Gå til innhold

Nickers


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Har lyst på en sort nickers ,men er redd jeg er for gammel :forvirret:

Er 43 år og vil ha en til fest/når jeg går ut.Men ønsker ikke å virke som en patetisk kvinne på 43... :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Embla s

Kjære deg, har du lyst til å gå i nickers, så gjør du det! Tror ikke det er spesielt fjortis-plagg? Og det finnes sikkert ulike typer av disse som av alt annet. Kan ikke tenke meg at noen stempler deg som patetisk pga dette. Si meg, er det en øvre aldersgrense for å følge moter og trender?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ,jeg synes det er en slags aldersgrense på mote.

Du skal ikke gå i de samme klærne som din 20 år gamle datter...

Og så sier mote ekspertene at vis du gikk i sånne klær på 80 tallet da du var i 20 årene ,bør du IKKE bruke de nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes så absolutt at du kan gå i nikkers hvis du vil:) Synes ikke det er aldersgrense på bestemte plagg egentlig, men visse kombinasjoner kan vel forbeholdes folk på 20- :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det har noe med stylingen å gjøre.

Man kan godt gå i moderne klær selv om man er voksen, det er hvordan man setter sammen, - detaljene, helheten.

Så en som skrev at man ikke kan gå i de samme klærne som datteren sin på tjue.

Jeg mener at om jeg hadde hatt lyst på en bukse som var maken til Liten sin, kunne jeg godt ha brukt det, men der hvor hun ville valgt en kort topp og bar mage, og piercinger og tung øyensminke, ville jeg valgt en lengre topp og en dressjakke, og make up for mitt ansikt, med mine rynker.

Det er helheten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rart dette med mote. Jeg er 43 og synes dagens unge kvinner kler seg som kjerringer. :ler:

Det har med hva man er vant med fra tidligere moteepoker. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte en tøff nickers før jul. Svart, helt enkel. Veldig stilig til høye støvletter, har brukt den flere ganger allerede. (Både på byen og til hverdags - anvennelig plagg!)

De har en del ulike varianter i butikkene, tilpasset ulike stiler og aldersgrupper vil jeg tro. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lyst på en sort nickers ,men er redd jeg er for gammel :forvirret:

Er 43 år og vil ha en til fest/når jeg går ut.Men ønsker ikke å virke som en patetisk kvinne på 43... :forvirret:

Har du lyst, har du lov ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...