Gå til innhold

Synes du det er spennende med utviklingen av informasjon rundt UFOer?

AnonymBruker

Synes du det er spennende med utviklingen av informasjon rundt UFOer?  

115 stemmer

1. 1. Synes du det er spennende med utviklingen av informasjon rundt UFOer?

• Ja
      66
    • Nei
      49

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 22.9.2023 den 1.07):

Hva om de laget oss?

Oo, dette har aldri slått meg. Glem hinduismen.Paganismen, Jehovas vitner, katolisismen. Jeg skal danne min egen religion , der Gud er aliensene som skapte oss 😀  det gir faktisk mer mening enn religionene som er her fra før..

Anonymkode: 55bad...91d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blåttvann skrev (På 29.7.2023 den 13.37):

skulle de se på oss som noe som må fjernes så skjønner jeg det, fordi at for å ikke ødelegge de ressursene vi har på kloden må menneskene bort.

Sant. Menneskeheten fortjener kanske ikke å være her. Vi er for dumme eller for onde.

Det gode, synes ikke jeg ser så mye til det lenger😥 

Anonymkode: 55bad...91d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det synes jeg er spennende. Universet er uendelig, det er en tanke som er så absurd at jeg får litt vondt i hjernen og ikke helt klarer  å fatte det. Uendelig! Da vil jeg si at det er bent frem naivt å tro at det IKKE finnes intelligent liv på noen annen planet, i noe annet solsystem enn vårt. Det sier seg selv omtrent,

så på en dokumentar om tilblivelsen av jorda og livet her, hvor de snakket om alle ting som måtte ligge til rette for at det skulle kunne utvikle seg liv her, sånn som avstand fra sola (temeperatur), oksygen osv. Og at det ikke skal finnes EN annen planet, i en annen galakse i et annet solsystem som også oppfyller disse faktorene, i et univers som er uendelig, ja det blir nesten litt for utrolig.. 

Anonymkode: ce984...69a

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror flere virkelig ønsker at UFOér var reellt som bare faen..

Kanskje de kunne reddet oss ut av den blodige sørpa vi selv har satt oss i på vår egen planet..

Endret av PITTY
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Djungelvrål skrev (1 time siden):

Høring om hva?

Bakgrunnen for høringen var påstander om at myndighetene i hemmelighet skjuler utenomjordiske romskip.

Og at USA i all hemmelighet har prøvd å gjenskape teknologien fra de utenomjordiske fartøyene.

Det hevdes også at det finnes et topphemmelig UFO-program ikke engang Kongressen får vite om.

Det er et ønske om mer åpenhet, slik at blant annet piloter skal kunne rapportere fritt.

Anonymkode: 9ef58...6e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

https://www.dailymail.co.uk/news/article-12796167/CIA-secret-office-UFO-retrieval-missions-whistleblowers.html

EXCLUSIVE: CIA's secret office has conducted UFO retrieval missions on at least NINE crash sites around the world, whistleblowers reveal.

Anonymkode: 9ef58...6e9

Lol. Minner om den papirdukka de skulle ha oss til å tro var utenomjordisk 😂

Anonymkode: e69a9...b25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trur med det samme jeg ser bevis. Gidder dog ikke følge med på hva som skjer for tiden, fordi det har blitt ropt ulv tusenvis av ganger før, og hver eneste gang var det fake. Kom tilbake med noe håndfast.

Anonymkode: 83486...c30

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ikke med det som er kommet frem så lang. Mye er lite troverdig og faller fra hverandre i møte med kritiske spørsmål.

Jeg vokste opp på 80- og 90-tallet og husker alle som påstod de så UFO'er overalt. Noen visstnok til og med bortført.

Tenk så spennende...åhhh, hvis de bare hadde hatt med seg kamera!

Nå har alle kamera i lommen til enhver tid. Men hvor blir det av bildene?

Anonymkode: 7f178...3b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Ja, det synes jeg er spennende. Universet er uendelig, det er en tanke som er så absurd at jeg får litt vondt i hjernen og ikke helt klarer  å fatte det. Uendelig! Da vil jeg si at det er bent frem naivt å tro at det IKKE finnes intelligent liv på noen annen planet, i noe annet solsystem enn vårt. Det sier seg selv omtrent,

så på en dokumentar om tilblivelsen av jorda og livet her, hvor de snakket om alle ting som måtte ligge til rette for at det skulle kunne utvikle seg liv her, sånn som avstand fra sola (temeperatur), oksygen osv. Og at det ikke skal finnes EN annen planet, i en annen galakse i et annet solsystem som også oppfyller disse faktorene, i et univers som er uendelig, ja det blir nesten litt for utrolig.. 

Det er ikke dette det handler om. Selvsagt finnes det masse liv der ute.

Det handler om at noen påstår dette livet har besøkt oss på jorden, og at (amerikanske) myndigheter holder det hemmelig for oss.

Anonymkode: 83486...c30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg tror det finnes liv på andre planeter. Det er beregnet millioner av jordlignende planeter rundt andre stjerner bare i vår galakse og det er estimert 100-200 milliarder galaxer i det observerbare universet.

Jeg tror likevel IKKE på at UFOer derfra stadig besøker oss. Avstandene er for store og reisetiden for lang selv bare de aller nærmeste stjernene. Har mer tro på at radiosignaler kan fanges opp, men det har vel vært lyttet i mange tiår allerede uten et pip.

Anonymkode: 7f178...3b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...