Gå til innhold

Vårt lille høstmirakel :)

IdaC

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Her er bilde av magen min tatt på torsdag da jeg var 21+0.

Begynner endelig å synes litt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk telefon av to veninner med 5 min mellomrom, som lurer på om vi kan møtes på cafe. Hun ene var i bryllupet til eksen og jeg har virkelig ikke lyst å høre om det bryllupet i dag, så jeg "valgte" hun andre :) Skal møte henne om par timer. Det blir koselig :)

Det var den slappe av dag... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for mageskryt Epica og LinKri :)

Kom tilbake fra byen isted, og jeg må si at jeg begynner å bli lei alle komentarene om hvor liten magen min er. Først så møtte vi ei som jobber med meg, og hun sa at hun var overbevist om at det bare var luft i magen min, for jeg kunne ihvertfall ikke være så langt på vei.

Litt etter så møtte vi ei jeg kjenner, og hun spurte "når var det terminen din var igjen", da jeg sa det så fikk jeg høre "er du helt sikker på at du er gravid, har du sett bilder? For du har jo nesten ikke mage, og resten av kroppen din er jo akkurat som den var" Jeg trodde at jeg hadde blitt vant til å høre det, men i dag var det veldig kjipt faktisk. Måtte klage til bestisen i London, og som hun så fint sa, se det positive i det, du får formen din mye kjappere tilbake etterpå, og det blir mye lettere med liten mage i disse varme sommermnd. Gode bestisen min, jeg ble litt lettere da :)

Nå er middagen i ovnen, laks, poteter og agurksalat, ferdig om noen min. Spist veldig lite i dag, så jeg kjenner at jeg er sulten, det blir godt med mat :)

Etterpå skal vi kose oss med jordbær, og gå en tur hvis ikke vi slokner på sofaen.

Cafeturen med veninna mi var koselg, det ble slutt mellom henne og kjæresten forrige uke, men jeg syns at hun takler det veldig bra. de var enige om at det var det beste. Vi ruslet litt i butikkene, og jeg fant en bikini og en kortbukse, men hadde selvfølgelig glemt kortet i en annen veske, så det ble ikke noe shopping på meg. Mannen foreslo at vi kunne dra ned og kjøpe det etterpå. Snille mannen min :hjerter:

Nå vil jeg ha mat :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klappe: Snille mannen din! Akkurat sånne ting de skal si!

Dere har jo gjort så masse siden sist jeg var innom! Kost dere på kino og sammen med familien! Hvordan går det med nevøen din nå?

:frustrert: Folk har så teite kommentarer altså...Er man ikke gravid så spørr de og graver om NÅR man skal bli det.Når man endelig ER det så er ikke magen stor nok eller den er aaalt for stor etter deres mening..Jeg føler med deg og blir så irritert!!!

Aner ikke hva jeg skal tro om min mage for noen sier den minst må være såpass,mens andre lurer på om jeg skal ha tvillinger?! Bli nå bare ikke enige sier jeg!

Neste gang noen lurer på om du virkelig er gravid eller om det bare er luft skal du bare si at du virkelig må slippe en kjempefjert nå så da får dere se!! :ler:

Ha en fin mandagskveld! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble så engasjert jeg at jeg helt glemte å si at magen din er nydelig!!

Akkurat sånn den skal være! De er bare misunnelige for at du er så lekker som gravid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skytte: Ja sånne mannfolk vil vi ha. Nå syns jeg at jeg har verdens snilleste mann jeg da, bortsett fra når han er superkløne og mister og ødelegger ting. Men helt perfekt kan vel ingen være :sjarmor:

Ja, det er sant som du sier, folk kommer med kommentarer uansett, hadde jeg vært diger, så hadde jeg nok fått høre det og ja. :klem:

Ps: glemte å skrive at jeg lo godt av tipset ditt dersom jeg blir spurt om det er luft. Skytte da, du er god du, og har jo sååå mye fornuftige råd å komme med :klem:

Liv: Det er nok på tide med nytt magebilde ja :Nikke::klem:

Nå er middagen fortært, mannen ser på nedlasta 24 som jeg allerede har sett, mens jeg surfer på KG og stapper i meg jordbær. Jordbær er jo bare såååå godt. Tror det blir en is på meg etter hvert og. Nå satt vi så godt at jeg vet ikke om jeg orker å komme meg til byen for å kjøpe de klærne. Jeg får tenke over det i 10 min til :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅH.... SÅ FLOTT MAGE DU HAR FÅTT! :hoppe:

Nå har den virkelig blitt en skikkelig gravidemage! :Hehe:

Så moro!

Blir spennende på UL på torsdag... :hoppe:

Gleder meg på dine vegne... :Nikke:

Koselig å treffe venninne på shopping da.. og gøy å finne noe.. Søtt av mannen å tilby seg en ekstratur for selve innhandlinga... :hjerte:

Kos deg i kveld... :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hjerter: NYDELIG MAGE!!!

Og hvis din er liten for å være 21 uker, så er vel min ikkeeksisterende??? Bare se her, tatt 25+1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cr@sh: :klem:

Murmelmy: :ler: Jeg satt og sammenlignet magene våre :ler: og kom frem til denne konklusjonen. Du er mye tynnere i livet, så selve magen din er større, mens jeg helt fra starten av ble bedere i livet og det er først nå den lille kulen på magen kom. Og det er jo bare den folk ser, de ser ikke at jeg generelt er blitt bredere. Jeg tror jeg har fritidsproblemer :ler::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Der var Cr@sh i mellomtiden ja :kyss: Takk for det snuppa :klem:

I dag har jeg ikke så mange planer. Mamma har fri i dag, så jeg tror jeg skal tilbringe litt tid med henne. Mannen kommer en del senere hjem i kveld.

Og i dag MÅ jeg støvsuge og vaske gulvene. Mannen skulle egentlig gjøre det i går, men jeg syns litt synd på ham som reiser hjemmefra 6 og er hjemme 17-18 også skal han begynne med husarbeid mens jeg er hjemme. Har ikke samvittighet til det jeg. Så han fikk slippe.

Nå skal jeg ta meg en runde, så skal jeg ha mat :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:tunge1:

Magen din er aldeles nyyydelig :hjerter:

Jeg skal også gjøre i stand til 17. mai i heimen: Bake sjokolademuffins med hvit sjokolade i (oppskrift i det nyeste Mamma), Foccacciabrød og hjemmelaget potetsalat. Kokte 3 kg poteter i går :overrasket:

Også skal jeg dekke på til i morgen...og nå skal jeg til jordmor :Nikke:

Ha en super dag snuppa!!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...