Gå til innhold

Hvor høy er du?

Fremhevede innlegg

Skrevet

173cm. 62kg.m32.

Anonymkode: fa83c...0cc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

165 ifølge Ahus

166 ifølge DPS

162 ifølge passet 

🤷🏼‍♀️

Ikke godt å si hvor høy jeg faktisk er, men jeg rekker i det minste ned til bakken.

• Nyttig 1
Skrevet

163 

Anonymkode: 6da08...9f5

Skrevet

177 cm, men ikke særlig høy på pæra av den grunn. :nigo:

• Hjerte 1
Skrevet

172. Hvis jeg ikke har krympet de siste ti årene :) 

Skrevet
Donald Duck skrev (3 timer siden):

Mye høge damer her🤔

Det er mange som har svart her uten å oppgi kjønn, så vanskelig å vite hvor mange damer og hvor mange menn som har svart. 

Anonymkode: 8e9d6...e25

Skrevet

158, dame 21 år. 

Anonymkode: 3e2f4...f6a

Skrevet
Donald Duck skrev (3 timer siden):

Mye høge damer her🤔

Alt over 167 på damer er høyt, har jeg lært på KG. Så noen av oss blir kjemper og rager over andre damer 😅

Anonymkode: 8b90f...e6a

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Det er mange som har svart her uten å oppgi kjønn, så vanskelig å vite hvor mange damer og hvor mange menn som har svart. 

Ja, tenkte mer på dem man kan se på profilen til. Og det var på ingen måte negativt ment :)

Skrevet
Donald Duck skrev (8 minutter siden):

Ja, tenkte mer på dem man kan se på profilen til. Og det var på ingen måte negativt ment :)

Forstår at du ikke mente noe negativt med kommentaren din, men når såpass mange svarer anonymt og man ikke vet kjønn på disse så er det vanskelig å si noe om det faktisk er så mange høye damer her eller om det er menn som har svart og trekker opp høyden i svarene her. Og så kommer det litt an på hva man definerer som høy dame (over snitthøyde på 168, over 170 etc).

Skrevet

172. 

Anonymkode: f984e...373

Skrevet
Hulderen skrev (På 13.8.2023 den 2.09):

Føler du deg for lav? Du skulle hatt meg i familien. Jeg er 160.

Vel min mor var 182 så… står 178 i passet mitt men hjemme måler jeg meg alltid til 176 😕 

Bare må huske på at roser vokser saktere enn ugress 🙂

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Forstår at du ikke mente noe negativt med kommentaren din, men når såpass mange svarer anonymt og man ikke vet kjønn på disse så er det vanskelig å si noe om det faktisk er så mange høye damer her eller om det er menn som har svart og trekker opp høyden i svarene her. Og så kommer det litt an på hva man definerer som høy dame (over snitthøyde på 168, over 170 etc).

Ser godt hva du mener! Jeg er sjøl 207 og ser mer eller mindre aldri kvinner over 170. Går helst mer på at jeg faktisk er forundra. Ei høy kvinne i mine øyne er 170 og mer

• Nyttig 1
Skrevet

195

Anonymkode: 0a74c...eb2

• Liker 1
Skrevet

176

Anonymkode: 52349...482

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

176

Dame, 33 år

Skrevet
Donald Duck skrev (2 timer siden):

Ser godt hva du mener! Jeg er sjøl 207 og ser mer eller mindre aldri kvinner over 170. Går helst mer på at jeg faktisk er forundra. Ei høy kvinne i mine øyne er 170 og mer

Men siden du er så høy, merker du at de er 170 og opp? Kanskje du bor på et sted med liten forekomst av høye kvinner? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...