Gå til innhold

Hvor høy er du?

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Datteren min på 185 blir også stadig spurt om høyden. Hun synes det er greit at folk spør hvor høy hun er, men hun er drittlei av å bli spurt om hvorfor hun er så høy. Hva skal man svare på det, liksom?

Anonymkode: 4cc5a...28a

Det skjønner jeg godt, høyde er ikke noe man kan bestemme selv så det blir liksom litt domt spørsmål syns jeg. 

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Datteren min på 185 blir også stadig spurt om høyden. Hun synes det er greit at folk spør hvor høy hun er, men hun er drittlei av å bli spurt om hvorfor hun er så høy. Hva skal man svare på det, liksom?

Anonymkode: 4cc5a...28a

Sunt og næringsrikt kosthold pluss gode gener.

Anonymkode: d8b92...a50

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Sunt og næringsrikt kosthold pluss gode gener.

Anonymkode: d8b92...a50

Betyr det at folk som er lave ikke har like gode gener? Høres rart ut. Er det kostholdet i svangerskapet som avgjør barnets høyde som voksen? 

Anonymkode: 8b90f...e6a

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Betyr det at folk som er lave ikke har like gode gener? Høres rart ut. Er det kostholdet i svangerskapet som avgjør barnets høyde som voksen? 

Kosthold og livsstil har ingen verdens ting med hvor høy/lav man blir.. Har mere troa på gener da man har større muligheter for å bli høy dersom mor, far eller noen i familien generelt er høye. Jeg har det fra min fars side, han er ca 2 meter selv og har mange i sin familie som er stormhøye. Sammed med "lillebror" på 17 år, han er noe høyere en meg igjen. Også har jeg 2 voksne søstre som har normal høyde så ikke vet jeg😂

• Liker 1
Skrevet
Lurven skrev (1 time siden):

Mener du over havet?

Man måler seg i cm, er du vant til å måle høyde på annen måte? Måler fra foten til hodet (øverst på hodet) inntil en vegg med målestokk. Eller har jeg målt meg feil hele livet? 🤔

Skrevet
Donald Duck skrev (8 timer siden):

Kosthold og livsstil har ingen verdens ting med hvor høy/lav man blir.. Har mere troa på gener da man har større muligheter for å bli høy dersom mor, far eller noen i familien generelt er høye. Jeg har det fra min fars side, han er ca 2 meter selv og har mange i sin familie som er stormhøye. Sammed med "lillebror" på 17 år, han er noe høyere en meg igjen. Også har jeg 2 voksne søstre som har normal høyde så ikke vet jeg😂

Normal høyde, er det 160-165 ca.? Når du skrev normal for kvinner. 

Skrevet

Kvinne på 157 her. 

Anonymkode: 01c8a...7ef

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Normal høyde, er det 160-165 ca.? Når du skrev normal for kvinner. 

Hva som er normal høyde på kvinner aner ikke jeg, men den ene er 168 og den andre 170 blank. Tok et skudd i blinde når jeg sa normal høyde..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...