Gå til innhold

Vårt lille høstmirakel :)

IdaC

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tusen takk Iss, det varmer :klem:

Jeg sovnet til slutt i går, og har sovet nesten hele natt. smertene i magen er nesten borte, kjenner kun litt murringer igjen, men med ryggen er det verre. Den er ganske vond, og skikkelig pms vond :(

Venter litt til, så ringer jeg jordmor for å høre hva jeg skal gjøre. Håper bare at den lille koser seg fremdeles like mye som før.

Akkurat våknet, men kjenner at magen skriker etter mat, så jeg for gå og finne meg noe å spise :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: MissS og MissB

Ringte jordmor og hun mente at jeg kunne avvente og se litt til. Siden jeg ikke blødde og magesmertene ga seg så er det nok ikke noe, men dersom det kom tilbake i løpet av dagen, så skulle jeg komme en tur til henne i morgen.

Og siden jeg synes litt synd på meg selv, så lagde jeg meg deilig kakao, og jeg hadde så lyst på krem på toppen, men det hadde jeg selvfølgelig ikke, men så kom eg på at jeg har vaniljeis i fryseren. Så nå sitter jeg med kakaokopp med masse vaniljeis, ser på tv og sløver. Det jeg egentlig skulle ha gjort nå dersom jeg hadde vært fornuftig er å støvsuge, brette og vaske klær, gå og ta sol, planlegge middag, og lese bilteori. Men jeg gidder ikke... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakket med mannen nå. Planen en stund har vært å reise til København i påsken. Svigerinna mi og mannen hennes skal være med. Og mannen har en del familie der som vi har tenkt å besøke, siden vi skal være der en hel uke. Men nå begynte vi å tenke på at vi egentlig ikke har så veldig lyst til det.

Jeg med min BL orker ikke å gå så mye og være med på alt det dem har planer om å få med seg, og i tillegg så får ikke mannen og jeg tid for oss selv i det hele tatt. Jeg ser for meg at jeg blir lei meg dersom andre ikke får gjort som dem vil forid dem skal ta hensyn til meg. Så nå driver vi og tenker på å reise et annet sted bare vi to. Men vi vet ikke helt hvor?

Er det noen som har noen forslag? Noen spennende byer i Norge som er verdt et besøk, og er maks 5-6 timers kjøring fra oslo? Jeg ser for meg at vi er får sent ute med tanke på hotell...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjesta

Så gøy å reise vekk i påsken! :)

Hmm... Kanskje dere kunne tatt en tur til England?

Eller... Hva med et sted i Norge?

Håper magesmertene holder seg unna, og du ikke blør mer! :klem:

Vet hvordan det er når man bør gjøre mye men ikke gidder noenting.

Har vert syk, så det ser ikke ut her.. :tunge1:

Ha en fin dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Epica: England har vi vært en del i, så vi vet ikke helt om vi har så lyst til det, også har mannen lyst å prøvekjøre den nye bilen, derfor har vi lyst på et sted i Norge. Han nevnte Kristinansand, Bergen og Trondheim, da vi ikke har vørt der før. Ikke lett det her, og vi bør jo bestemme oss snarest mulig pga hotell.

:klem: tilbake

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du noe tips til hvor kjøpe barnevogn og bilsete i Sverige?

Gjerne linker også!

:klem:

Happyland er å anbefale. Veldig rimelig og god service. Ligger på "torget" i Svinesund. Happyland er visstnok billigere enn Babyproffsen.

IdaC: :klem:

Håper alt er bra med minsten og at du rett og slett bare hadde kramper. Jeg har aldri tidligere hatt mensmurringer og har derfor ikke peiling på hva jeg skal kjenne etter ved en evt SA/MA. Nesten litt skremmende.

Som sagt, så er det sikkert ingenting galt, men jeg ville likevel tatt en tur til jordmor for å høre hjertelyden...

God bedring!

Mmmm...kakao skal jeg også ha i kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der fikk du link av Murmelmy ja :) Jeg tror at vi skal en tur til Sverige om ikke så altfor lenge, og da kommer vi til å kikke litt på utstyr, så du kan få litt rapport om prisene da MissS :klem:

Murmelmy: Ja du har nok rett, det er nok bare kramper, vi satser på det :klem:

Men dere jenter, nå VIL jeg ha MAGE!!!! Jeg er nesten like flat som pannekake ennå :sur::sur::sur: Syns jeg hadde mage rundt uke 10, men det var tideligvis bare luft, og nå er den flatere enn på lenge :sur:

Tenker på å ta magebilde hver morgen jeg står opp, men det er liksom ingenting å ta bilde av.

Da jeg var en tur på jobben i går, så sa damene på jobben at de ikke kunne se noe, og jeg prøvde å vis at jeg ikke var HELT flat, og da sa dem at sånn ser man jo ut etter å ha spist, og jeg hadde akkurat spist.

Han ene gutten som jobber med oss, (han er 27 og kjempe kul), han sa at han ikke visste at vi var så små når vi var nesten 16 uker på vei. Han så for seg at jeg både hadde lagt på meg og hadde svææær mage.

Men kanskje den plopper ut over natta slik som mange sier?

Snille mannen kjøpte bringebær ostekake og sånn sjokoladekake med hvit og mørk sjokolade på Mamma Mia (de har det på Deli de Luca også) til meg i dag. Dette er yndlingskakene mine :sikle: Snille mannen min :hjerter: Så nå skal jeg lage meg en kopp latte og finne frem kake og se på frustrerte fruer på Zebra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Myztica

Så kjedelig å høre om magesmertene dine! Håper det gir seg og at du ikke kjenner så mye til de mer. Jeg har full forståelse for at du blir bekymret. Jeg blir jo bekymret for ingenting.. :sjenert: Og det var bra du ringte JM :)

Bare vent, magen kommer nok!! Min bare ploppa ut over natta den :ler: høres sikkert rart ut, men slik var det :ler:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også ha mage!

Har jo ikke akkurat flat mage, mange år siden sist.

Men ikke akkurat noe gravid-mage her nei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heia snuppa!

Huff..flere som har bekymret seg de siste dagene..Det er minuset ved å være gravid,er jo en million ting å bli redd for! Men det er nok bare fint med nurkene våre!

Og det er helt sant at magen dukker opp fra intet! Bare vent,den kommer før du får sukk for deg!

Så snill mann du har som kjøper god kake da! Det blir man jo alltid glad for!

Jeg kan anbefale Trheim jeg værtfall! Men jeg er litt partisk,sånn skaptrønder :ler:

Men jeg har bodd der og pleier være der både på hotell og hos venner! Kjempefin by,også mtp BL for det er ikke så langt hit og dit,pluss at det ikke er dyrt å ta taxi hvis man vil til stedene utenfor byen!

Men nå må du ha god natt snuppi! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen alle sammen :)!

Vi får tor på disse som sier at magen kommer over natta MissS. Så får vi bare vente og se hvor mange netter vi blir nødt til å vente :klem:

Det er sant det du sier Skytte, er man gravid så er det million ting å bekymre seg for.

Mannen har nevndt Trondheim flere ganger, så får vi se hva vi ender opp med. Jeg har litt lyst på Gøteborg (selv om vi har vært der tusen ganger før), men jeg tenker at da får vi se litt på barneutstyr som er en del billigere i Sverige enn her. Men dersom vi bestemmer oss for å gå for T, så senter jeg PM og spør om tips til hotell og ting vi kan gjøre :klem:

:hoppe::hoppe::hoppe::hoppe: for 16 uker!!!!!

I dag er der nydelig vær, tror jeg skal lokke søsteren min med ut en tur. Alle andre jobber, så det er så lite å finne på. Men hvis jeg maser lenge nok, så blir hun nok med ut :)

Men jeg skjønner virkelig ikke denne kroppen min :klø: Jeg spiser masse mat om dagen, og jeg spiser kaker og sjokolade så og si hver dag. Jeg beveger meg inimalt de siste ukene, og vekta står på så og si det samme! Det er jo helt utrolig! Men er det virkelig mulig at den lille bruker så mye energi at de overflødige kaloriene ikke vises på vekta? Jeg ser for meg at jeg kommer til å gå opp 10 kilo over natta :overrasket: Men sånn som det ser ut nå, så kanskje jeg klarer å ikke legge på meg mer enn 15 kilo tilsammen sånn som jeg hadde håpet på?

Nå ble det altfor mye snakk om mat, magen har begynt å skrike, så jeg får rusle inn på kjøkkenet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klem: MissS

Snakket med mannen nå, de har fått tre alternativer til hegetur: Amseterdam, Barcelona og Madrid :hoppe: Jeg har vært i Barcelona og Madrid, så mannen og jeg går for Barcelona, og det ser ut til at de fleste andre gjør det også. Det blir endelig bestemt i morgen.

Da reiser vi 2.-5. juni, og jeg bare håper at formen min holder seg noenlunde så vi klarer å komme oss på den turen!!!! Ååååå, nå gleder jeg meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen!!!Og grattis med 16 uker!!!

Og helgeturen som snart er i boks!Er det ikke herlig å ha noe å glede seg til?! Det er jo bare noen uker igjen!

Ang å legge på seg så vet jeg ikke! Annet enn at jeg kun la på meg 700g de første ukene,så sto jeg stille en god stund,så kom det 1kg og så var det 2,5 på kontrollen etter det igjen! Så det går vel litt i rykk og napp! Er jo en sor jobb kroppen holder på med så den bruker nok litt energi!

Men litt trenger man jo! Selv om jeg syns det er litt rart å plutselig legge på meg og legge på meg :ler: Men vi mister nok kiloene igjen! Så er vi jo så deilige gravide og sexy nå da!!

Ha en superfin dag sammen med søss! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh Tur til Barcelona vil jeg og på. Hadde spansk på skolen og vi hadde kjempe mye om Barcelona.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...