Gå til innhold

Vårt lille høstmirakel :)

IdaC

Anbefalte innlegg

Heia du!

Ååååå! For en koselig dag! Herlig å ha det sånn! Så er det jo så godt å nusse da :sjarmor:

Og fine magen! Syns nå den ser større ut enn sist ja! Ini der bor lille engelen deres! Som dere skal få se på mandag! *sukk*

Ha ei kjempefin helg og slapp godt av nå! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så flott mage! Nå begynner den jo virkelig å titte fram! :klappe:

Blir spennende med UL! Gleder meg til å høre rapport på mandag! Blir moro å se om det er :babyjente: eller :babygutt: ... rart det med magefølelsen... Jeg trodde innerst inne det var gutt, mens mannen trodde det var jente... og hos oss var det jo gutt! :)

:klem: til deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen alle sammen :vinke:

I dag skal vi på UL :hoppe::hoppe::hoppe::hoppe:

Helga har vært veldig koselig, men gar gått i kanonfart!

På lørdag var vi ganske tidlig oppe, mannen skulle bytte dekk og styre litt med bilen, så jeg benyttet sjansen til å besøke mams og paps. Mannen brukte lang tid, så jeg var hos m&p i 4-5 timer. Og det var så kos, for det er ikke ofte det skjer at jeg er der så lenge.

Mannen hentet meg ved 16-tiden, og da kom vi oss til byen i det fine været. Ruslet litt, satt på utekafe og bare nøt finværet og hverandre. Kom oss etterhvert til restaurant da magene begynte å skrike etter mat, og planen etter maten var å komme seg på kino, men det var ingenting spennende som gikk. Så vi bestemte oss for å besøke søstra mi og svoger og leide filmen på veien. Og der ble vi den kvelden, og det var kjempe kos :)

På søndag dro vi til Oslo ved 12 tiden, og var der helt til rundt 22 i går. Var litt hods svigerinna mi og spiste sen frokost sammen med dem, etter det ruslet vi litt i byen, og etter det igjen var vi på middag hos venner.

Oppsummering: Kjempe koselig helg, synd at den går altfor fort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men, i dag skal vi altså på UL. Jeg har vært våken en del i natt, vet ikke om det var på grunn av det :)

Jeg gleder meg, og jeg har faktisk ikke tenkt så mye på om noe kan være galt, men jeg tror at det er fordi jeg har hatt en del UL allerede, og regner med at de hadde sett det dersom noe hadde vært galt.

Vi håper veldig at vi får sett kjønnet på den lille, for nå begynner vi å bli altfor nyskjerrige ;)

Timen er ikke før 14.30, så jeg skal bare slappe av og rydde litt hjemme frem til da.

Har bestemt meg for dagens middag, det blir laks i ildfastform med den nye sausen fra Maggi, poteter, brokkoli og gulrot. :sikle: Vi er så utorlig glad i den middagen, og kunne spist den flere ganger i uka, men det er noen som postår at det ikke er bra med å spise laks så ofte heller. Klarer ikke å bli klok av alt som blir sagt jeg :)

Men nå skal jeg ta en liten KG runde :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei MissS :klem:

Ja du så kanskje etterpå at timen er 14.30. Det er så altfor lenge å vente til, men måtte ha den senest mulig pga mannen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vi vel hjemme fra UL og her kommer rapporten :

Ble møtt av ei kjempe hyggelig jordmor. Hun sa med en gang at den lille i magen er sta og litt vrang :ler::ler: Nektet å samarbeide, men hun fikk nå sett det hun skulle se til slutt.

Alle organer, bein, armer, alt så helt normalt ut. Den lille lå og koste seg med å suge på tommelen med beina i kryss :sjenert: Jordmora prøvde i hvertfall i 10 min å få han/henne til å flytte på beina, men det nyttet ikke, h*n var bestemt på å ikke la oss få vite hva som lå gjemt mellom beina.

Jeg spurte jordmora om hun hadde en liten anelse, og da sa hun :babygutt: , men at vi ikke skulle ståle på det i det hele tatt, da det like gjerne kunne vært en tå hun hadde sett.

Vi er veldig glad for at alt var vel, men jeg må innrømme at jeg er litt skuffet over at vi ikke vet kjønnet, siden vi var så innstilt på at vi ville få vite det i dag.

Regner med at vi tar en privat UL etter hvert.

Terminen min ble flyttet fra 16.sep til 23.sep, dvs en hel uke :grine: Jeg håper at jeg er som min mor, at ungen kommer noen dager tidligere.

Nå er vi kjempe sultne her i huset, så nå skal vi ha mat :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Super rapport, men kjipt og ikke få vite kjønnet når man ønsker det...

Dersom dere satser på ennå en UL (f.eks 3D) så må du i hvertfall sørge for at du ikke får i deg noe søtt, kaldt osv før timen :ler: . Kanskje dere da får se et lite bedagelig lite vesen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:grine2: Fine lille kanskjegutten! Jeg har jo også en kanskjegutt i magen!

En liten umulius vi bærer på! Men,men bare det blir en unge er jeg fornøyd pleier jeg å si!

Her sto det så mye om deilig middag at jeg gremmes over at vi bare skal ha pølser og mos og grønsaker......Men jeg er så lei av å lage middag og når det er sol og sommer da er det sjelden vi har noe avansert hvis vi ikke griller da :sjarmor: Dermed fikk jeg lyst på grillmat.......!!!

Ha en fin kveld!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Murmelmy: Mannen har veldig lyst å ta en UL til for han er kjempe nysjerring, men nå etter at vi kom hjem har jeg faktisk tenkt at det er litt spennende å ikke vite det også... Så vi får se. Men 3D, sier dem ikke at det er best å ta det rundt uke 26-30? Eller er jeg helt på bærtur nå? :klem:

Skytte: Ja det er definitivt en liten umulius jeg bærer på iallefall, men har har jo de riktige genene for å være det og da :ler::sjenert: Hvor sikkert/usikkert var det hos dere at det er gutt? Jordmora var veldig usikker hos oss, og jeg skjønner også hvorfor for det var virkelig umulig å se.

Den laksen som vi hadde til middag i dag, den er bare så superenkel å lage! Det tar 30 min fra man begynner til den står på bordet, og den største jobben er å skrelle poteter og sette grønnsaker til koking. Jeg også er lei av å lage middag, men når det går så kjapt så går det faktisk an.

Grillmat ja :sikle: Vi har ikke grillet ennå i år, men skal på grillfest på søndag, og da blir det masse grillmat på meg og den lille umulius :ler:

Nå skal vi til butikken, på jakt etter jordbær. Har ikke spist dem siden onsdag, og nå kjenner jeg at jeg bare MÅ ha dem :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott at UL gikk bra... :hoppe: ...men litt kjedelig å ikke få vite kjønnet når dere ønsket det. Meeeen... en god "unnskyldning" til f.eks. 3D-UL! ;)

Stor gratulasjons- :klem: til deg! En frisk og sta liten :babysmokk: i magen!

:sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cr@sh: Takk for det :) Ja det er jo sant det da, da har vi en liten unnskyldning for å ta den ;) Ja h*n er veldig sta, og litt sjenert og da :klem:

Murmelmy: det er meget mulig at du har rett, for jeg har i hvertfall ikke peiling på sånt :) Men da skal jeg undersøke det. Var det Majorstuenklinikken som hadde 3D? Lurer på om de ikke hadde det på Oslo City også :klø: :klem:

Vi fant ikke jordbær :grine: Det var utsolgt overalt! Men nå har vi kjøpt knallgode røde druer, fersk ananas og kiwi. Alt er ferdig oppskært og klart, jeg venter på at mannen skal se ferdig en eller annen bilprogram så skal vi se nedlasta Prison Brake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MissS :klem:

Da er jeg like tidlig oppe i dag også, men de siste dagene har det ikke vært med vilje. Vi skal få nye svære verandaer og de begynner å bråke 07.00 :overrasket: Regner med at det blir noen noen mnd fremover :grine:

Ellers så er planen i dag å ta det litt med ro, det skjer mye resten av uka, så i dag er den eneste dagen jeg kan slappe litt av og få gjort litt hjemme. Været er også dårlig så det passer i grunnen bra.

Fra i går har både mannen og jeg begynt med nytt og bedre liv, dvs vi skal ikke spise godteri, potetgull og junkfood i uka, skal unne oss litt i helgene, men ikke overdrive da heller. Jeg gjør det fordi jeg ikke har lyst å føde veldig stor unge, og har gjør det fordi mange overtidstimer med sittestillende arbeid og ingen trening har gjort at han har lagt litt for mange kilo på seg. Så jeg blir litt moralsk støtte også :)

Jeg er litt spent på hvor lenge vi klarer å holde oss til sånt kosthold, men vi skal i allefall prøve så godt vi kan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...