Gå til innhold

tyll,tull og rosa drømmer

Fremhevede innlegg

Skrevet
Mere kjoler, denne gangen fra Linea Raffaelli

:hoppe:

:hjerte:

åh.. jeg elsker de kjolene.. :hjerter_rundt:

Videoannonse
Annonse
Gjest lillelou
Skrevet
:hoppe: Hurraaaaaa! Jeg får 3.300 kr igjen på skatten! :hoppe: :hoppe: :hoppe:
Gjest lillelou
Skrevet

:vinke: hei Marsy!

Jeg elsker også LR-kjolene, de er bare KNALLVAKRE! :hjerte:

Sunnis, jeg tenker jeg drøyer det til i mai en gang, så får jeg jogga noen mil til og tatt noen Pilatesøvelser,sånn at jeg føler meg litt mindre skvapsete først. :)

Skrevet
:hoppe: Hurraaaaaa! Jeg får 3.300 kr igjen på skatten! :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Har vi fått selvangivelse i posten i dag?? oi! da blir det spennende å hente posten i dag

Skrevet

Linea Raffaelli er KNALL!!!!! :tommelsmil:;)

Gjest lillelou
Skrevet

:vinke: hei, jenter!

Jepp, vi har ihvertfall fått det, og det var jo en hyggelig overraskelse,i hvertfall for min del. :) O's har jeg ikke åpnet, da hadde han vel blitt riiiimelig sur,kan jeg tenke meg.... :sjenert: Men vi har regnet på at han får en god del tilbake han også.

Skrevet

Åååååååå, jeg vil også ha skattepenger nå!!!

*ut og se om jeg har fått noe*

Gjest lillelou
Skrevet

Gøy med penger igjen,ja.Det føles nesten som en bitteliten julaften. :)

Har tenkt å kjøpe meg sykkel,så det er nok det pengene går til, antar jeg.

Nå har jeg vært flink jente- har støvsugd og vaska kjøkken,stua og gang,vaska en maskin klær,og en maskin med kopper. Nå skal jeg ta med meg min kjære overdimensjonerte hybelkanin Pinny ut i vårværet. :)

Gjest lillelou
Skrevet

Dagens middag blir : Ovnsbakt laksefilet med hvitløk,purre og paprika. Stekte potetbåter til. :sikle:

Skrevet

Åh! Det skulle vi ha også, men så må jeg på et møte, så det blir fiskepinner istedenfor. :sur: Hadde gledet meg... Nyyyyt det litt for meg også da, lillelou! :)

Gjest lillelou
Skrevet

Det skal jeg gjøre, Floja. :)

Vi er på en skikkelig fiskebølge for tida, i går hadde vi røkt torsk, mandelpoteter og gulrotstuing, og det var også helt villt godt. Har vokst opp "nede i fjæra" og er vant til fisk fem dager i uka, så jeg var ganske anti-fisk en stund, men nå er jeg fiskespiser igjen. ;)

Og så skal vi ha brownie-cookies til "kveldskos" ,for jeg er full av pms, og KREVER søte ting. :sjenert:

*meeen jeg har også vært i klesskapet og prøvd klær som var i knappeste laget før, og yahoooo, de er passe nå! Nå ser det ut som jeg har en overkropp og en underkropp,og ikke bare en "dings"* :sjarmor:

Go,meg! :tommelsmil::danse: *heier villt på meg selv.*

Gjest lillelou
Skrevet

:hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Må bare hoppe litt,for jeg har sånne gla'sommerfugler i magen! :)

Gjest lillelou
Skrevet

Takk Sunnis! :klem:

Nå har jeg så smått begynt på talen jeg skal holde som forloveren til Hildegard. Det er så utrolig mange "svadafeller" man kan falle i med en sånn tale, og det håper jeg at jeg klarer å unngå. Håper den blir fin, og uten for mye blabla. :)

Akkurat nå er jeg nesten verdens blideste person, og jeg ANER ikke hvor det kom fra.Føler meg bare så jättenöjd og boblete at det er helt villt... :ler:

Gjest lillelou
Skrevet (endret)

Morgen, morgen,morgen! :hoppe:

Jeg har hengt i graviditetsdagboken til Teddy Toria, og nå endelig ser det ut til at lillefjonken hennes er på vei for å hilse på verden, det er så spennende! :babygutt:

Kjennes ut som om jeg har en gassballong i stedet for hode, er helt susete og har sovet elendig.Våknet av en syngende trønder som bet meg i nesen.... :sjenert:

Må knø meg avgårde på jobb etter hvert. :)

Endret av lillelou
Gjest lillelou
Skrevet
:hoppe: Nå er fjonken her! Og han er bare utrolig søt. :hjerte: For et fantastisk mirakel det er når sånne småttiser kommer til verden. :hjerter_rundt:
Gjest lillelou
Skrevet

Jeg tror jeg skal fortsette å tviholde på min idè til pynting....

* peoner som blomster

* lime og sitroner dyppet i eggehvite og grovkornet sukker (de blir diamantaktige)

* elfenbenshvite lys og servietter, tror jeg

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...