Gå til innhold

Hvilken foundation til meg?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg vil ha en foundation som "smelter" inn i huden, og som dekker bra. Jeg har et tonn av concealere som fungerer bra, men en foundation som gir meg tørre partier i ansiktet. Er så lei av dette! Jeg bruker alltid fuktighetskrem, så jeg trenger en f. som kan kombineres med en krem. Jeg har kombinasjonshud, med noen få kviser her og der. Jeg er relativt lys i huden, men eh, mer brun enn blek.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bruker enten Color Clone fra Rubinstein eller Bare Minerals, og har tørr hud. Den første dekker lite, og smelter inn i huden. Den andre kan bygges opp til å dekke mer, og irriterer heller ikke huden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg bruker en fra kanebo.. husker ikke akkurat hvilken, men jeg har alltid vært plaget med at huden tørket ut, og at fregnene mine viste for godt (etter min smak)... men med den så er jeg absolutt helt fornøyd...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den nye til Max Factor med en hvit krem og fundation. Den funker veldig bra på meg. Jeg pleier å ha litt tørr hud på kinnene og litt i pannen, men det vises ikke med denne fundationen. :)

Endret av Miss_alexandria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Elsker clarins true comfort foundation! Gir mye fuktighet(Jeg bruker alltid å fkasse på nesen når jeg bruker foundation, men ikke av denn), dekker godt, men ser naturlig ut og er utrolig lett å legge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den nye til Loreal med en hvit krem og fundation. Den funker veldig bra på meg. Jeg pleier å ha litt tørr hud på kinnene og litt i pannen, men det vises ikke med denne fundationen. :)

Den er fra Max Factor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvilke farger har dere på color clone da? er der noen farger der som er HELT fjerne? clinique bruker å ha ganske merkelige farger f.eks

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fargene på Color Clone er ganske fine, med unntak av nr. 24 (husker ikke hva den het, muligens Caramel), som er knall oransje. Jeg har medium gultonet hud som aldri blir helt blek, og har nr 23, Biscuit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...