Gå til innhold

Skal vi danse - 2023 🥰

Tradegy

Anbefalte innlegg

mocca1 skrev (3 minutter siden):

Folk her har ikke peiling. Hadjia og Lavrans var begge flinke, og fortjente ikke dette. 

Men var de underholdende nok... ? Personlig kjedet jeg meg under deres danser.

Endret av Miss Anthropy
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Miss Anthropy skrev (3 minutter siden):

Men var de underholdende nok... ? Personlig kjedet jeg meg under deres danser.

Det handler om danseteknikk, rytme og gjennomførelse. Underholdning er viktig men ikke avgjørebde.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mocca1 skrev (9 minutter siden):

Det handler om danseteknikk, rytme og gjennomførelse. Underholdning er viktig men ikke avgjørebde.

Ja takk begge deler. 😊 Stemte på Harlem, Aslak og Fritz. Koste meg mest med deres danser. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Adobyen

Jeg har aldri sett på denne konkurransen før, men måtte spole for å få sett både Hadja og Aslak. Jeg synes at de var veldig flinke begge to, men det var sikkert de andre også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det noe tema i kveld jeg ikke fikk med meg? Syns alt så så "datert" ut. Litt sånn sent 90tall/tidlig 2000. Likte ikke introen. 🫣 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg venter spent på den dagen vi finner noe Aslak ikke er god på.

Følger med for første gang noen sinne pga han😊

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Harlem 🥰  Som vanlig, synes jeg Morten tar for mye ordet 🙈

Jeg savner litt den tida hvor det var blodig alvor :ler: Om ikke hèlt tilbake i Tor Fløysvik sin ånd, så et sted i mellom.... 

Trine var forresten utrolig fin på håret :fnise:

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stemte på Harlem, Myra og Alexandra.  Tror kanskje en av dem vinner.  Men Aslak og Ulrikke var også flinke.  

Etter min mening var Trude og han store bryteren ( husker ikke navnet), de svakeste.  Men jeg har ikke så god peiling på dans da... 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det bare meg eller var det andre som syns det var et voldsomt fokus på å ha et heidundrendes lysshow når parene danset, det tok fokus bort + faktisk litt vanskelig å se dem ordentlig?! 

I tillegg syns jeg antrekkene var kjedelige, minnet om Cubus-sesongen (for et par år siden da de var sponset av Cubus?). Men mulig de bare skulle ha hver sin farge og en viss rød tråd før de går mer i gang med tema.. 

Hadde ikke sett for meg å ha en favoritt denne sesongen men ble imponert over Aslak, håper han kommer langt. Ellers blir det spennende å se på fremover (håper jeg!), det er konkurranselystne par som sikkert kommer til å gi alt for å underholde (tenker da feks på Alexandra og Ulrikke😁). 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mperle skrev (29 minutter siden):

Var det bare meg eller var det andre som syns det var et voldsomt fokus på å ha et heidundrendes lysshow når parene danset, det tok fokus bort + faktisk litt vanskelig å se dem ordentlig?! 

I tillegg syns jeg antrekkene var kjedelige, minnet om Cubus-sesongen (for et par år siden da de var sponset av Cubus?). Men mulig de bare skulle ha hver sin farge og en viss rød tråd før de går mer i gang med tema.. 

Hadde ikke sett for meg å ha en favoritt denne sesongen men ble imponert over Aslak, håper han kommer langt. Ellers blir det spennende å se på fremover (håper jeg!), det er konkurranselystne par som sikkert kommer til å gi alt for å underholde (tenker da feks på Alexandra og Ulrikke😁). 

Syns lyssettingen ødelegger mye, men syns det var like ille forrige sesong. Talentløst!

Tenkte ikke noe særlig over klærne, syns mange var fine, noen litt harry.

Tror dette blir en bra sesong. Virker å være mange konkurranselystne med, og mange som nok kommer til å skape litt liv og røre😊

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tråden er ryddet for avsporing og ryktespredning. De som ønsker å diskutere enkeltpersoner som har valgt å eksponere seg for offentlighetens søkelys kan gjøre det i Rampelyset.

Rhodiola, adm.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Macro skrev (13 timer siden):

Jeg venter spent på den dagen vi finner noe Aslak ikke er god på.

Følger med for første gang noen sinne pga han😊

Følger også med for første gang - av samme grunn! 

Aslak er absolutt min favoritt!!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mperle skrev (På 27.8.2023 den 21.59):

Ja programmet har tapt seg veldig synes jeg. Nå er det show fra episode 1. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zenhouse skrev (11 timer siden):

Ja programmet har tapt seg veldig synes jeg. Nå er det show fra episode 1. 

At det er show fra episode 1 syns jeg ikke er så dumt. Jeg husker de første sesongene... var ikke så om å gjøre å få med seg alle lørdagene nei. Noe var skikkelig tregt og kjedelig. Høydepunktet var alltid finalen, for da var det show! Så det er ikke dumt sånn sett av TV2 å lage show hver lørdag. Tror det er mange flere som ser på da... barna mine kunne ikke drømt om å se på Svd før, mens nå kan de finne på å spørre etter det.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...