Lucky! Skrevet 12. juni 2003 Forfatter #181 Del Skrevet 12. juni 2003 Takk for hilsen Maya! Jamie er en flott kar det er vi enig om!!! Artig at det er flere Jamie fans her! :D Babyen har gjort seg til kjenne i dag, så da er jeg fornøyd.. blir bare litt "shaky" når h*n uteblir fra sine faste rutiner Men det er rart.. når jeg snakker til h*n hender det at h*n svarer med å sparke :kysse: Nu skal vi på tur! Koz.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 12. juni 2003 #182 Del Skrevet 12. juni 2003 Hei Lucky! Jeg er nok også Jamie-fan! Han gjør jobben sin med en sjarmerende og morsom vri, og ikke minst får han alt til å se så lett ut... Men selv om man er fan, så kan man ikke gjøre alt som han... Ta for eksempel navnene til barna hans... Håper du ikke tenker i hans baner der... Poppy Honey og Daisy Boo!! :o Litt søtt er det selvfølgelig, men det finnes da grenser... Det må være en helt spesiell opplevelse å kunne kommunisere med et lite vidunder som bor inne i magen din... Gleder meg masse til jeg får den sjansen! Ha en god tur til Fauske; håper du finner mye fint der! Lillen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky! Skrevet 13. juni 2003 Forfatter #183 Del Skrevet 13. juni 2003 Heia boka mi!! Takk for hilsner jenter! :D I dag har jeg vært hos fysioterapauten igjen.. føler meg litt lemster, men det er vel bare bra.. sånn at jeg kjenner at han har tatt i meg. Har også vært innom på jobb.. de skal arrangere avskjedsfest for meg på mandagen.. de er så søte.. er redd det kommer til å bli mye det kommer til å bli skikkelig trist å reise fra dem! Ellers så hadde vi en fin tur til Fauske.. kjøpte ikke noe spesielt, men det var en hyggelig tur! lillen: Helt enig i at Jamie gjør jobben sin med en morsom vri, men de navna han har valgt til barna er nok litt for spesielle for meg Er nok litt mer klassisk jeg! I kveld skal jeg og ei fra klassen på kafe og kose oss.. det blir hyggelig, antageligvis siste gang jeg ser henne før vi flytter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 13. juni 2003 #184 Del Skrevet 13. juni 2003 Har mistet noe underveis her ; hvor skal du flytte ? Synes å huske at det var noe snakk om ny jobb til mannen din ? Ikke stress for mye med flyttingenklemmer fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky! Skrevet 15. juni 2003 Forfatter #185 Del Skrevet 15. juni 2003 Kjære dagbok! I dag har det vært en rolig dag.. lå i sengen og slappet av helt til klokken var 1330 :oops: det var skikkelig deilig! Vi har hatt nydelig pasta med kjøttsaus til middag og is til dessert Ellers har jeg vært en tur på jobben og hilst på de, det var veldig hyggelig. Babyen har vært helt i hundre i dag.. tror aldri jeg har kjent h*n har sparket så mye.. h*n "svarte" til og med på et dytt i magen i dag.. med å sparke alt h*n orket tilbake! Det var skikkelig gøy! Igår var jeg i byen og kjøpte meg en kjole som var veldig fin, håper bare go' været kommer snart så jeg får brukt den! Vi kjøpte også en leke til babyen, den spiller en fin melodi, og vi tenkte vi skulle spille den noen ganger hver dag og se om h*n kjenner den igjen når h*n kommer ut i den store verden! Det hadde vært artig hvis den gjorde det! I morgen skal jeg på fest med jobben, de skal ha avslutningsfest for meg der.. gleder meg veldig, men det kommer nok til å bli trist også ! Takk for hilsen og klemmer hilde :kysse: ! Vi skal flytte til Halden der vi begge er i fra. Mannen fikk desverre ikke jobben han var på intervju på, så det blir nok 2. år til med skole på han. Han skal ta Master IT på Høgskolen i østfold. Det som er litt greit med det er at det er i Halden så han slipper å pendle til Oslo.. skulle han ha gjort det hadde nok ikke barnet og jeg sett så mye til han som vi skulle ønsket, så det er helt greit at han ikke fikk jobben. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marilyn Skrevet 16. juni 2003 #186 Del Skrevet 16. juni 2003 hei lucky. det ser ut som om det går bra med deg til tross for sykemeldign.. jeg synes no det er litt godt å være sykemeldt jeg.. Godt å tenke på at babyen slipper å ha en super stressa og kavete mor som holder på å jobbe seg i hjel.. Man er jo sliten når man er i jobb... (nå får vi sikkert roolige og harmoniske barn :D ) jeg har forresten knabbet noen tips fra handlelisten din. skriv mer hvis du kommer på no uunnværlig. hva slags madrass har du tenkt å kjøpe?? de kommer jo i alleslags prisklasser... må man ha det Fansieste??? marilyn 27+4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 16. juni 2003 #187 Del Skrevet 16. juni 2003 Når er det dere skal flytte da? Blir det noen ferie på dere da eller ryker alt i flyttingen? Stress å flytte, men deilig å hive ting, vaske godt alle steder og komme på plass... Klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky! Skrevet 17. juni 2003 Forfatter #188 Del Skrevet 17. juni 2003 God dag! Tusen takk for hilsen marilyn og mayamor! I går var jeg på avskjedsfest på jobben Det var veldig trist... men også veldig hyggelig! Vi var 12 stk, og det var disket opp med middag og kaker.. de har virkelig stått på noe veldig!! Jeg fikk et nydelig keramikkfat(fruktfat). Kommer til å savne de veldig!!! Sa ordentlig "hade" til noen, men de fleste ser jeg nok før jeg drar! Litt deilig å ikke må si hade til alle på en gang! Det hade blitt fryktelig! Da mannen kom hjem igår hadde han handlet og skulle lage goooo middag.. han hadde kjøpt roser til meg også ! så skuffelsen var stor da jeg fortalte at det var i dag jeg skulle på avskjedsfest med jobben(han hadde rotet med datoene stakkar!!) Og i dag skal jeg ut og spise middag med to veninner så det blir dårlig med middag i dag også... men vi får ta det i morgen!! I dag er planen som følger: 1430 - fysioterapaut 1900 - Ultralyd hos gynekologen :D 2000 - Ut og spise middag med to veninner I morgen er planen: 0900 - følge veninne S på flyet(hun flytter.. kommer til å SAVNE henne SÅÅÅÅÅÅ mye!!) Ettermiddag: spise middag med mannen!! :D Skulle egentlig til jordmor i morgen.. det som nesten er litt komisk er at hun også er sykemeldt... den første jordmora jeg fikk ble også sykemeldt, så jeg har bare vært en gang hos jordmor... denne gangen hadde de heldigvis en vikar... en student... litt kjedelig i og med oppfølgingen ikke har vært bra i utgangspunktet.. håper bare hun kan jobben sin!! Har bare vært til kontroll 4 ganger hittil i svangerskapet til nå, og jeg er 28+4 på vei.. skulle vel ha vært iallefall tre ganger til til kontoll.. men så lenge alt kjennes bra ut er det jo ikke noe problem.. Føler bare at jordmora jeg snakket med sist hadde så mye bra å si som jeg ikke har tenkt på.. i forhold til forberedelser og slikt! Timen ble iallefall flyttet fra i morgen til torsdag. Nei nå skal jeg gå å spise nystekte rundstykker! Også skal jeg kaste meg i dusjen så jeg er klar til å dra til fysioterapauten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 17. juni 2003 #189 Del Skrevet 17. juni 2003 smugleste i mayamor sin dagbok at du gjerne ville vite kjønnet i dag- nå...hvem vant, klarte du å overtale mannen. Isåfall må du gi meg oppskriften Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky! Skrevet 17. juni 2003 Forfatter #190 Del Skrevet 17. juni 2003 Kjære dagboka mi! Nå har vi vært og tittet inn til vår lillevenn igejn.. og vi vet nesten sikkert hva det blir... :D gynekologen turde ikke love noe, men han sa han ville bli forundret hvis det var noe annet, og at vi måtte gi han beskjed i såtilfelle! :D Nå skal jeg ut og kjøpe et plagg som passer til kjønnet til lillevenn!!! Alt ble sagt å være fint, og idag lå lillevenn med hodet ned.. klar til fødsel går vel ikke lang tid før den ligger med beina ned tenker jeg!! Gynekologen har sykemeldt meg frem til permisjonen så nå slipper jeg å tenke på det! Er egentlig veldig glad for det.. tror nok ikke kroppen min er istand til å gjøre så mye fysisk nå.. og det å jobbe med tungt belastede rusmisbrukere er vel heller ikke så gunstig nå bnår magen har blitt så stor og alle vet om det.. men, men jeg skal nå iallefall innom de på besøk!! Ellers har jeg vært og spist middag sammen med to veninner.. trist i og med at veninne S reiser i morgen!! Men det er jo ikke så lenge før jeg flytter heller, så jeg får bare nyte livet! Det ser forresten ut til å bli go vær!! Klokka er tolv(på natta) nå og sola står høyt på himmelen :D !! Det er helt fantastisk med midnattsol!!! Jeg kommer til å savne det veldig!! Tror kanskje ikke jeg skal legge meg riktig enda.. får bare være litt trøtt i morra Kanskje lucky kan få sittet litt ute i solen i morgen og blitt litt brun!! Det hadde vært skikkelig deilig !!! Har vært hos fysioterapauten også! Han har masert så hardt ui dag at jeg er redd dette går utover nattesøvnen min! Men ondt skal ondt fordrive heter det vel! Nei nå skal jeg sette meg og se litt på sola!! Tusen takk for hilsen kipa! Du vet at spørsmål som: hva er grunnen til at vi ikke vil vite det?? Var det som overbeviste mannen og meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky! Skrevet 18. juni 2003 Forfatter #191 Del Skrevet 18. juni 2003 Så har vi vært på shopping og kjøpt noe til babyen.. det ble: 1. stk rosa todelt dress 1. stk hvit body med blonder 1. stk rød og hvit stripete body+lue Så tulla(hvis det blir jente da.. ) i magen blir nok fin! Har fulgt veninne S på flyet.. kjempetrist ! Men vi ses vel snart igjen! I natt var jeg og mannen og så på midnattsola..la oss ikke før klokka 3.. det var skikkelig romantisk, ingenting er som nordnorge når det er vakkert vær og midnattsol :D !! Ellers er det flott vær her, 18 grader i skyggen og knall sol!! Så nå skal jeg ut i sola og kose oss!! Nei nå skal jeg ut i sola! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 18. juni 2003 #192 Del Skrevet 18. juni 2003 Så koselig... En liten jente... Alltid trist å flytte langt bort fra folk du er blitt kjent med, men så kommer dere jo hjem igjen til folk dere har savnet også... Klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 18. juni 2003 #193 Del Skrevet 18. juni 2003 Høres veldig romantisk ut med midnattsol... Har aldri vært der oppe å opplevd det selv, men det er nok et must! Gratulerer med jentebaby i magen! :smilejenta: Det blir koselig... Og så greit å vite hva slags farger klærne kan være! (synes i grunnen det er dumt med gutte-og-jente-farger, men kommer til å velge "riktig" farge jeg også en vakker dag, for da slipper man å høre "nei, for en nydelig liten jente", når det egentlig er en gutt, med rosa sparkebukse... ) Takk for at du sier jeg er flink med nedtrappinga mi! Det hjelper å få høre det... :D Ønsker deg en god helg og en fin uke! Masse klemmer fra Lillen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 18. juni 2003 #194 Del Skrevet 18. juni 2003 Åååååå, så koz!! Ei jente Da kan du jo gjøre som meg, går amok på H&M når sambo ikke ser det... Lillemor har visst nok kjoler... Takk for hyggelig hilsen også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky! Skrevet 19. juni 2003 Forfatter #195 Del Skrevet 19. juni 2003 Kjære dagboka mi! I dag har mannen og jeg vært hos jordmor...(student-jeg fikk beskjed om at hun skulle ha med seg en jordmor, men hun var alene gitt.. men, men det gikk bra fordet). Det var helt greit å være der, men synes ikke jeg fikk så mye ut av det som sist.. sikkert litt fordi jeg skal flytte og ikke skal dit igjen.. vet ikke jeg.. En liten oppdatering: Uke: 28+6 vekt: 84 BT: 121/73 Hb: 12.3 Urin: +2.16 Ødem: 0-1 Fl./min.: 145 Hadde litt blod i urinen :x , ant. en rift, men kan også være beg. på urinveis infeksjon.. skal levere ny U.prøve på mandag. Ellers var hun kjempefornøyd med blodtrykk og jernlagert mitt! Satt her i sta og så på det nye UL bildet.. lille tulla ligger og titter mot meg og det ser ut som om hun smiler til meg !! Er så artig å se! Litt kjedelig at jeg ikke skal til gynekologen noe mer.. han tar UL hver gang og de4t synes jeg har vært skikkelig artig! Men når jeg skal til fastlegen min blir det nok ikke noe UL nei! Har forresten time der 10. juli Ellers skal mannen ut og spise middag med noen kompiser fra klassen i dag.. avslutning siden alle flytter hver til sitt.. så jeg blir vel sittende her og slappe av tenker jeg.. Bekkenet er vondt i dag, skal bli godt med fysioterapi i morgen, skal dit kl 14. Ellers har mannen og jeg bestemt oss for å kjøpe et digitalt fotoapparat for skattepengene :D Det blir artig.. genialt når babyen kommer!! Fikk låne to videoer på helsestasjonen i dag(de de bruker på fødselsforberedende kurs) en om svangerskap og fødsel og en om amming. Mannen og jeg skal se den om fødsel nå... :o vi får se hva vi synes om det!! Tusen takk for hilsen og gratulasjoner med jenta!(vi vet det jo ikke helt sikkert)Tror forresten jeg skal ta tipset ditt vera og gå amok på H&M når mannen ikke ser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky! Skrevet 20. juni 2003 Forfatter #196 Del Skrevet 20. juni 2003 Jeg ble vekket akkurat nå av telefonen.. og hvem var det?? Jo en kolega av meg på jobb! "vi skal kose oss litt ekstra i lunsjen i dag, har du lyst til å komme å spise pizza med oss?" De er så søte!!! Jeg kommer til å savne de MASSE!! :kysse: Passer egentlig fint, for da kan jeg levere sykemeldingen min og hente lønninsslippen. Så skal jeg til fysioterapauten min klokka 14 så da er jeg jo allerede i byen! Fikk forresten sykepenger og feriepenger i går.. mer enn jeg hadde trodd Så det er helt perfekt, nå blir det iallefall digitalt fotoapperat!!! Nei jeg får komme meg i dusjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 20. juni 2003 #197 Del Skrevet 20. juni 2003 Så koselig av kollegaene dine og invitere deg på pizza da. Men det sier jo litt om hva de synes om deg også da... Og det stemmer med det gode inntrykket du har skapt av deg selv her inne. :kysse: Klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky! Skrevet 20. juni 2003 Forfatter #198 Del Skrevet 20. juni 2003 En liten oppdatering i uke 29 - trekvartveis! Fra BiM: "I dag er det fredag 20. juni. Du går nå i 29. svangerskapsuke og har 84 dager (12 uker) til termin fredag 12. september 2003. Babyen er nå ca 36 cm lang og veier 1100 gram. Nå er du trekvartveis mot målet! Venter du tvillinger eller flere, er det vanlig å bli sykemeldt i uke 29 og ut resten av svangerskapet. Dette er fordi sjansen for å føde for tidlig er mye større når det er flere barn inni magen. Dersom du skulle være plaget med bekkenløsning bør du få en henvisning til fysioterapeut av legen din. Fysioterapeutene kan hjelpe deg både med behandling og råd for hvordan du skal bevege deg riktig og øvelser. En del steder har de bading og bevegelse i vann for gravide med bekkenproblemer. Det finnes også en forening for de som har det riktig ille, og de kan hjelpe deg å finne gode behandlere og gi deg gode råd. Årsaken til bekkenløsning er at hormonet relaksin mykgjør brusken som binder bekkenbene sammen. Dette skal skje den siste måneden før fødselen hos alle, det er normalt. Hos noen skjer det for tidlig." Har vært på jobben og spist, det var skikkelig hyggelig! Kaster jo innpå med mat.. føler meg sulten hele tiden prøver å ta det litt med ro, men det er jammen ikke lett!! Tusen takk for hyggelig hilsen også mayamor.. du er så søt!! :kysse: Har vært hos fysioterapauten også, han har nå tatt skikkelig i i dag, så det skal bli spennende og se hvordan jeg føler meg når kvelden nærmer seg(det er da det er verst). Vi skal ha fisk til middag i dag.. håper bare det blir godt.. vi er ikke så drevne på å lage det, så vi får se.. det blir liksom alltid litt ekstra spennende når det skal lages noe annet enn fiskepinner og lettsaltet torsk :kgblunk: Nei.. ellers er det vel ikke noe nytt... bare at alle jeg har snakket med og som jeg har fortalt at det antageligvis blir jente til, har blitt så glade.. helt utrolig.. nesten som om det er en større greie enn at det blir gutt.. skjønner ikke dette helt jeg.. bare barnet er velskapt så skulle det vel være det samme?? Vel, vel vi gleder oss iallefall veldig uansett!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky! Skrevet 20. juni 2003 Forfatter #199 Del Skrevet 20. juni 2003 foresten: Mannen og jeg så film om svangerskap og fødsel i går.. det var en fin film.. både mannen og jeg satt med klump i halsen hele veien, og vi skal vel ikke nekte for at det kom noen tårer hos oss begge... blir helt, vet ikke hva.. han er så skjønn.. bare gleder meg til å ha han med, fordi jeg vet at han kommer til å ta så godt vare på meg... Love you Luckymannen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 20. juni 2003 #200 Del Skrevet 20. juni 2003 mannen din er jo også søt da.... Klem fra Magnhild Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg