere i dagboken for tiden Men det frister ikke alltid å skrive noe. Men lesinga går greit, så jeg får med meg det som skjer inne i dagbøkene deres. Så deilig med bil Murmel. Selv om jeg ikke har hatt lappen så voldsomt lenge, så er jeg blitt helt avhenging av bil. Digg å slippe å vente på bussen som alltid er forsinket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 24. august 2006 #1215 Del Skrevet 24. august 2006 er aktiv i kverris' dagbok, men det er liksom det for tida... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 24. august 2006 Forfatter #1216 Del Skrevet 24. august 2006 Jeg får vel oppdatere litt her jeg da I går klarte jeg å komme meg ut av huset...til slutt. Handlet litt mat, det begynte å bli ganske skrapa i skapene. Endte opp med å handle masse frukt og grønt og bittelitt mat Deretter dro jeg til mams og paps, og der lå dem og sov hele gjengen. Mamma på sofa, pappa på soverommet og nevøen på gjesterommet Mamma våknet da jeg kom inn da. Skravlet masse meg henne og hun masserte den vonde ryggen min. Snille mamman min :kys_2: Stakkars nevø var helt utslitt etter barnehagen, og han brukte ihvertfall en halv time på å våkne og stå opp. Da lå jeg ved siden av ham og koste masse med ham Skjønne gutten. Stod opp etterhvert og lekte litt for seg selv mens vi voksne drakk kaffe og skravlet. Var hos den til ca 20, for da måtte jeg hente mannen som kom fra jobben. Resten av kvelden slappet vi bare av og la oss rundt 22 tiden da vi begge to var helt utslitte. Sov greit i natt, to tisseturer, men sov i mellomtiden, så det ble nesten 8 timers søvn, noe som ikke er så verst for tiden Nå har jeg spist frokost, ordentlig frokost for en gangs skyld, med to grove brødskiver med tomatost, rekesalat, tomat og akurk. Lenge siden jeg har hatt så sunn frokost. Har vondt i halsen i dag, og er ganske slapp i dag og, så det er nok forkjølelse som er på gang ja. Satse på å bli frisk frem til KS. Etterpå skal jeg innom JM med urinprøve, så skal jeg til søs, så reiser vi til Ikea når mamma er ferdig på jobb. Håper ryggen min er snill mot meg i dag så jeg orker å gå litt på Ikea. Det er bare småting jeg trenger, men en bruker fort noen timer på Ikea. MEN, hvis ryggen slår seg vrang, da setter jeg meg bare på cafe og koser meg med den minste nevøen min mens mams og søs handler sitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 24. august 2006 #1217 Del Skrevet 24. august 2006 for 36 uker! Håper forkjølelsen går fort over! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 24. august 2006 Forfatter #1218 Del Skrevet 24. august 2006 Takk for det MissS 36 uker ja Syns det er ganske utrolig at vi har kommet så langt. Jeg har egentlig begynt å telle ned til KS jeg.... 20 dager igjen i dag Må inn på kjøkkenet og finne frem litt toblerone og lage meg latte. Murmel baker, og det skal ikke mere til før jeg får lyst på godsaker. Men nå var jeg flink og spiste sunn frokost da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 24. august 2006 #1219 Del Skrevet 24. august 2006 Sjokolade er nam... Jeg spiste 200g firkløver til middag i går...prøvde jo å vekke magetrollet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 24. august 2006 Forfatter #1220 Del Skrevet 24. august 2006 Sjokolade er nam... Jeg spiste 200g firkløver til middag i går...prøvde jo å vekke magetrollet ← firkløver er jo kjempegodt. Men nå syns jeg all sjokkis smaker for tiden jeg da... Håper virkelig jeg klarer å skjerpe meg med sjokkisspisinga etter at den lille er ute Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå