Gå til innhold

Bruker dere samme klærne to dager på rad?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Rognebær

Jeg kan godt finne på å gå i de samme klærne to dager på rad. Skifter selvfølgelig undertøy, og evt singlet som jeg har hatt under en genser, men bukser, skjørt og "utenpågensere" bruker jeg mer enn en dag med mindre det er blitt flekkete/skittent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg skifter hver dag. Klarer ikke samme antrekket to dager på rappen. Men jeans kan jeg bruke flere dager, jeg bytter bare på med skjorter/topper/jakker/gensere etc. Vasker kun det som er inn til kroppen etter en gangs bruk, gensere som er utenpå skjorter etc. kan jeg bruke flere ganger før det vaskes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Buksa bruker jeg mange dager på rad. til den er skitten, og må vaskes, og det er den ikke etter en dag eller to, eller tre for den del.

Udnertøyet skifter jeg selvsagt hver dag, og t-skjorta jeg evt bruker også. Gensre bruker jeg fint flere dager, og cardigan utenpå noe brukes MANGE ganger før den vaskes (men jeg bytter altså det som er under)

Jeg kler meg ikke i det samme to dager på rad, men lar det "hvile"/lufte seg og bruker det igjen senere. Buksa er altså ofte den asmme, men jeg bytter topp.

Å vaske buksa hver dag anser jeg som unødvendlig og lite lurt, tenk på miljøet (all den unødvendige såpa) og slitasjen og.. ja, superhygiene er ikke noe for meg i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha nei, er du gal? Jeg bruker aldri samme topp/bukse to dager på rad (med mindre jeg har en tjukkere genser utapå gårsdagens tynne). Men vaske dem etter en dags bruk? Er dere gale? :overrasket:

Vasker mitt når det begynner å lukte meg av det. Altså ikke ubehagelig, men brukt.

Undertøy skifter jeg hver dag og vasker etter bruk, men det er jo en annen ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg pleier ikke å ha på meg det samme på tirsdag som jeg hadde på mandag, evt kan jeg ha samme bukse, men bytte ut genseren.

Bruker sjelden gensere uten et tynt plagg under likevel, så da er ikke behovet for å vaske genserne der hver dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber på kontor og ser de samme folka dag ut og dag inn. Noen skifter hver dag, mens andre bruker samme klær både to og tre dager.

Jeg skifter undertøy og sokker hver dag men kan godt bruke samme topp i to dager, men ikke noe mere enn det. Jeans kan jeg godt bruke flere dager.

Men jeg kler alltid av meg alle klærne idet jeg kommer inn døra hjemme, og tar på pysjbukse eller noe annet behagelig, så jeg bruker jo bare klærne mine noen timer hver dag, derfor synes jeg ikke det er nødvendig å skifte topper, jakker hver dag. Men ikke mere enn to dager på meg. Og da vaskes det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber i barnehage. Jeg kan garantere at jeg skifter alt hver dag... :ler:

Jeg skifter topper, men bruker samme bukse flere dager på rad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Snart medlem*

Ja, jeg har ikke noe problem med å gå med samme klærne flere dager på rad på jobb. Nå sitter jeg bare alene på kontoret mitt 90% av tiden også da, så det er ikke som om noen ser meg.

Men når været tillater det (dvs det ikke er så kaldt at jeg må pakke meg inn i de samme store ullgenserne og strikkejakkene hver dag) liker jeg ofte å skifte klær hver dag for at ikke jeg skal føle meg kjedelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vaske klær etter bare å ha brukt de en gang gjør jeg i vert fall ikke. Ikke bare ville det vært full vaskemaskin her hver dag, men det sliter da på tøyet også. Vasket er sort skjørt mye for et års tid siden og det ble helt grått etterhvert.

Jeg prøver å ikke gå i det samme to dager på rad, med mindre det er snakk om bukse/skjørt. Genser og undertøy bytter jeg hver dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...