Gå til innhold

Allværsjakker


Gjest Gjesten

Anbefalte innlegg

Gjest Gjesten

Hei! Eg treng ny allværsjakke, den eg har er 9 år og begynner å gå opp i liminga. Har sett at dei nye modellane er meir feminine enn dei gamle, innsvinga i livet og slik. Men det er jo så absurd dyrt! Veit de om ein butikk i Oslo eller på nett som har rimelege slike plagg? Kan de fantastiske, kunnskapsrike og hjelpsomme KG folk gje meg adresser og linkar? Tuuuuuusen takk!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjesten

Takk for link! Har vore innom og sjekka. Men sant, for meg er det mest bybruk, og som den vestlending eg er så er allværsjakka veldig, veldig viktig i min garderobe. Den Berghaus gore- tex jakka eg har er som sagt 9 år og begynner å gå opp i limina. Eg vil heller bruke ein del pengar på ei gore- tex jakke som eg har leeeenge enn på vinterjakker som eg skiftar ut relativt ofte. 3000 reknar eg glatt med å bruke. Men om det finst noko billegare eller nokon med gode avslag på slikt så tar eg fortsatt imot tips med takk. Kanskje det går an å kjøpe slikt på nett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bergans Dynamic Lady Dermizac eller noe i den duren. Veldig fin modell, figunær, elsker den jakken! perfekt til alt, ski, bytur, kveldstur osv. vel 3000 tror jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bergans Dynamic Lady Dermizac eller noe i den duren. Veldig fin modell, figunær, elsker den jakken! perfekt til alt, ski, bytur, kveldstur osv. vel 3000 tror jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bergans Dynamic Lady Dermizac eller noe i den duren. Veldig fin modell, figunær, elsker den jakken! perfekt til alt, ski, bytur, kveldstur osv. vel 3000 tror jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Rognebær

Eg veit at i alle fall Skogstad er eit godt, norsk turtøymerke som ligg ein del under Bergans, Norrøna & co i pris. Men om dei har akkurat skalljakker, veit eg faktisk ikkje. Det er verd å sjekke ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...