Gå til innhold

ekstra fuktigheit


Søtpotita

Anbefalte innlegg

Har i det siste merka at huden i ansiktet er tørr, dette kan vel koma av årstida?

Brukar dere ein ansiktskrem med meir fuktigheit om vinteren? I såfall kva slags?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bruker samme fuktighetskrem hele året, Active moist fra Dermalogica. Men på vinteren bruker jeg i tillegg Skin hydrating booster fra samme merke, en slags "olje" som fungerer superbra på ekstra tørre områder. (Dvs, jeg bruker den i hele ansiktet under fuktighetskremen på vinteren, da jeg har veldig tørr hud.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huden min er helt klart tørrere på vinteren. Jeg bruker Dermalogica Skin Smoothing Cream hele året, men på vinteren sper jeg på med Skin Hydrating Booster og Dr. Hausckha rosekrem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker samme fuktighetskrem hele året, Active moist fra Dermalogica. Men på vinteren bruker jeg i tillegg Skin hydrating booster fra samme merke, en slags "olje" som fungerer superbra på ekstra tørre områder. (Dvs, jeg bruker den i hele ansiktet under fuktighetskremen på vinteren, da jeg har veldig tørr hud.)

Jeg også. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker gjerne rikere kremer om vinteren enn ellers. I tillegg bruker jeg en fuktighetsgivende olje fra Danné litt av og på etter behov. Om sommeren går det på Skin Smoothing Cream eller Intensive Moisture Balance. Akkurat nå bruker jeg Hydra Genius for tørr hud fra Rubinstein.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest 0

Jeg må ty til fetere kremer om vinteren ja... I år har jeg vært veldig treg og har akkurat fått vinterkremen i hus (i går) så nå gleder jeg meg til å få fin hud igjen. Hittil har jeg vært nødt til å skrubbe flass hver eneste dag :forvirret:

Jeg bruker vanligvis vitamin e serien til bodyshop, men på vinteren bruker jeg Swedish care (grønn) fra oriflame.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huden min er kjempetørr, og jeg bruker derfor rikere kremer om vinteren enn ellers.

Akkurat nå bruker jeg en krem fra Abeille, som er for tørr og sensitiv hud, og som ikke inneholder vann. Resten av året bruker jeg Intensive Moisture Balance eller Skin Smoothing Cream fra Dermalogica, og av og til Nutri Delice fra Decleor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KATTAstrofe

Jeg bruker Skin Smoothing Cream hele året. Når jeg er ekstra tørr har jeg i et par dråper Hydrating booster.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker rikere krem om vinteren. Sverger til Weleda Wild Rose Moisturising Cream eller Dr.Hauschka Moisturising Day Cream. Når det er skikkelig kaldt ute bruker jeg Dr.Hauschka rosekrem eller Weleda Cold Cream :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...