Gå til innhold

Innafor å kommentere andres kropper på treningssenteret?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

:klo:

Er vel ikke så mange som vil høre verken at de er attraktive eller at de ser ut som menn midt i treningen?

Anonymkode: 85b40...011

Illustrerer bare hvorfor de sier det de sier, etter min mening.

Anonymkode: 2d95f...6e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
5 minutter siden, Kratt_ said:

Begynner kommunen på M? 

Nei.

Hvordan det, har du komplimentert setemuskler i en kommune på M?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nei.

Hvordan det, har du komplimentert setemuskler i en kommune på M?

Hæ? 🤣 

Nei, har blitt utsatt for det samme der personen sa eksakt det samme til meg. 

Endret av Kratt_
Skrivefeil
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
5 hours ago, AnonymBruker said:

Du er rar.

Når ble det creepy å prate med noen. Å få et kompliment på sin fremgang er vel bare hyggelig?

Ikke rart menn ikke tørr å prate med kvinner lenger. Plutselig er du han "creepen" på gymmen i vennine gjengen til noen fordi du tenkte du skulle være hyggelig å gi et kompliment til noen.

Anonymkode: 8ed8e...0a3

Nei, det er IKKE hyggelig å få uønskede komplimenter på setemuskulaturen fra fremmede menn! 

Det er creepy. Veldig. Og fullstendig upassende. 

Anonymkode: e6f87...f78

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Helt vanlig! Lær å ta imot komplimenter herregud… 

Anonymkode: 92651...593

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Du er en del av problemet 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
12 minutter siden, Kratt_ said:

Hæ? 🤣 

Nei, har blitt utsatt for det samme der personen sa eksakt det samme til meg. 

Haha, unnskyld! Hvordan reagerte du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Du er en del av problemet 😂

Nå må du slutte å tulle. Får høre det i et sett selv av damer og også andre menn om hvordan formen min er/har blitt på gymmen som mann. Tar imot både skryt og kritikk. F.eks: "Jøss, nå ser jeg at du har gått opp voldsomt i muskelmasse. Eller:  Jøsses, se på den rumpa og de låra, har du kjørt voldsomt med knebøy siste tida? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Refreng

Ja, det er creepy å kommentere på setemusklene. Det er åpenbart at det er ment som et freidig kompliment.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Haha, unnskyld! Hvordan reagerte du?

Sa bare takk for det ganske kjapt og gikk over til neste apparat 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg trener styrke tre ganger i uka, på faste dager og omtrent samme klokkeslett. Har selvsagt lagt merke til at det er et par andre som gjør det samme, uten å se så nøye på dem.

I går kom en av dem bort til meg og sa at jeg hadde hatt imponerende fremgang, spesielt på 'setemusklene'. Jeg ble utrolig paff og visste ikke hva jeg skulle si. Nå kjenner jeg at det nesten blir litt ubehagelig å dra tilbake. Jeg er ikke der for at folk skal studere rumpa mi mens jeg trener :sjenert:

Er jeg rar, eller var dette rett og slett litt creepy? Jeg er forresten en dame i tredveårene og det var en mann som kom med kommentaren.

Det er creepy, når han nevner «setemusklene» 🤢 Du er IKKE rar.

Anonymkode: c81b1...cc0

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
52 minutter siden, AnonymBruker said:

Nå må du slutte å tulle. Får høre det i et sett selv av damer og også andre menn om hvordan formen min er/har blitt på gymmen som mann. Tar imot både skryt og kritikk. F.eks: "Jøss, nå ser jeg at du har gått opp voldsomt i muskelmasse. Eller:  Jøsses, se på den rumpa og de låra, har du kjørt voldsomt med knebøy siste tida? 

Seriøst? Fremmede menn kommer bort til deg og sier jøsses, se på den rumpa? Menn er rare :ler:

30 minutter siden, Kratt_ said:

Sa bare takk for det ganske kjapt og gikk over til neste apparat 😅

Da reagerte du bedre enn meg. Jeg ble bare stående som et stort spørsmålstegn😅

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Seriøst? Fremmede menn kommer bort til deg og sier jøsses, se på den rumpa? Menn er rare :ler:

Da reagerte du bedre enn meg. Jeg ble bare stående som et stort spørsmålstegn😅

Ja det gjør de. Fremmede og fremmede, er jo folk jeg ser ofte på gymmen og hilser såvidt på. Men bryr meg ikke nevneverdig. Legger merke til at både damer og menn ofte titter bort, så det er ikke akkurat et unormalt fenomen. Noen liker å kommentere mens andre bare skal glo.  De får se så mye de bare vil, jeg har mest fokus på egen trening og å pushe mest mulig ut av øktene mine. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Albbas

Jeg hadde ikke likt det. Hadde alltids taklet det, og vedkommende er ikke creep av den grunn, men jeg syns det er upassende og ikke minst frustrerende. Ikke alle trener for utseendets skyld, ikke alle er interessert i objektive (yeah right) analyser av kroppens utseende, og ikke alle vil konfronteres med observasjoner som er helt irrelevante for ens egne mål med treningen. Selv trener jeg for helsas skyld og fordi styrke er min fristund der jeg kvitter meg med mye stress. Du må gjerne observerer rumpa mi, men jeg bryr meg ikke hvordan den har utviklet seg og vil ikke at andre tar for gitt at jeg bryr meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg trener styrke tre ganger i uka, på faste dager og omtrent samme klokkeslett. Har selvsagt lagt merke til at det er et par andre som gjør det samme, uten å se så nøye på dem.

I går kom en av dem bort til meg og sa at jeg hadde hatt imponerende fremgang, spesielt på 'setemusklene'. Jeg ble utrolig paff og visste ikke hva jeg skulle si. Nå kjenner jeg at det nesten blir litt ubehagelig å dra tilbake. Jeg er ikke der for at folk skal studere rumpa mi mens jeg trener :sjenert:

Er jeg rar, eller var dette rett og slett litt creepy? Jeg er forresten en dame i tredveårene og det var en mann som kom med kommentaren.

Godt mulig fyren er ganske langt ute på autismespekteret. Han har i hvert fall helt komplett ubrukelige sosiale antenner. Og raringer finner man overalt. Jeg ville gitt faen og fortsatt å trene som vanlig. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
12 hours ago, AnonymBruker said:

Ikke sant. Smil pent og la menn kommentere kroppen din som de vil, det er tross alt ment som et kompliment, så da må det være greit.

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er veldig rart. Kunne kanskje vært greit å si noe om at man ser sterk ut eller har økt muskelmassen generelt. Han sier jo at han har stått og fulgt med på treninga, og sett på kroppen din. Og selv om menn gjør dette så kan de nok tenke seg litt om før de innrømmer det så tydelig. Tror menn undervurderer kvinners behov for å få være i fred. Hvis en kvinne ønsker at du skal ta kontakt ser hun på deg og smiler.

Anonymkode: 6055f...f43

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Det er nok veldig forskjellig fra person til person. Men treningssenter er en av topp stedene for å møte noen for tiden, så sikkert ikke så uvanlig. 

Anonymkode: 45aa3...7bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 hours ago, AnonymBruker said:

Det er nok veldig forskjellig fra person til person. Men treningssenter er en av topp stedene for å møte noen for tiden, så sikkert ikke så uvanlig. 

Anonymkode: 45aa3...7bf

Det er vel uansett ikke den beste måten å søke kontakt med noen, å kommentere rumpa deres?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...