Gå til innhold

Hjelp..sendte sms


Gjest Fortapt surrehue

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Disse vennenne dine høres litt rare ut. Spør rett ut hva de mener med dette? Ellers kan du velge å se bort fra dette og lev og nyt forelskelsen. Kanskje de er misunnerlig på deg.

LYkke til. :smilejente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...
Gjest Gutt/mann på 22

Livet fortoner seg som oftest som et helvete.

Hvis en kunne legge sammen de stundene en er glad og trekke i fra de da en er frustrert og trist - ville det nok - iallfall for mitt vedkommende ende i trist minus.

Jeg er hjemme med katten min nå - etter en hel kveld alene. Det er vondt.

Spesielt vondt etter å ha sendt mail til den jenten jeg ble så utrolig glad i i sommer... som jeg følte var så nær meg. Koste og kysset hele tiden.

Jeg vil ha svar; nesten så jeg ringer og krever et svar fra henne... Jeg hater livet slik det er nå... :grine: Men vil ikke fremstå som en jypling der hele mitt hjerte er i hennes hender..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært hjemme alene i hele kveld jeg også.. etter å ha sett folk dumme seg ut på Big Brother fant jeg fram et gammelt dataspill og ble helt hekta igjen;) Rollercoaster Tycoon. hihi

Gutt/mann 22: Du får nok svar, bare smør deg med tålmodighet. Og får du ikke svar så er hun rett og slett ikke ment for deg!

Du som startet tråden: Jeg ville latt det hele ligge, om han liker deg så vil han ta kontakt og det vil ordne seg. Om han ikke liker deg på samme måte som du tydeligvis liker han så vil han absolutt ikke like deg noe bedre ved at du maser på ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jalileh

Kan være mange grunner til at han ikke vil noe. Ikke noe vits å spekulere i det.

Forstår jo at sånt er ufattelig kjipt, men som jeg alltid sier...du finner en annen...en mye bedre en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...