Gå til innhold

Kledd i drag - dametoalett eller herretoalett?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Du går der du vanligvis ville gått.

Anonymkode: 2c2c6...95d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

TS her. Takk for alle svar!🙌

Jeg bør gå på herretoalettet skjønner jeg!☺️ Får nok begrense inntaket også, blir uansett klønete å gå på do i den planlagte outfitten... 

Anonymkode: 20410...3a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du er klart kled som dame så hadde jeg ikke brydd meg om jeg møtte deg på dame doen 🙂 men om det ikke plager deg er det kanskje tryggest å gå på herre doen. Tipper du slipper mye kø om du velger herre doen da! Så sparer sikkert en del tid på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pell deg på herredassen. Om jeg tar på meg dress for herrer så skal jeg fortsatt på kvinnedoen. 

Nå får folk faen i helvete meg se til å  ta til fornuft igjen snart. 

Anonymkode: 66472...a9f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke trans om du kler deg i drag.. 

Blir litt som å spørre om det er farlig å spise hvitløk når jeg har på meg Dracula-kostyme på Halloween.  

Det har da lite å si uansett, særlig på større fester når folk begynner å bli drita så er man litt om hverandre, flere utesteder og restauranter har også fellesdo.

For min del kunne du gjerne gått på damedassen og stått der og pudret nesen i speilet, hadde ikke brydd meg en millimeter. 

Anonymkode: 73510...0ed

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pippi Lotta skrev (3 minutter siden):

Om du er klart kled som dame så hadde jeg ikke brydd meg om jeg møtte deg på dame doen 🙂 men om det ikke plager deg er det kanskje tryggest å gå på herre doen. Tipper du slipper mye kø om du velger herre doen da! Så sparer sikkert en del tid på det.

Takk! Ja, får sikte meg inn mot herredoen. Jeg vil nok trenge litt assistanse med kjolen og sånn, hadde tenkt at ei venninne skulle gjøre det, men får se om jeg finner en kompis som vil gjøre det.

Anonymkode: 20410...3a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Takk! Ja, får sikte meg inn mot herredoen. Jeg vil nok trenge litt assistanse med kjolen og sånn, hadde tenkt at ei venninne skulle gjøre det, men får se om jeg finner en kompis som vil gjøre det.

Anonymkode: 20410...3a8

Hadde som sagt ikke reagert om jeg møtte deg i kjole, så er det mye enklere for deg på dametoalettet synes jeg du skal gå for det. Tror du skal ha veldig uflaks om du møter noen som lager en sene av det.


Men er du sikker på at du trenger hjelp med kjolen? Det bør jo bare være og heise op og ned, har aldri vært borti en kjole som krever assistanse på do. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Takk! Ja, får sikte meg inn mot herredoen. Jeg vil nok trenge litt assistanse med kjolen og sånn, hadde tenkt at ei venninne skulle gjøre det, men får se om jeg finner en kompis som vil gjøre det.

Anonymkode: 20410...3a8

En kompis kan nok fint gjøre det, men som sagt - jeg tror folk skal være jæææææææævlig pripne om de ikke synes det er greit at du og venninna di kommer inn og du sier unnskyld men trenger hjelp med kjolen.

Alternativ: Dere går begge på herredoen. Det er sjelden menn flyr i flint av kvinner der inne.

Anonymkode: 73510...0ed

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pippi Lotta skrev (2 minutter siden):


Men er du sikker på at du trenger hjelp med kjolen? Det bør jo bare være og heise op og ned, har aldri vært borti en kjole som krever assistanse på do. 

Ja, må nok ha hjelp, komplisert "oppsett"/kjole... 🙈

Anonymkode: 20410...3a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

TS her... det gikk helt fint å benytte dametoalettet. Bare god stemning!☺️🙌💃

Anonymkode: 20410...3a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Mamajune11 skrev (På 29.7.2023 den 22.09):

Troll

Drag troll! 🤣

Anonymkode: 7eba3...839

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 8/3/2023 at 8:20 AM, AnonymBruker said:

Pell deg på herredassen. Om jeg tar på meg dress for herrer så skal jeg fortsatt på kvinnedoen. 

Nå får folk faen i helvete meg se til å  ta til fornuft igjen snart. 

Anonymkode: 66472...a9f

Ro ned nå. Trenger ikke å gå fullstendig TERF vet du :)

Anonymkode: a8556...414

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 15.8.2023 den 13.41):

TS her... det gikk helt fint å benytte dametoalettet. Bare god stemning!☺️🙌💃

Anonymkode: 20410...3a8

Hvorfor var det så om å gjøre for deg å bruke dametoalettet?

Anonymkode: 6844f...b04

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hvorfor var det så om å gjøre for deg å bruke dametoalettet?

Anonymkode: 6844f...b04

Hovedsakelig fordi jeg trengte hjelp til kjolen, osv... og hadde avtalt å få hjelp av ei venninne...

TS

Anonymkode: 20410...3a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Hovedsakelig fordi jeg trengte hjelp til kjolen, osv... og hadde avtalt å få hjelp av ei venninne...

TS

Anonymkode: 20410...3a8

Så bra at det gikk helt fint for deg 🙂 jeg har aldri tenkt over hvem som går på hvilket toalett. Skjønner egentlig ikke greia eller diskusjonen. Når man er på fest,vors,nach, på vanlig kaffebesøk hjemme hos noen, familieselskap, bursdag, hyttetur osv... så bruker alle samme do uansett 🤷

Anonymkode: dcaa9...4a1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...