Gå til innhold

Skjønner ikke hvorfor folk er så glad i strender


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Folk elsker strender. Ikke bare reiser de verden rundt på jakt etter en fin strand, men noen ganger flytter de permanent til steder med tilgang på fine strender. 

Jeg har aldri skjønt meg på strender. Jeg kan godt tilbringe en time på stranda en sjelden gang i blant. Men alt utover det blir kjedelig. For meg er det ingen forskjell mellom å tilbringe en time på stranda og det å tilbringe en time på en parkeringsplass, jeg holder ut innimellom. Men oppsøker ingen av delene om jeg får velge. 

Hva er det med strender som gjør at du velger å tilbringe all din fritid der?

Anonymkode: 72dea...8cb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest theTitanic

Nå er det forskjell på å like strender og å tilbringe all fritid der. Verden har noen helt fantastiske strender som er verd et besøk. Likevel blir ikke all fritid brukt der. Man ser den og opplever den. Bader, snorkler , kjenner den deilige sanden. Bader litt til. Men å ligge til steking/soling,  det liker jeg ikke fordi det er kjedelig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man må jo få tan, hallo! Og det er jo så digg å bade, ligge på en solseng og lese, ta seg en øl og bare slappe av. Elsker det! Bare 13 dager igjen til jeg ligger på stranda, jippiii. Gleder meg til å få tan. 

Anonymkode: f16cc...7bb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er behagelig og beroligende å ligge nær havet med litt bris og litt bølgeskvulp. Liker også å bade. Det er ikke så farlig om det er sandstrand, steinstrand eller for den saks skyld et svaberg, da. Jeg tilbringer ikke all min fritid der, og jeg ville nok slitt med å finne noen på en helt vilt kaotisk strand med masse musikk og hyl. Men skal jeg ta livet med ro utendørs og lese en bok, da synes jeg det er dobbelt (eller hundreganger, sånn opp mot parkeringsplass) så fint å gjøre det på en strand som et annet sted. Også med noen andre i nærheten. Så lenge temperaturen er fin kan jeg fint bare ta med meg et håndkle, solbriller, en bok og badetøy og legge meg på et svaberg hele dagen. Alene eller med noen. 

Jeg er riktignok en sånn som fint kan være en uke i mitt eget hode uten å kjede meg, eller som fint kan lese åtte timer og bare kose meg med det. Jeg kan absolutt skjønne hva noen synes er kjedelig med å ligge på stranden, særlig om man har større behov for at noe skjer enn jeg har. Men for meg er det oppriktig skikkelig godt. Jeg har ikke målt, men jeg føler i hvert fall aldri mer på hvilepuls enn da.

Anonymkode: 95b10...d69

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...