AnonymBruker Skrevet 4. august 2023 #1 Del Skrevet 4. august 2023 ? Anonymkode: 24616...b5e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tdm900 Skrevet 4. august 2023 #2 Del Skrevet 4. august 2023 Hvor mye er å plukke vekk av plastikk, før tappepluggen er synlig? Umulig å si. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiuren Skrevet 5. august 2023 #3 Del Skrevet 5. august 2023 On 8/4/2023 at 3:21 PM, tdm900 said: Hvor mye er å plukke vekk av plastikk, før tappepluggen er synlig? Umulig å si. På alle syklene jeg har hatt der det er plastikk i veien for tappeplugg har den operasjonen tatt mindre en ca 10 minutt (fritt etter hodet er det diverse modeller av både Kawasaki, Suzuki of BMW), men det finnes sikkert noen der det er en meget lite servicevennlig design. Så jeg vil si det bør ta 20-30 minutt om det bare er tappe av olje-bytte filter-fylle på olje, men har man det travelt og kjenner sykkelen kan det trolig gjøres på 15min på de fleste... Jeg tar meg god tid, regner omtrent en time, skal jo vaske litt og slikt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå