Gå til innhold

Synes du det er spennende med utviklingen av informasjon rundt UFOer?

AnonymBruker

Synes du det er spennende med utviklingen av informasjon rundt UFOer?  

115 stemmer

1. 1. Synes du det er spennende med utviklingen av informasjon rundt UFOer?

• Ja
      66
    • Nei
      49

Anbefalte innlegg

Hvis "de høye herrer og noen damer" sier litt offisielt om dette, så regner jeg med at det er mengder de ikke sier et kvekk om. De kommer aldri til å fortelle oss alt. Jeg hadde store håp til en viss gruppering av folk som åpnet opp låste rom og lot viten sive ut til folket...og jeg så det som naturlig at dette temaet også ville lekke...men så langt kom de ikke. Det er lov å håpe at noen vil starte opp lekkasjen igjen. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hoppetaujenta skrev (13 minutter siden):

Hvis "de høye herrer og noen damer" sier litt offisielt om dette, så regner jeg med at det er mengder de ikke sier et kvekk om. De kommer aldri til å fortelle oss alt. Jeg hadde store håp til en viss gruppering av folk som åpnet opp låste rom og lot viten sive ut til folket...og jeg så det som naturlig at dette temaet også ville lekke...men så langt kom de ikke. Det er lov å håpe at noen vil starte opp lekkasjen igjen. 

Det skal svært mye til å holde på en slik hemmelighet over så mange år. Mange vil si det er helt umulig. Særlig siden det nok vil kreve at en god del mennesker er involvert.

Anonymkode: 1b0e6...de6

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Det skal svært mye til å holde på en slik hemmelighet over så mange år. Mange vil si det er helt umulig.
Særlig siden det nok vil kreve at en god del mennesker er involvert. Anonymkode: 1b0e6...de6

I "den øverste gjengen" har de noe som heter taushetsplikt og sikkert dødsstraff som følge om de røper noe,
så...de tier still. Det gjelder familiens ære, så heller ikke kl. fem på dødsøyeblikket sier de noe, for de vil ikke 
at familien skal måtte lide etterpå. Jeg ser for meg negative sanksjoner som det ikke snakkes høyt om.
Ja, i virkeligheten er nok virkeligheten ekkelt virkeligere enn på film og serier. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare bullshit alt sammen, ingenting kommer å komme frem på ORDENTLIG, bare masse jævla svada på svada på svada.

Dette er drittUSA vi snakker om. Som bruker cia for å drepe verdensledere de ikke kan presse for olje.

Regjering som er gjennomsyret av korrupsjon, sorry, LOBBYING kalles det visst når de rike møkkafirmaene INFLUENSERER senatorer med pengegaver for å få bedre ytelser selv som går utover de fattigste.

Jada. Masse nyttig som kommer frem der gitt.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et vanlig fly er en UFO om du ikke kan identifisere at det er et fly.

Kanskje noe å tenke på, før dere roper romvesener. 

Anonymkode: 880a3...94c

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (3 timer siden):

I "den øverste gjengen" har de noe som heter taushetsplikt og sikkert dødsstraff som følge om de røper noe,
så...de tier still. Det gjelder familiens ære, så heller ikke kl. fem på dødsøyeblikket sier de noe, for de vil ikke 
at familien skal måtte lide etterpå. Jeg ser for meg negative sanksjoner som det ikke snakkes høyt om.
Ja, i virkeligheten er nok virkeligheten ekkelt virkeligere enn på film og serier. 

"Den øverste gjengen" og familien.  Hvem er det? Tenker du på amerikanske myndigheter? Taushetsplikt har jo omtrent alle i forsvaret i mer eller mindre grad. Det er imidlertid ikke noe som nødvendigvis hindrer lekkasjer dersom bare nyheten er god nok. Dødstraff... nja, tviler på det. Det kan evt sees på som forræderi, men tror egentlig det må grove voldsforbrytelser til for å få det i USA. Det er nok langt mer sannsynlig at det ikke finnes bevis på noe som helst. Selv om det hadde vært spennende. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

"Den øverste gjengen" og familien.  Hvem er det? Tenker du på amerikanske myndigheter? Taushetsplikt har jo omtrent alle i forsvaret i mer eller mindre grad. Det er imidlertid ikke noe som nødvendigvis hindrer lekkasjer dersom bare nyheten er god nok. Dødstraff... nja, tviler på det. Det kan evt sees på som forræderi, men tror egentlig det må grove voldsforbrytelser til for å få det i USA. Det er nok langt mer sannsynlig at det ikke finnes bevis på noe som helst. Selv om det hadde vært spennende. :)

"De som sitter med all makt" og deres familier. Ikke så helt ulikt mafiametoder ellers i verden. Der er regler som ikke er skrevet ned nødvendigvis, men de som skal være med...de vet at visse grenser går en bare ikke over. Å ta livet av noen eller å få dem til å forsvinne er enkelt nok hvis det skal straffes, uten at det får de store overskriftene. "Uhell skjer".  ;) 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden):

"De som sitter med all makt" og deres familier. Ikke så helt ulikt mafiametoder ellers i verden. Der er regler som ikke er skrevet ned nødvendigvis, men de som skal være med...de vet at visse grenser går en bare ikke over. Å ta livet av noen eller å få dem til å forsvinne er enkelt nok hvis det skal straffes, uten at det får de store overskriftene. "Uhell skjer".  ;) 

Hmm, det er ikke noe familiestyrt overherredømme i USA om det er det du mener? Eller hvem skulle det være?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser på "alle" UFO videoer på Youtube osv. fordi jeg synes det er gøy, men jeg tror ikke på noe av det, alt virker fake.

Finnes ikke noe bevis som er overbevisende.

Anonymkode: 8a424...adb

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hmm, det er ikke noe familiestyrt overherredømme i USA om det er det du mener? Eller hvem skulle det være?

Det jeg mente er at alle steder i verden har et toppsjikte av folk som styrer i landene. Slike får topp hemmelig info om det finnes noe og det gjør det jo, på forskjellig vis. Alle disse menneskene har SIN familie og de vil ikke ha dem beskåret eller straffet på noe vis, så de tier om ting de vet. Ble det klarere nå? :) 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (18 timer siden):

Det jeg mente er at alle steder i verden har et toppsjikte av folk som styrer i landene. Slike får topp hemmelig info om det finnes noe og det gjør det jo, på forskjellig vis. Alle disse menneskene har SIN familie og de vil ikke ha dem beskåret eller straffet på noe vis, så de tier om ting de vet. Ble det klarere nå? :) 

Jeg får litt illuminati-vibber av det du skriver. Er det det du mener?

Hvordan vet du i tilfelle dette siden det er så topphemmelig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg får litt illuminati-vibber av det du skriver. Er det det du mener?

Hvordan vet du i tilfelle dette siden det er så topphemmelig?

Jeg har ikke vært med i klubben og vet ikke at det er slik. Jeg tror at det kan være slik. :)  
Kanskje er det noe helt annet enn jeg har tenkt på...ok, da er det slik...men til vi vet helt konkret, tror jeg mitt. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (12 minutter siden):

Jeg har ikke vært med i klubben og vet ikke at det er slik. Jeg tror at det kan være slik. :)  
Kanskje er det noe helt annet enn jeg har tenkt på...ok, da er det slik...men til vi vet helt konkret, tror jeg mitt. 

Jeg lurer nå litt på hvorfor i all verden du skulle tro det. Det er jo ikke noe som tyder på det. Det finnes selvfølgelig innflytelsesrike elementer som står utenfor den synlige politikken, men det er jo ikke noe hemmelighold på det nivået du legger opp til.

Men jeg skal ikke dra dette lenger. Om du er på illuminati-sporet så lever vi i forskjellige verdener. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 15.8.2023 den 11.06):

Det skal svært mye til å holde på en slik hemmelighet over så mange år. Mange vil si det er helt umulig. Særlig siden det nok vil kreve at en god del mennesker er involvert.

Det ene hendelsen som ble vitnet om skjedde i starten av 2000 tallet. Allikevel hørte vi ikke noe om det før i 2017. Det selv om det var et helt skipspersonell som fikk høre historien rett i etterkant. Så vi vet jo at de er ganske flinke til å holde ting unna offentligheten.

Frykt for latterliggjøring, straff og et media på lag som dysser ting ned gjør at jeg ikke tror det er helt umulig at de kunne holde det "skjult". Jeg bruker hermetegn da det faktisk er endel som har vært whistleblowers, men de blir bare avfeid når de ikke har bevis. Og harde bevis tror jeg fint de kunne klart å holde borte fra offentligheten.

Anonymkode: e8c35...4f3

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 21.8.2023 den 14.43):

Det ene hendelsen som ble vitnet om skjedde i starten av 2000 tallet. Allikevel hørte vi ikke noe om det før i 2017. Det selv om det var et helt skipspersonell som fikk høre historien rett i etterkant. Så vi vet jo at de er ganske flinke til å holde ting unna offentligheten.

Anonymkode: e8c35...4f3

Hendelsene ble nok lagt i skuffen for "uløselig" og derfor ikke gjort noe med. Sannsynligvis er det bare pilotene og kanskje noen få til som har trodd at det var noe annet. Det blir noe helt annet enn at mange mennesker bevisst hemmeligholder noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...
Annonse

https://www.independent.co.uk/news/world/americas/aliens-in-mexico-congress-ufo-b2410477.html

"Alleged “non-human” alien corpses have been displayed to Mexican politicians at the country’s Congress.

The two small alleged alien corpses, retrieved from Cusco, Peru, were presented in windowed boxes in Mexico City on Wednesday, stirring excitement within the UFO conspiracy theorist community."

Anonymkode: 9ef58...6e9

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...