Holly Hobbie Skrevet 16. januar 2006 #1 Del Skrevet 16. januar 2006 (endret) Da er min proeverdagbok, som forhaapentligvis snart blir en graviditetsdagbok, offisielt aapnet! Skaal alle sammen! Endret 19. april 2008 av Holly Hobbie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 16. januar 2006 #2 Del Skrevet 16. januar 2006 Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 16. januar 2006 #3 Del Skrevet 16. januar 2006 Så gøy!!!!! Måtte 2006 bli babyår for oss begge. Lykke til med prøvingen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 16. januar 2006 #4 Del Skrevet 16. januar 2006 Skål for det! I pærebrus, selvsagt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 16. januar 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 16. januar 2006 Ja, paerebrus er sikkert godt det Bjornsdatter, faar ikke tak i det her men... Takk for lykke-til-hilsen, Monja. Samme til deg! (Og til Bjornsdatter, eller?! ). Oppdaget nettopp at det er en dagbok-kategori for proevere. Men det var jo ingen der, saa da....blir her litt til, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 16. januar 2006 #6 Del Skrevet 16. januar 2006 Pærebrus har vi nok av på KG! Prøver nok ikke vi... enda i hvert fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 16. januar 2006 #7 Del Skrevet 16. januar 2006 Der ser det ut som om du ble flytta likevel gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 16. januar 2006 Forfatter #8 Del Skrevet 16. januar 2006 Ja ja. Men jeg var jo ikke alene her, saa da gaar det greit! Hadde en koselig samtale med svigermor isted. Hun er helt enig i at det er lurt aa begynne aa proeve naa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 16. januar 2006 #9 Del Skrevet 16. januar 2006 Lykke til med prøvingen!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 16. januar 2006 #10 Del Skrevet 16. januar 2006 Lykke til med 2006-prosjektet, Popelka - og gratulerer med dagbok! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 16. januar 2006 #11 Del Skrevet 16. januar 2006 Oppdaget nettopp at det er en dagbok-kategori for proevere. Men det var jo ingen der, saa da....blir her litt til, jeg. ← Det var fordi den var omlag tre minutter gammel, nå flytter jeg over prøverdagbøker og "slang over" din og. Håper du trives sammen med de andre prøverne, og at du snart ber om å bli flyttet over til oss gravide igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 16. januar 2006 Forfatter #12 Del Skrevet 16. januar 2006 Tusen takk! Saa koselig med lykkeoenskninger fra dere alle sammen! Dem setter jeg veldig pris paa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 16. januar 2006 Forfatter #13 Del Skrevet 16. januar 2006 Det var fordi den var omlag tre minutter gammel, nå flytter jeg over prøverdagbøker og "slang over" din og. Håper du trives sammen med de andre prøverne, og at du snart ber om å bli flyttet over til oss gravide igjen ← No problem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 16. januar 2006 #14 Del Skrevet 16. januar 2006 Gratulerer som prøver. Så fint at mannen din engelig kom over på den "riktige sida" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cathie Skrevet 16. januar 2006 #15 Del Skrevet 16. januar 2006 Gratulerer så masse med ny dagbok..!! Håper du snart kommer over på gravid siden Masse lykke til med prøving!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 16. januar 2006 #16 Del Skrevet 16. januar 2006 Gratulerer med prøverdagbok, måtte den snart bli en graviditetsdagbok! Jeg har ventet på at dere endelig skulle være igang. Lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 16. januar 2006 #17 Del Skrevet 16. januar 2006 Gratulerer med ny prøverdagbok! Håper både du og jeg snart kan hoppe "videre i rekka" og få gravid-dagbok! Lykke til med prøving!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 16. januar 2006 Forfatter #18 Del Skrevet 16. januar 2006 Igjen - tusen takk for alle hilsenene! Skal proeve aa faa besokt dere andre proevere i deres dagboeker ogsaa etterhvert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 16. januar 2006 Forfatter #19 Del Skrevet 16. januar 2006 Missbumblebee: sender lykkestoev din vei!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 17. januar 2006 Forfatter #20 Del Skrevet 17. januar 2006 Naa gleder jeg meg til aa bli ferdig med den dumme tanten! Haaper systemet kommer i en litt jevnere rytme fremover, saann som det er naa er det jo helt haaploest. Skal snakke med legen neste onsdag, haaper han har noe fornuftig aa si om hvordan mulighetene er for at jeg har el.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå