Gå til innhold

Hvor høy er du?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har alltid blitt målt til 160 og forholdt med til det i årevis. 

Men nå fikk jeg nettopp nytt pass og ble målt til 162.

Så, 162 😎

Skrevet

188 centimeter

Skrevet
Rosakatt skrev (8 timer siden):

Men siden du er så høy, merker du at de er 170 og opp? Kanskje du bor på et sted med liten forekomst av høye kvinner? 

Ser det ikke med det blåtte øye med mindre dem står ved siden av meg. Er nok ikke så mange høye kvinner her nei.. Mange damer her jeg holder til i Lom som peker og kommenterer da jeg er ute blandt folk. Regelrett glaner😂 Noen kommer bort og spør hvor høy jeg er osv, det gjelder stort sett damer som er høye selv. Da ser man god forskjell på høyden dems.

Skrevet
Donald Duck skrev (4 minutter siden):

Ser det ikke med det blåtte øye med mindre dem står ved siden av meg. Er nok ikke så mange høye kvinner her nei.. Mange damer her jeg holder til i Lom som peker og kommenterer da jeg er ute blandt folk. Regelrett glaner😂 Noen kommer bort og spør hvor høy jeg er osv, det gjelder stort sett damer som er høye selv. Da ser man god forskjell på høyden dems.

Blir du lei, eller tar du det som et komplement? Kan ikke være lett å foreksempel være sjenert om folk gir deg så mye oppmerksomhet for utseendet. Men lett å komme i kontakt med damer 😄

Skrevet

Jeg tror før at jeg slet med å få kjæreste fordi jeg er høy (litt over 170). Men så sier folk jeg kjenner at det ikke bare er kvinnens høyde det kommer an på. 

Anonymkode: 8b90f...e6a

Skrevet

*Jeg trodde

Anonymkode: 8b90f...e6a

Skrevet

142 cm.

Anonymkode: 9a25c...ca0

Skrevet

180 cm. Dame🙂

Anonymkode: 269e9...657

• Liker 1
Skrevet
Rosakatt skrev (33 minutter siden):

Blir du lei, eller tar du det som et komplement? Kan ikke være lett å foreksempel være sjenert om folk gir deg så mye oppmerksomhet for utseendet. Men lett å komme i kontakt med damer 😄

Kan bli litt lei en gang i blandt, strider liksom litt mot folkeskikk når dem peker og glaner forundra fordi jeg er høy. Finnes masse folk som er like høye og mye høyere i norge😂 Blir som om jeg hadde gått bort til ei på 150 og sagt "Du var jaggu lita!" Men jeg bryr meg srort sett ikke, tar det med et smil og ler av det😀 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Hei, er litt nysgjerrig på å høre damenes mening her. Mange jeg leser mener at damer har blitt høyere og ser også mer "solide" ut enn før, men ifølge statistikk er det liten høydeforskjell ialefall de siste 15 årene.

Ifølge de mest troverdige kildene er unge europeiske damer i snitt rundt 165 i de fleste land, i mange land 164 og i mange land 166-167. I latinamerikanske land er de som regel mellom 159-162. Asiatiske land, rundt samme høyde stort sett etc.

Norske unge damer i de fleste regioner er 167, men i mange regioner 168 også.

De høyeste skal være mellom 169-170 cm og de laveste mellom 148-150 cm.

Er dere enige i disse statistikkene når dere går rundt og ser?

Norske unge menn skal være i de fleste regioner mellom 180-181 forresten og i de fleste europeiske land ialefall er unge menn rundt 178 og nesten like mange er rundt 180, men mange fortsatt er rundt 176 også etc.

Anonymkode: a6a69...f57

Skrevet

Kvinne, 174.

Anonymkode: c4af9...419

Skrevet

161

Anonymkode: d7b91...913

Skrevet
Donald Duck skrev (24 minutter siden):

Kan bli litt lei en gang i blandt, strider liksom litt mot folkeskikk når dem peker og glaner forundra fordi jeg er høy. Finnes masse folk som er like høye og mye høyere i norge😂 Blir som om jeg hadde gått bort til ei på 150 og sagt "Du var jaggu lita!" Men jeg bryr meg srort sett ikke, tar det med et smil og ler av det😀 

Bra du tar det med et smil 😊 Men forstår godt du bli lei i blandt. Det er frekt å peke og glane, huff folk. 

Skrevet
Donald Duck skrev (1 time siden):

Datteren min på 185 blir også stadig spurt om høyden. Hun synes det er greit at folk spør hvor høy hun er, men hun er drittlei av å bli spurt om hvorfor hun er så høy. Hva skal man svare på det, liksom?

Anonymkode: 4cc5a...28a

• Nyttig 1
Skrevet
Rosakatt skrev (43 minutter siden):

Bra du tar det med et smil 😊 Men forstår godt du bli lei i blandt. Det er frekt å peke og glane, huff folk. 

Helt riktig😎

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...