Gå til innhold

Vårt lille høstmirakel :)

IdaC

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Murmelmy: :kyss:

Cr@sh: Søndagen på verandaen var veldig bra :klem:

Ja som skrevet voer søndagen var veldig bra. Kom til mamma og pappa rundt 11 tiden, og det gikk ikke lange stunden før søs kom og lurte om jeg ville være med og rusle litt i byen og lunche litt med henne og svoger og barna. Og det ble jeg med på :)

Svogeren tok med eldstemannen med hjem for han var stuptrøtt og svoger ville se på formula, så da dro søs, jeg og minstemann til mamma og pappa. Og der storkosa vi oss og minstemann fikk lov å være masse på gulvet uten å være redd for at eldstemann skal komme og trøkke på ham :ler:

Det var jo så godt og varmt, og jeg fikk faktisk litt farge og. Mannen hentet meg litt før 18, og da gikk vi en kjempelang tur. det var veldig deilig, men det var nok litt i lengste laget for meg, for jeg kjente det godt i bekkenet, leggene og hele kroppen de siste ti min. Men det hjalp veldig da jeg så hjemisen sto ved blokka, så ble det luksuspakke med 22 is på oss, før det bar hjemover for å fortære noen av dem :sikle:

I dag ser det ut som det blir litt overskyet her, så jeg skal benytte sjansen for å hvile de stakkars beina mine, og gjøre litt husarbeid for det har det vært dårlig med de siste dagene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

glemte å skrive om det viktigste :) Det er mer og mer tydelig at mannen gleder seg over babyen. Han var jo ikke helt klar for barn da jeg ble gravid, så han har en god stund vært litt innestengt.

Men nå spørr han masse om hvordan jeg har det, hvor stor babyen er, om jeg har kjent babyen den dagen osv. Og han tar masse på magen, og koser med den og snakker til den. Og i natt var jeg litt våken, og plutselig kjente jeg mannen nærme seg bakfra, og jeg skjønte ikke helt hva han skulle først, men det han skulle var å ta godt tak rundt magen :hjerter_rundt: Og det var jo i halvsøvne. Skjønne mannen min, da blir jo jeg helt :hjerter: Jeg er i alle fall overbevist om at barnet vårt kommer til å få den beste faren h*n kan få :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig å lese om den babysugne mannen!!! Ingenting er så sexy som når mannen viser interesse for magen og den lille ;). Blir helt :hjerter_rundt:, jeg!

Så flott helgen din har vært og for en fin avslutning på den i går! Her kommer ikke Hjem*is bilen før onsdag-torsdag, så må nok traske bort på kiwi og kjøpe meg en ti pack med frisk is.

I dag skal jeg også slikke litt sol. Ble jo ikke noe av det i går pga konfirmasjonen (langt ord å skrive...). Må brune meg litt vettø :ler:.

Håper dagen din blir superduper!

Også blir jeg så glad når jeg ser du har skrevet et innlegg til meg om morgenen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:grine2: Søte mannen din!! Åh..de er så gode når de gjør sånne ting at man blir helt mør innvendig!

Godt å høre at dere har det bra og at du har kosa deg sammen med familien!

Ha en strålende kveld! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

MissS: Tenk at du er 20+0 i dag :hoppe:

Murmelmy: Ja helt enig i at det er super sexy når mannfolka viser interesse :) Når det gjelder hjemisbilen, så pleier den ikke å være hos oss før på onsdager heller, så jeg skjønte ikke helt hvorfor den var her på en søndag faktisk. Han visste helt sikkert at det var en gravid ishungrende dame som håpet på å se ham :):klem:

Skytte: :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag våknet jeg da mannens klokke ringte 05.30 og fikk ikke sove lenger. :sjenert: Får vel ta meg en liten lur i ettermiddag :)

I dag er jeg bare nødt til å gjøre litt husarbeid før jeg kommer meg ut. Skal til byen med søs og minstemann, mens eldstemann er i barnehage. Hun mangler sko til kjolen til bryllupet,og en eller annen jakke til å ha over siden det er meldt kjøligere og regn til helga.

Så da blir jeg vel med for å gi litt råd og tips, og kanskje jeg klarer å få brukt litt penger selv og :sjarmor: Så formiddagen går nok med til å være på shopping.

Jeg må finne ut hva jeg skal til middag, tror mannen kommer litt senere i dag. Så er vi nødt til å øvelseskjøre litt i dag, for jeg har kjøretime i morgen. Gleder meg så veldig med å bli ferdig med lappen.

Den lille i magen har jeg kjent mye mindre til de siste dagene, kjenner mye mer i dag. H*n hadde nok bare snudd seg tenker jeg. Gleder meg til å se den lille i neste uke, og ikke minst få med bilder som skal gjemmes unna fra mannen :)

I går fikk vi endelig bestemt oss for ferien, hvor vi skal og hvilket hotell. Vi flyr til Milano, og blir der fra fredag til mandag, så skulle vi egentlig til Venezia fra man til søn, men så fant vi ut at vi heller ville bade den uka.

Så nå har vi bestemt oss for Rimini og skal bo på dette hotellet. Så tar vi heller en dagstur til Venezia, for det er under en time unna. Så nå kan jeg endelig begynne å glede meg :) Så er det bare å håpe på at formen holder seg mens vi er der. :sjenert:

Nå skriker magen min etter mat...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk du shoppa litt eller?!?

Så herlig med ferieplanene klare! Blir nok alldeles lekkert det der ja!

Heldiggris! Men du fortjener det!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cr@sh: :kyss:

Skytte: Det ble ikke mye shopping på meg i går, vi nøt å sitte på kafe i sola, at der ble vi sittende i flere timer :) Men jeg tar det nok igjen i morgen tenker jeg. Ferien gleder jeg meg veldig til :klem:

I går kjente og så mannen den lille for første gang!!! :hoppe::hoppe: Han må ha vært veldig glad for endelig å kunne ta del i det ved å se og kjenne på den lille, for jeg tror at han sa minst 10 ganger at han elsket oss over alt på jord :hjerter_rundt: Skjønne mannen min :)

Vi gikk en lang tur etter middag i går, og den kjente jeg veldig i bekkenet :forvirret: , så resten av kvelden lå jeg på sofaen med beina høyt for de hadde blitt veldig hovne.

I dag skal jeg ha kjøretime, og etter den skal jeg til mams og paps, pappa har bursdag, så det må feires litt. Mannen kommer dit han og når han er ferdig på jobb.

Ellers så har jeg ingen planer for formiddag før jeg skal ha kjøretime, litt usikker på hvor mye bekkenet mitt tåler, så jeg får ta det som det kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hellu snuppa!

Søte mannen din! :hjerte:

Moro med kjøretime da... hvordan går det? Føler du at du er på riktig vei?

Når det gjelder turgåing... så syntes jeg det er veldig deilig. Det går stort sett greit å gå under selve turen... men det er når man kommer hjem igjen, og kanskje setter seg ned... Ja, det er i hvert fall da jeg kjenner det skikkelig i bekkenet.... :sur:

Syntes vi er flinke som går tur, jeg... :sjarmor:

Håper du får en trivelig dag med bursdagsfeiring sammen med familien.... :briller2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cr@sh: Jeg begynte med lappen for flere år siden, og siden det er så lenge siden jeg har kjørt så vil de at jeg skal ta en kjøretime bare for å bekrefte en gang til at jeg kan kjøre. Så timen i dag blir en bekreftelsestime :) For oppkjøringa er bestilt til slutten av juni og det eneste andre jeg mangler er landveiskjøring dag 2 og den tar jeg i neste uke. Så jeg ser en ende på det nå endelig :)

Ja vi er utrolig flinke som går tur, helt enig. Jeg kjenner det faktisk veldig underveis også, men graden av smerter varierer veldig fra dag til dag. Men vi får trøste oss med at det er for en god sak :):klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så kjekt at du ikke skal ta "hele lappen" da... for det krever jo ofte en god del penger og tid... ;)

Ja, vi er flinke! :klappe: Men vi må passe på oss selv... og kjenne på kroppen hver dag. Det tror jeg er veldig viktig. :Nikke:

Kos deg i dag, vennen! :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Så gøy at mannen fikk se den lille og føler at han mer forstår det som skjer.

Han høres jo bare såååå god ut! ;)

Spennende... Og så langt du er kommet nå.. Ikke lenge igjen!

Håper smertene holder seg borte vennen! :kyss:

Jeg skal skremme de bort!! :frustrert::frustrert:

Planer for helgen da? :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cr@sh :klem:

Epica: Ja mannen er veldig god og snill (bortsett fra når han mister UL bildene da :frustrert: ), men det er jo en av grunnene til at jeg giftet meg med ham :)

Jeg har jo 19 uker igjen, og det er jo en god stund, men det går nok fort siden det er sol og sommer, og da er eg fornøyd :briller2::danse:

Helga ja :klø: . Har ikke tenkt så mye på den ennå, er bare onsdag i dag. Blir nok en shoppingrunde på lørdag, være ute hvis været holder seg, besøke svigers og være med venner. Du da, har du noen planer eller? :klem:

Nå kommer søs og henter meg, så skal vi sitte i hagen hennes med de små før jeg skal til kjøretime. Kjedelig å være alene hjemme, spesielt siden været er knall.

:vinke: snupper, kommer innom i kveld eller i morgen tidlig :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei snuppa :vinke:

Synes det er bra du tar lappen, det er aldri forsent! Tante tok den før hun fikk barn da hun var førti! Det gir deg jo en ekstra frihet nå når du blir "bundet" for alltid ;)

Vi får nyte varmen nå som vi har den! Det skal visst bli vesentlig dårligere i tiden som kommer, så vi får strippe nå når sjansen byr seg :ler:. Verandaen kaller på meg i dag i hvertfall :)

Shopping er bra. Mannen fikk lønn i dag og jeg får på fredag. Skal holde lommeboken igjen til jeg kommer til Warsawa. Blir nok litt shopping og egenpleie når vi kommer dit. Gleder meg...

Kos deg i dag, så prækas vi snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det så stille i dagboken din i dag'a?

Hmmm...jeg hadde siste innlegg fra kl tre på formiddagen i går :overrasket: Hva skjer???

Håper dagen din også blir superduper! Lurer på hva jeg skal finne på... :sjenert: ...men jeg finner vel på noe. Kanskje jeg tar meg en tur til byen med voffen? Da tar jeg i hvertfall bussen ned, for dette bekkenet her skal ingen få kødde med, nei!

Stor torsdags- :klem: fra meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...