Gjest Fortapt surrehue Skrevet 17. januar 2006 #1 Del Skrevet 17. januar 2006 For 35 minutter siden sendte jeg en sms til en jeg liker utrolig godt. Vi har egentlig ikke snakka noe særlig sammen, han kjørte meg hjem fra en fest en kveld og henta meg dagen etter da vi skulle på skolen.. (han måtte ta en liten omvei for å hente meg og jeg slapp å betale noenting da jeg tilbød meg det). Sms`n var bare helt vanlig "hva gjør du ikvell da".. ikke noe flørtete eller noe slikt.. Men får ikke svar... Best å dra inn årene eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 17. januar 2006 #2 Del Skrevet 17. januar 2006 (endret) kanskje han er: -på do -i dusjen -spiser -er ute en tur og glemte mobilen hvorfor bli hysterisk? Endret 17. januar 2006 av baby-E Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hel Skrevet 17. januar 2006 #3 Del Skrevet 17. januar 2006 Best å ikke overanalysere sånn som jenter er flinke til. Det kan være maaange grunner til at han ikke har svart ennå som ikke har noe med deg å gjøre, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 17. januar 2006 #4 Del Skrevet 17. januar 2006 Slapp av. 35 min er faktisk ikke så lenge (selv om det sikkert føles slik nå ). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest det fortapte surrehuet Skrevet 17. januar 2006 #5 Del Skrevet 17. januar 2006 Har faktisk sett på mobilen omtrent 40 ganger siden jeg sendte sms`n.. ojoj..tenk å bli så fortapt? Lurer virkelig på om menn har samme problemet.. Kan jo tenkes at han er på trening da, vet at han trener mye...men huff så grusomt å ha sendt en sms..det er liksom første steget.. føler jeg har sendt avgårde hjertet mitt så jeg vil gjerne ha det tilbake om dere forstår hva jeg mener.. Han skjønner nok at jeg har interesse for ham siden jeg sender melding.. og teeenk hvis han ikke svarer.. da blir det utrolig pinlig å treffe ham igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. januar 2006 #6 Del Skrevet 17. januar 2006 tikk takk tikk takk.... tida går og jeg kjenner magen er en eneste stor knuute Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TomKrus Skrevet 17. januar 2006 #7 Del Skrevet 17. januar 2006 Et besøk på kino varer ofte to timer. Det samme gjør et besøk på treningsstudioet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fortapt men lykkelig surrehue Skrevet 17. januar 2006 #8 Del Skrevet 17. januar 2006 Jippi!! Fikk svar Med opptil 4 smileys i en sms! godt tegn eller hva? Han sa at han nettopp hadde vært på trening! jeg = overanalyserende....neeeida Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mummi på jobb Skrevet 17. januar 2006 #9 Del Skrevet 17. januar 2006 Så utrolig typisk oss damer å sitte sånn som du gjør nå... Tenker du får svar når han ser meldingen. Du har jo uansett ikke erklært ham evig kjærlighet, så ikke vær så engstelig for følgene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mummi på jobb Skrevet 17. januar 2006 #10 Del Skrevet 17. januar 2006 Hurra!!! Så ikke den før jeg hadde lagt inn svaret mitt. Kjempeflott, veldig glad på dine vegne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. januar 2006 #11 Del Skrevet 17. januar 2006 Tenk at det skal være så frustrerende å være forelsket:P Skikkelig berg og dalbane i magen det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest singel forever Skrevet 17. januar 2006 #12 Del Skrevet 17. januar 2006 Jippi!! Fikk svar Med opptil 4 smileys i en sms! godt tegn eller hva? Han sa at han nettopp hadde vært på trening! jeg = overanalyserende....neeeida ← Kjenner meg så igjen i den gleden du utstråler nå. Husker da jeg fikk første sms fra ham. Var i den syvende himmel, etter å ha ventet i 7-8 timer... Rett før han svarte satt jeg og var fortvilt, sjekket telefonen hundrevis av ganger selv om lyden på telefonen var på (og det derfor ikke var vits å sjekke)... Var helt på gråten for jeg trodde han aldri kom til å svare. Nå sitter jeg bare og lurer på om jeg skal sende ham en sms og be ham med ut?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aquarius Skrevet 17. januar 2006 #13 Del Skrevet 17. januar 2006 Tenk at det skal være så frustrerende å være forelsket:P Skikkelig berg og dalbane i magen det! ← Magen har definitivt ikke godt av å være betatt/forelsket! total berg og dalbane.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lykkelig surrehue Skrevet 18. januar 2006 #14 Del Skrevet 18. januar 2006 Vil bare oppdatere med at han idag la meg til på MSN, uten at jeg har gitt ham adressa mi...han hadde spurt en felles kompis av oss om msn adressa mi.. positivt tegn eller?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. januar 2006 #15 Del Skrevet 18. januar 2006 Ååååh, så gøy! kjenner meg igjen i ventingen ja - og analyseringen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. K Skrevet 18. januar 2006 #16 Del Skrevet 18. januar 2006 Vil bare oppdatere med at han idag la meg til på MSN, uten at jeg har gitt ham adressa mi...han hadde spurt en felles kompis av oss om msn adressa mi.. positivt tegn eller?? ← Ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest surrehodet igjen Skrevet 22. januar 2006 #17 Del Skrevet 22. januar 2006 Ville bare oppdatere med at jeg inatt faktisk kyssa med han jeg skrev melding til.. Vi gikk en lang tur midt på natta, han var dårlig etter for mye drikking og det var jeg også.. Vi droppa di andre, gikk lang tur ute i vinternatta og dro inn etterpå for å se film.. Det var kjempekoselig faktisk! MEN, det er alltid et MEN... var ikvell en tur innom venninna mi for å fortelle henne det som hadde skjedd(hun hele tiden har ment at han virka som en grei fyr). Til at vi hadde kyssa sa hun at hun syntes jeg burde skjemmes...........? what?? Ble så paff at jeg ikke visste hva jeg skulle svare tilbake, annet enn at jeg synes han virker som en flott fyr og har ingen planer om å skjemmes i det hele tatt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. januar 2006 #18 Del Skrevet 22. januar 2006 :klø: Merkelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. januar 2006 #19 Del Skrevet 22. januar 2006 Hun er sikkert sjalu/misunnelig. Ellers går det vel ikke ann å si noe så dumt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Surrehodet Skrevet 22. januar 2006 #20 Del Skrevet 22. januar 2006 Syntes det var så rart, jeg fikk nettopp en telefon fra ei anna veninne som var på samme festen som oss (før jeg og han dro). Og hun sa at alle hadde satt og snakket om oss når vi dro fra festen om at de håpte det skulle bli noe mellom oss. Alle mente visst at vi passet utrolig godt sammen Hun som sa at jeg burde skjemmes, var også på festen.. Skjønner liksom ikke hva jeg skulle skjemmes for når alle har satt og kryssa fingrene for oss?? Er litt sjenert jeg og det er han også.. så jeg er spent på hvordan det blir å gå når vi møtes på skolen og slikt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå