Gå til innhold

Har Veet forandret bilde på pakken fordi damer har blitt tjukkere?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I mange år har jeg kjøpt Veet voksstrips og de har hatt det samme bildet utenpå i åresvis.

I går kjøpte jeg en ny pakke og så at de hadde fått et tegning på forsiden av lubne lår/legger.

Dette er nok fordi befolkningen er tjukkere enn før, og at det liksom skal normaliseres å være lubben eller tjukk.

Screenshot_20230803_160052_Chrome.thumb.jpg.37da59e1b9c9b25fbed2d50104c9bef3.jpgScreenshot_20230803_160038_Chrome.thumb.jpg.5a7eff00660f8cef73ebfe22c4508632.jpg

Anonymkode: 18146...717

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:ler: Har du ikke andre ting å tenke på i livet enn dette?

Anonymkode: d89f0...54b

  • Liker 13
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere svarte meg ikke på det jeg spurte om.

Dere ser jo at det er to forskjellige kropper på bildene, og jeg tror det er fordi det ikke skal virke støtende for lubne damer å se at det kun er bilder av slanke lår/legger på pakkene.

Ts

Anonymkode: 18146...717

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen som reagerer? Folk er sløve

Ts

Anonymkode: 18146...717

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurven skrev (1 time siden):

Det er samme dama, men hun har blitt tjukk av å spise druene

Tsk, tsk, hun har nok kost seg for mye i godteskuffen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beina som var før var ikke akkurat av en normal kvinne, mer som en barbiefigur i proposjonene. Den nye tegningen på pakken ser helt vanlig ut, med lår og legger som er trente. I tillegg er det stilisert, og har ikke en spesiell hudfarge i fokus. 

Anonymkode: db31d...60d

  • Liker 12
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får sende en epost til firmaet som produser varen, da. Ingen her vet - om de ikke jobber i det firmaet, da.
Jeg ser ihvertfall at de sparer litt penger på å ikke ha så mange farger på emballasjen.

Anonymkode: f524d...f8b

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

cisco1 skrev (11 minutter siden):

Kanskje hun har hatt for mye hjemmekontor og blitt feit?

Corona ass. Var ikke snill med kroppen.

Anonymkode: 23976...bae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det der lubben 😅 uansett blir det tullete for min del. Vi har forskjellig kropper, ingen ser like ut. Og det bilde der kan du ikke bruke som argument for og normalisere det og være overvektig. Hun er jo ikke overvektig, sier litt om din holding på hva som er overvektig. 

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en datter som er 177 høy, veier 57 kilo og selv hun har ikke i nærheten av dem beina til den første pakken. Fordi det er beina til barbie dukka mi fra barndommen. Og den andre er ikke overvektig eller promoterer noe sånt, det sier litt om synet ditt om hva som er mest normalt. 1 bilde er veldig usansynelig at så veldig mange av oss har. 

Anonymkode: d78df...d0f

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Dere svarte meg ikke på det jeg spurte om.

Dere ser jo at det er to forskjellige kropper på bildene, og jeg tror det er fordi det ikke skal virke støtende for lubne damer å se at det kun er bilder av slanke lår/legger på pakkene.

Ts

Anonymkode: 18146...717

Du stilte ingen spørsmål, mister. Du har gjort en relativt uinteressant observasjon og proklamert din konklusjon til forumet. 

Anonymkode: 87423...faf

  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du stilte ingen spørsmål, mister. Du har gjort en relativt uinteressant observasjon og proklamert din konklusjon til forumet. 

Anonymkode: 87423...faf

Jo. Overskriften inneholder et spørsmål fra ts.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener at pakken som har en tegning viser lubne lår

Ts

Anonymkode: 18146...717

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Dere svarte meg ikke på det jeg spurte om.

Dere ser jo at det er to forskjellige kropper på bildene, og jeg tror det er fordi det ikke skal virke støtende for lubne damer å se at det kun er bilder av slanke lår/legger på pakkene.

Ts

Anonymkode: 18146...717

Jeg for min del tenker at det nederste bildet er en bedre framstilling av hvordan slanke/normale damelegger og lår ser ut. 

Anonymkode: 3b46b...021

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...