Gå til innhold

tyll,tull og rosa drømmer

Gjest frulou

Anbefalte innlegg

Så spennende det høres ut med lime og sitroner-opplegget ditt! Det vil jeg gjerne se bilder av!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest lillelou

Nå har jeg og O påskeferie i over en uke, og det skal jammen meg bli utrolig deilig. :hjerte:

Har ikke lagt noe særlig planer enda, men det er jo ganske mye man kan ta på sparket, da, rent bortsett fra flyturer da, i disse streiketider. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

*puh*

Matshoppingstur...det verker i armene mine... :grine2:

Har vært og tafsa på brudekjoler i dag-på Tessem brudekjolesalong. Befølte to Pronoviaskjoler og èn Rembokjole. Nydelige alle sammen,men Rembokjolen hadde litt plastaktig tøy... :sjenert:

Var ei der og prøvde kjoler mens jeg var der,og hun vaaaar så fiiiin! Er ganske sikker på at det var Pronoviaskjoler hun prøvde, bl.a en av de som jeg har liggende link til. Uuuuurstilig, jeg ble bare stående og stirre tomt på henne. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Har bestemt meg for å booke prøvings om en måned! :hoppe:

Da burde enda mer av fleskemagen være borte,og jeg komme inn i kjoler som ikke er størrelse "Merano". :ler:

FIkk testa ut sitron-og limepynten også, og det tror jeg kommer til å bli knall! Måtte fikle litt før det ble pent,men det ble fint til slutt. Tenker det kommer til å funke som fjell sammen med peonene. :hjerte:

Endret av lillelou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lillelou

:sur: Pokker...jeg vil ha TRE kjoler! Er jo klin umulig å bestemme seg.

Ihvertfall når man bare har sett kjolene på nett.Nei, på saloooon med meg! Basta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe, problemer med å bestemme deg? :ler: Bare vent, kjolen din dukker nok opp når du minst venter det.

Har du bilde av lime- og sitron dekorasjonene dine? Nysgjerring på den.... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

:vinke: heihei :)

Ja,det er ikke barebare,disse kjolegreiene-men som du sier, når jeg minst aner det,dukker den vel opp. :)

Tok et bilde av sitron/limepynten ,men det ble ikke noe bra, så jeg tenkte å prøve meg igjen nå i helga,og så ta et bedre bilde med "proffiskamaeraet" til sambo. LOOOOOVER å legge det ut. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Fikk selvsagt ikke fikset noe bilde, siden sambo var sjuk,og det er han som kan med det flashy-fancy-stashy digitale speilreflekskameraet. :sjenert:

Får se om jeg får fikset det DENNE helga i stedet. ;)

I dag skal det vaskes gulv,for det har ikke vært gjort på en stund,siden vi har vært sjuke,men nå er det go,go,go! Bikkja drar inn så mye sand også, så det er ikke til å komme utenom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sur:  Pokker...jeg vil ha TRE kjoler! Er jo klin umulig å bestemme seg.

Ihvertfall når man bare har sett kjolene på nett.Nei, på saloooon med meg! Basta!

hvilke kjoler står det mellom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lillelou

Charmis! :hoppe:

Her blir det mer action snart, Charmis- promise!

I dag har jeg forresten kjøpt en rød bok med ringperm,trukket i tøy,som jeg har tenkt å bruke som planleggingsperm....utenpå har jeg limt et søtt kort som er en strektegning av et kjærestepar.

Viste den til O,men alt han fikk sagt var "Hvorfor er du så mye større enn meg på den tegninga?". Fjompenisse. :ler:

Han vil forøvrig ha "Oblah di, oblah da" av Beatles som utgangsmarsj.....aktuelt? Nooooot!

Endret av lillelou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest lillelou

Kunne tenkt oss "All you need is love" som utgangsmarsj. Kan dere synge, Charmis og Sunnis...hvis koret mitt ikke kan,altså? ;)

Endret av lillelou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...