Gå til innhold

Tror du gamle mennesker tenker mye på alle damene/mennene de knullet da de var unge?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Eller er det andre ting folk er mer opptatt av når livet går mot slutten?

Anonymkode: be213...208

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror svaret på det åpenbart er nei, men jeg tror heller ikke at jeg tenker at jeg burde angret mer eller gruet meg mer. Jeg har en søster som er mer spirituell enn meg som mener at magefølelse er noe magisk. Jeg mener at min magefølelse er en sum av alle ting jeg har gjort riktig og galt tidligere som gjør at jeg tar bedre beslutninger basert på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eller tenker de på alle som de ikke fikk knullet? 

Anonymkode: c8327...7ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 33 og tenker så og si aldri på folk jeg har pult. Må tenke skikkelig etter for å huske hvor mange, for det bryr meg skikkelig lite. Tror ikke dette endrer seg når jeg blir eldre.

Anonymkode: 2c0d1...af2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Eller er det andre ting folk er mer opptatt av når livet går mot slutten?

Anonymkode: be213...208

🤦‍♀️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, noe tror jeg nok. Dagens eldste eldre fra 80 år og oppover har nok ikke like stor åpenhet til å snakke om slikt, sex er mer tabubelagt i denne generasjonen. I en undersøkelse (gjort i England) blant eldre fra 2006 tok sikte på å spørre eldre om det var noe de angret på i livet. Ett av de svarene som kom høyest på den listen var at de skulle hatt mer sex. 
 

Klart man husker tilbake på den tiden i livet som bar preg av spenning, forelskelse og utforskning. 

Anonymkode: 53962...780

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Med tiden glir sånne ting mer i bakgrunnen; antakelig fordi verdier og preferanser endrer seg med alderen og påvirkes både av livserfaring og de biologiske prosessene som er involvert i aldring. Mye av det som var veldig stas og spennende da man var ung, blekner når man blir eldre, og andre ting kommer i forgrunnen.

Anonymkode: a3905...94d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sexlysten skal vel være lavere vanligvis når man blir gammel, så det er kanskje ikke så gøy å tenke på lenger.

Anonymkode: 5e5b9...f37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...