Gå til innhold

Hva kan pakkes i hånd - og innsjekkingsbaggasjen?


Gjest Butterflygirl

Anbefalte innlegg

Gjest Butterflygirl

Jeg reiser snart til Asia, og har driver i disse dager og pakker. Jeg skal bringe med meg en del elektriske produkter, som ministøvsuger og toaster. Kan jeg ha dette i innsjekkingsbaggasjen eller må det være i håndbaggasjen? Leste på nettsiden deres at elektriske varer ikke skule være i innsjekkingsbaggasjen. Da jeg spurte SAS om dette så sa de bare at jeg kan pakke det meste i håndbaggasjen og at dette ikke måtte overstige 8 kg. Fikk jo ikke svar om det var lov eller ikke å ha det i innsjekkingsbaggasjen.

Skal også ha med meg en symaskin (ja jeg vet.... :ler: ). Den er noen år gammel. Ligger i en jernkoffert. Kan jo ikke pakke dette ned i en koffert. Den veier 2-3 kg. Hvordan skal jeg ta med dette? Bare sjekke den inn som den er? Sas nevnte frakttransport. Men det koster vel?

Skal også ha med meg en tekanne, delvis av glass. Dette sa de at jeg kunne ha i håndbaggasjen, men jeg trodde det ikke var lov å ha med farlige gjenstander. For alt de vet så kunne jeg knust den og skadet folk med den. :ler: Men jeg er usikker om dette går i håndbaggasjen. Blir dumt å bli stoppet i innsjekkingen og må ta den ut.

Ja, dette ble litt langt.... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...