AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #21 Skrevet 31. juli 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Her snakker jeg om noe ekstra, legge mer kjærlighet i det enn de aller fleste gjør og klarer, det å faktisk klare å gjøre henne imponert, det å klare å imponere en dame på kjøkkenet har ihvertfall jeg inntrykk av at er noe som sjarmerer veldig TS Anonymkode: 4357b...6e2 Jo, det er et stort pluss, men det er fordi jeg setter pris på god, veltilberedt mat. Og fordi det betyr at dersom vi skal ha middagsbesøk er det ikke bare jeg som kan stå for matlagingen. Anonymkode: c577d...9bb 1
exictence Skrevet 31. juli 2023 #22 Skrevet 31. juli 2023 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Mitt inntrykk er damer fort blir sjarmert av en mann som lager god mat, eventuelt hvorfor? Jeg er godt over gjennomsnittet interresert i mat, og god på å lage mat, og når damer får vite det, så merker jeg det er som å skru på en bryter, og enda mer når maten kommer på bordet og hun merker at jeg vet hva jeg driver med. Nå dater jeg ikke lenger, men 99% sikker på at det er noe hun liker veldig godt med meg, at hun får servert god mat laget med kjærlighet hver dag. Hadde ikke overrasket meg om jeg hadde hatt langt ifra det draget jeg har hatt hvis jeg knapt kunne koke egg, så mannfolk, lær dere å lage mat, god mat, og jeg er overbevist om at lykken med damer blir bedre, eller er jeg helt på jordet her damer? Anonymkode: 4357b...6e2 Ja, at en mann kan lage mat er absolutt ett stort +. Jeg blir ekstra sjarmert av det. 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #23 Skrevet 31. juli 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Virker som du snakker om kommunikasjon her da, altså at du prøver å finne ut hva hun synes er godt og så lager du det? Ikke bare biff og burger og pizza fordi du kan det liksom. Det er fint da. Anonymkode: 1ff78...afb Jeg var bare nysgjerrig på hva damer tenker om dette, men ser en del misforstår hva jeg prøver å si Jeg vet hva hun liker, og prøver også å utfordre smaksløkene hennes med å overraske henne med noe nytt og spennende, en sjelden gang bommer jeg, men sånn er det jo om man lager noe nytt til noen uten å vite sikkert på forhånd om det er noe som faller i smak TS Anonymkode: 4357b...6e2
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #24 Skrevet 31. juli 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det kommer an på. God mat er ikke å kake alt i smeltet ost. Jeg lager mat som jeg kan spise som har lavt kaloriinnhold og jeg tåler ikke masse fet mat pga arvet sykdom. Men noen menn mener god mat er fettete mat med masse saus feks. Og så er det egentlig en oppskrift på en tidlig død eller en kveld der alt man orker er å rope på elgen. Anonymkode: 1ff78...afb Noen kvinner er kjedelig ved matbordet. Enten trykker de på telefonen uten stans. Eller de kan ikke holde en samtale i gang. Men heldigvis er ikke min kvinne sånn. Flaks. Anonymkode: ea1ca...a78
Gjest Refreng Skrevet 31. juli 2023 #25 Skrevet 31. juli 2023 Jeg hadde nok hatt så lave forventninger til menn at bare det å gjøre noe så grunnleggende som å lage mat hadde vært imponerende. Jeg ville ikke blitt sammen med noen pga det, men jeg forventer at en mann klarer å overleve selvstendig på egen hånd uten partner. Det betyr at han må kunne lage mat som ikke er å varme grandiosa. Det betyr at han må vite hvordan en vaskemaskin fungerer og ha rutiner på støvsuging m.m En mann som ikke kan lage seg sunn mat er uaktuell
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #26 Skrevet 31. juli 2023 Så negative folk var i denne tråden. Ja, TS, jeg syns det er skikkelig hot. Og om noen har brukt timevis på å lage noe skikkelig godt til meg, så skryter jeg selvsagt masse av det, jeg sier ikke bare at: "Det var som forventet, damer gjør uansett mye mer husarbeid." Jeg skjønner ikke hvorfor folk skal tolke det at du sier du er flink til å lage mat som: "Du er sikkert ikke så flink som du tror" 😅 Og i motsatt ende av skalaen, om en mann har null interesse for å lage mat, er det ekstremt usexy. Anonymkode: f2b23...3c7 2 2
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #27 Skrevet 31. juli 2023 Refreng skrev (Akkurat nå): Jeg hadde nok hatt så lave forventninger til menn at bare det å gjøre noe så grunnleggende som å lage mat hadde vært imponerende. Tenker du at kokker som bruker 20 år av livet på å lære seg en håndverk kaster bort tiden siden det å lage mat uansett er helt grunnleggende? Anonymkode: ea1ca...a78 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #28 Skrevet 31. juli 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Så negative folk var i denne tråden. Ja, TS, jeg syns det er skikkelig hot. Og om noen har brukt timevis på å lage noe skikkelig godt til meg, så skryter jeg selvsagt masse av det, jeg sier ikke bare at: "Det var som forventet, damer gjør uansett mye mer husarbeid." Jeg skjønner ikke hvorfor folk skal tolke det at du sier du er flink til å lage mat som: "Du er sikkert ikke så flink som du tror" 😅 Og i motsatt ende av skalaen, om en mann har null interesse for å lage mat, er det ekstremt usexy. Anonymkode: f2b23...3c7 Ble litt overrasket over reaksjonen selv, selv om jeg kanskje ikke burde blitt det, men kanskje jeg formulerte meg dårlig, få som forsto hva jeg skrev ihvertfall, ikke akkurat husarbeid og grunnleggende matlaging i hverdagen jeg snakker om TS Anonymkode: 4357b...6e2 2 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #29 Skrevet 31. juli 2023 Når min eks mann lagde "god mat" så var det masse ost på div eller biff eller bare stykker med kjøtt. Og han forsto seg ikke på hva jeg kunne spise basert på allergier, eller at jeg likte best grønsaker. Er derfor jeg er litt grinete i tråden her, beklager. Anonymkode: 1ff78...afb 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #30 Skrevet 31. juli 2023 Beklager OT: Nå som jeg er en voksen, etablert mann så er den mest attraktive egenskapen ved andre mennesker (kvinner og menn, og ikke på noen seksualisert måte) at de har godt lag med barn og hunder. Et menneske som kan nå inn til en sint og tverr 4-åring eller som straks blir godtatt av en vanskelig hund fremstår for meg som noe mystisk som jeg gjerne vil bli kjent med og ha i livet mitt. Utover den rene nytteverdien av å redde inn en situasjon så tenker jeg at dette sier noe om mennesket bak som tiltaler meg veldig. Anonymkode: ea1ca...a78 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #31 Skrevet 31. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Når min eks mann lagde "god mat" så var det masse ost på div eller biff eller bare stykker med kjøtt. Og han forsto seg ikke på hva jeg kunne spise basert på allergier, eller at jeg likte best grønsaker. Er derfor jeg er litt grinete i tråden her, beklager. Anonymkode: 1ff78...afb Den skjønner jeg, spesielt hvis han egentlig burde fått med seg at dette ikke er favoritten din, eller ikke vet om allergier. Å lage mat med kjærlighet er jo litt å finne ut av hva hun virkelig liker, og etter min menig, gi henne muligheten til å smake på nye smaker Anonymkode: 4357b...6e2 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #32 Skrevet 31. juli 2023 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Mitt inntrykk er damer fort blir sjarmert av en mann som lager god mat, eventuelt hvorfor? Jeg er godt over gjennomsnittet interresert i mat, og god på å lage mat, og når damer får vite det, så merker jeg det er som å skru på en bryter, og enda mer når maten kommer på bordet og hun merker at jeg vet hva jeg driver med. Nå dater jeg ikke lenger, men 99% sikker på at det er noe hun liker veldig godt med meg, at hun får servert god mat laget med kjærlighet hver dag. Hadde ikke overrasket meg om jeg hadde hatt langt ifra det draget jeg har hatt hvis jeg knapt kunne koke egg, så mannfolk, lær dere å lage mat, god mat, og jeg er overbevist om at lykken med damer blir bedre, eller er jeg helt på jordet her damer? Anonymkode: 4357b...6e2 Det kommer jo helt an på dama selvsagt. jeg kunne ikke brydd meg mindre. Anonymkode: 4268f...f6e 1
Miss91 Skrevet 31. juli 2023 #33 Skrevet 31. juli 2023 Det er hot. Jeg digger at daten lager mat, han er en god kokk med mange års erfaring. 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #34 Skrevet 31. juli 2023 55 minutter siden, AnonymBruker said: Ble litt overrasket over reaksjonen selv, selv om jeg kanskje ikke burde blitt det, men kanskje jeg formulerte meg dårlig, få som forsto hva jeg skrev ihvertfall, ikke akkurat husarbeid og grunnleggende matlaging i hverdagen jeg snakker om TS Anonymkode: 4357b...6e2 De er vel noe med at de har møtt mange menn som mener at de er flinke til å lage mat bare fordi de får til det minimale eller klarer å steke en biff, men når du sier at du er flink til å lage mat, tolker jeg det som at du faktisk er flink, og det er hot. Anonymkode: f2b23...3c7 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #35 Skrevet 31. juli 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): De er vel noe med at de har møtt mange menn som mener at de er flinke til å lage mat bare fordi de får til det minimale eller klarer å steke en biff, men når du sier at du er flink til å lage mat, tolker jeg det som at du faktisk er flink, og det er hot. Anonymkode: f2b23...3c7 Ser man på det på den måten, så kan jeg kanskje forstå det om man har møtt mange som tror de fortjener skryt for helt grunnleggende ting, man blir jo litt formet av sine tidligere erfaringer TS Anonymkode: 4357b...6e2
Nettinettet Skrevet 31. juli 2023 #36 Skrevet 31. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Mitt inntrykk er damer fort blir sjarmert av en mann som lager god mat, eventuelt hvorfor? Jeg er godt over gjennomsnittet interresert i mat, og god på å lage mat, og når damer får vite det, så merker jeg det er som å skru på en bryter, og enda mer når maten kommer på bordet og hun merker at jeg vet hva jeg driver med. Nå dater jeg ikke lenger, men 99% sikker på at det er noe hun liker veldig godt med meg, at hun får servert god mat laget med kjærlighet hver dag. Hadde ikke overrasket meg om jeg hadde hatt langt ifra det draget jeg har hatt hvis jeg knapt kunne koke egg, så mannfolk, lær dere å lage mat, god mat, og jeg er overbevist om at lykken med damer blir bedre, eller er jeg helt på jordet her damer? Anonymkode: 4357b...6e2 Jeg tror ingen kommer lagt ved å bare være god på å lage mat. Ja det kan sjarmere noen, men det blir raskt noe uinteressant hvis det er det eneste du kommer med. Ha heller fokus på hvem du er som person og hva du får henne til å føle (ikke hva du tenker og tror hun vil ha). Bli kjent med henne slik at du forstår henne, men ikke tilpass deg for at hun skal like deg. Ha egne meninger men lytt og vis forståelse for ting. Og så må hun gjøre det samme for deg for at du skal være interessert i noe mer. Jeg håper flere single som ønsker en kjæreste setter seg selv mer i førersetet enn å bruke så mye energi som enkelte av dere bruker på å inponere og få likes. 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #37 Skrevet 31. juli 2023 Foretrekker en mann som liker å lage mat. Bør ikke nødvendigvis være så god, for det er jeg, men liker ikke lage middag hver dag, så det er mannejobb🤣 Anonymkode: 8753c...b57 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #38 Skrevet 31. juli 2023 Det er i dag en selvfølge at menn lager mat på like linje som kvinner. Så en mann som ikke kan lage noe som helst er turn off ja. Litt avhengig av alder da, en på 20 kan jo slippe unna som uerfaren, en mann på 40 som ikke kan lage mat derimot er en fullstendig taper. Anonymkode: db332...9e7
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #39 Skrevet 31. juli 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Det er i dag en selvfølge at menn lager mat på like linje som kvinner. Så en mann som ikke kan lage noe som helst er turn off ja. Litt avhengig av alder da, en på 20 kan jo slippe unna som uerfaren, en mann på 40 som ikke kan lage mat derimot er en fullstendig taper. Anonymkode: db332...9e7 Hva er det kvinner må kunne for ikke å være en taper i dine øyne? Er en kvinne som ikke bytter til vinterdekk en taper? En kvinne som ikke kan male en vegg? Anonymkode: ea1ca...a78
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #40 Skrevet 31. juli 2023 Ja det er godt med varm mat... nei nå skal de FAEN meg bli godt med pizza har ikke spist på 14 timer ok jobber hele jævla tiden faen er så fuckings over dette her nå Anonymkode: b2656...4f5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå