Gå til innhold

Vårt lille høstmirakel :)

IdaC

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Epica: magebildet kommer med en gang supermedl mitt blitt oppdatert :)

MissS og MissB: :klem::klem:

I dag kjørte jeg mannen til stasjonen og på vei tilbake møtte jeg pappa i lyskryss som var og kjørte mamma på jobb :ler: Mens vi stod i lyskrysset lurte han på om jeg ville være med og drikke kaffe med ham. Så da ble det slik :) kl var jo 6.30

Satt der en stund,vi spiste frokost sammen, og da pappa skulle videre så fant jeg ut at jeg kunne besøke søs likegjerne og. ungene ble superglade for å se meg, lekte litt med dem, før eldste mann skulle i barnehage, da dro jeg hjemover og. Innom butikken og handlet det jeg trenger, en 7 kilos vannmelon og masse annen frukt.

Nå er jeg hjemme igjen, og er stuptrøtt, så nå skal jeg sove par timer tenkte jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

:hoho:

Koselig dere fikk avtalt litt i lyskrysset!

Så koselig å ha søs og nevøer så nærme, misunner deg det! ;)

Sove litt & drøm søtt vennen! :klem:

Planer for resten av dagen? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hellu....

Koselig å avtale "date" med pappa i lyskrysset da... :ler2:

Håper du slapper av og koser deg nå da. Enten du sover eller spiser vannmelon! ;)

:kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Epica: Skjønner godt at du misunner meg for å ha nevøene så nærme. Jeg hadde vært misunnelig selv. Jeg er utrolig glad for å ha hele familien rundt meg, også gleder jeg meg til barna mine og søs sine skal vokse opp sammen og :)

LinKri: :klem:

Cr@sh: veldig hyggelig å avtale date med pappa på den måten. Vi så jo ut som de rånere, med nerullede vinduer og skravlings :ler: Nå har jeg sovet, gjort i stand til middag, og nå koser jeg meg med vannmelonrester fra i går. Så du traff veldig på hva jeg foretar meg nå :klem:

Liv: mannen og jeg har veldig grei ordnings på det skjønner du. Jeg handler om morgenen, kjører handlevogn til bilen og laster varer over i den, så bærer han det opp når han kommer hjem fra jobb. Jeg tar inn kun det som kan bli ødelagt, som feks melk, rømme, kjøtt etc. Så slipper jeg å bære det blir bare den lille løftinga fra hylla i butikken og inn i vogna og fra vogna over i bilen. Veldig greit syns jeg :sjarmor:

-------------------------------------------------------------------------

Nå har jeg sovet par timer, og satte i gang med å gjøre istand til middag med en gang. Det blir gresk mousaka i dag, med gresk salat. Syns det er så godt :sikle: , men jeg glemmer ofte å lage det. Nå skal det stekes så er det ferdig til jeg har hentet mannnen litt over 16.

Matlysten min er blitt litt bedre, sikkert pga kjøligere, men det går ennå for det meste i frukt og snop :rodme: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 kilos vannmelon? :overrasket:

Den kan du vel trille ut vel? :ler:

Hehe, men vannmeloner er så tunge, så selv om det høres mye ut så er den faktisk ikke så stor :ler:

Jeg begynner å bli lei av å være så slapp. Er det vanlig å være så slapp de siste mnd av sv? Har jo akkurat stått opp, men kunne godt tenkt meg å sove igjen

:Gjesp:

Lurer på hva vi skal i kveld? Kanskje ta den Ikea turen som vi skulle tatt for 100 år siden? Får se hva vi orker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikea er vel ikke å forakte? ;)

Tja,syns det er litt pes med Ikea jeg da... Ligger på hver vår sofa og tenker litt om vi orker å reise dit nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tja,syns det er litt pes med Ikea jeg da... Ligger på hver vår sofa og tenker litt om vi orker å reise dit nå :)

Enig i at det kan være litt pes... ;) Alltid masse mennesker - men greit hvis man vet hva man skal ha da?

Ble det tur? :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cr@sh: det ble ikke tur, pappa ringte og lurte på om ikke mannen kunne hjelpe dem med å få ved inn i boden, så da ble det tur til mams og paps istedenfor :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hellu! Nå er det på tide at supermedl. blir oppdattert så vi får se bilder ja ;)

:hoppe: for 33 uker! Men om du må ta keisersnitt så er det faktisk ikke mer enn ca 5 uker til du sitter med den lille!

Endret av liv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

33 fullgåtte uker i dag :hoppe::hoppe::hoppe: Bare 7 uker igjen, og hvis det blir KS så er det bare 5 uker igjen :overrasket:

Selv om jeg gleder meg til å få den lille så er det veldig skremmende og. Tenk at vi skal få et lite barn, at vi skal bli foreldrene, syns det er så uvirkelig, selv om vi gleder oss bare mer og mer for hver dag som går.

Mannen viser sin glede hver eneste dag, og her om dagen da han strøk over magen og snakket til den lille, da sa han "kan ikke du komme til oss snart, for nå vil jeg så gjerne hilse på deg, se deg og bli kjent med deg" Jeg blir jo helt rørt jeg :hjerter: Men samtidig som han gleder seg til den lille kommer, så er han glad han holder seg inne i magen til han er stor og sterk nok til å komme til denne verden. Skjønne mannen min :)

I dag har jeg absolutt ingen planer. Er ganske slapp og har ikke bil, så det blir til at jeg slapper av og pusler litt hjemme.

I morgen skal mamma, jeg og søs ut og handle til den lille. Skal kjøpe kant og himmel for vogga, hentesett, håndklær, sengetøy, pute og dyne og sikkert andre små ting. Planen er å finne og kjøpe alt, men det spørs om vi rekker og orker alt på en ettermiddag.

Og om par-tre uker skal vi hente vogga og stellebord av søs og begynne å ordne hjemme. Har lyst å vente lengst mulig med å få sånne ting i orden.

I går så møtte vi to vennepar da vi var på vei hjem. Hun ene hadde ikke sett meg på tja, kanskje 6-7 uker og hun andre på 3 uker. Og de kommenterte hvor liten magen min er for å være så kort på vei. Og det er den virkelig, når jeg har spist godt så får jeg en god rund kul, men om morgenen så er det ikke voldsomt mye med mage her. Men livmoren vokser jo som den skal, og verken JM eller legene har sagt noe, så alt er nok i orden, jeg er vel bare en av de med liten mage.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bærer magene våre så forskjellig, så... Noen får kjempemager, mens andre får små. Jeg har ei venninne som også hadde veldig liten mage hele tiden - hun fikk høre av legen at hun hadde dyp livmor, og at den dermed slapp å komme så langt ut for å få plass til babyen... Kanskje det gjelder deg også....

Gleder meg uansett til å se bilde av magen - den er sikkert kjempeflott! :Nikke:

:kys_2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der var Liv innom mens jeg skrev innlegg i dag tidlig :) Ja, jeg og syns det er på tide den blir oppdatert nå. Men jeg har lært for neste gang at jeg IKKE skal velge regning :ler:

Cr@sh: ja, det er helt sikkert noe sånt med meg og, at jeg bærer ham dypt. Vi får si det da. Jeg syns det bare er deilig å slippe diger mage jeg da :sjenert:

:klem:

Nå har jeg bare sløvet i hele dag. Er så slapp og vil bare sove hele tiden. Nå har jeg spist salat til lunch og fruktsalat til dessert i håp om at litt vitaminer kan gjøre meg piggere. All sjokolade jeg stapper i meg gjør meg i hvertfall ikke piggere nei.

Tror mannen blir nødt til å finne seg noe å spise selv, orker ikke å lage middag i dag. Ellers så får han stikke innom og kjøpe seg mat.

Hvordan har dere andre det for tiden? Er dere mye trøtte? For jeg syns dette er helt forferdelig :grine: Er det virkelig hormonene som har slått til for fult og gjør meg så slapp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trøtt hele tiden ja, og så har jeg begynt å få hodepine igjen :( Prøver å drikke mye vann men det hjelper lite. Det sies jo at de siste to månedene er verst, men jeg håper ikke det blir så mye værre nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...