Helene1982 Skrevet 21. juli 2023 #61 Del Skrevet 21. juli 2023 (endret) AnonymBruker skrev (På 19.7.2023 den 8.26): Finnes det argumenter for?? Anonymkode: 9931c...b96 Her på KG finnes det massevis av tråder der menn mener at kvinner bør gi menn mer sex. De bør være mindre kresne når det gjelder hvem de har sex med, da det finnes menn som ikke får sex. Så ja, mange menn mener at kvinner bør ha sex med flere menn de ikke nødvendigvis ser som en livspartner, da menn biologisk sett trenger sex. Samtidig har du tråder som dette der kvinner bør ha mindre sex, da kvinner som liker sex, har lavere verdi. Det kan virke som at enkelte menn foretrekker at kvinner ikke er interessert eller liker sex, før de blir sammen med akkurat dem. da skal de bli sexdyr og elske sex. Eller eventuelt elske å GI sex. Om det er logisk? Hvem bryr seg, når man har sett en video på youtube? Endret 21. juli 2023 av Helene1982 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2023 #62 Del Skrevet 21. juli 2023 Argument mot: fordi hvis du har sex så MÅ DU FORBEREDE DEG PÅ Å DØ! Anonymkode: 18ed2...0f7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 21. juli 2023 #63 Del Skrevet 21. juli 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Kvinner vil biologisk søke trygghet i et naturlig habitat med ressurser for sine barn. Mannen må finne «trygghet» i kvinnes adferd. Derfor mener kvinner flest at fortid ikke har noe å si, imens menn mener det har mye å si. Ikke bruk biologi som unnskyldning for at du har verdier som hører hjemme på femtitallet. Dagens kvinner sørger for egen trygghet for seg selv og sine, og dette er noe samfunnet understøtter. Dagens menn ønsker ikke å gifte seg med jomfruer for så å slå seg ned i forstaden og få 2,3 barn. Dagens menn ønsker kvinner som har studert, reist, arbeidet, levd og elsket og som finner kjærligheten med den mannen hun slår seg ned med. Dagens kvinner ønsker det samme. På veien dit har alle gjort et vell av erfaringer -mange av dem seksuelle- og det er dette som gjør dem til den unike personen som partneren elsker over alt. Elsker du et menneske elsker du hele pakka. Er du en fjomp som laller om biologi meg her og bodycount der, er du sannsynligvis ute av stand til å elske. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2023 #64 Del Skrevet 21. juli 2023 AnonymBruker skrev (På 19.7.2023 den 17.04): problemstillingen ligger i det at man simpelthen ikke kan stole på kvinner til å være ærlige i forbindelse med slike ting - de ser på det som noe ingen andre har noe med, det er få større faux pas enn å spørre om noe sånt, og kvinner lyver regelrett om det. I tillegg har det blitt enklere enn noen gang å flytte og komme seg vekk ifra ryktene som brer seg, man har egentlig ingen måte å vite hvorvidt man gifter seg med en anstendig og hederlig kvinne, som i disse dager ikke en gang betyr en jomfru, heller noen med et antall som ikke er tosifret, eller noen som har hatt seg med hele bygda og halve byen innen hun endelig begynner å føle seg klar til å slå seg til ro. Man må nesten bare bli en ypperlig menneskekjenner, vente til maska begynner å skli og de nevrologiske ringvirkningene av hennes tidligere oppførsel begynner å gjøre seg tydelige. Anonymkode: a75f9...391 Rykter betyr ingen verdens ting, de er nettopp det - rykter. Som mobbeoffer på videregående fikk jeg et rykte på meg til å være skikkelig hore. Sannheten var at jeg ikke engang hadde kysset en gutt den gangen, langt fra å ha sex med noen. Mennesker som stoler blindt på ondsinnede rykter, er svært lite begavet. Anonymkode: d06d1...b42 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2023 #65 Del Skrevet 21. juli 2023 herzeleid skrev (På 19.7.2023 den 21.36): Ordet du leter etter er nok ‘fuckboy’ og i motsetning til negativ stempling av promiskuøse kvinner er begrepet akseptert brukt i etablerte medier. Hykleriet virker dermed ‘nærmere’ enn du ante. For øveig interessant å se hvor ulikt en leser tematikken. Der noen forsøker å besvare spørsmålet i trådtittelen, som det åpenbart finnes saklige svar til, ender de fleste opp med moralske og til dels selvrettferdige ikke-svar. Jeg skjønner at temaet peovoserer, men argumenter mot (og for) enkelte typer adferd bør en klare å se uten å dermed nødvendigvis ta et moralsk standpunkt. De fleste av dine argumenter er jo moralske. Anonymkode: d06d1...b42 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2023 #66 Del Skrevet 21. juli 2023 Tilbudstøs skrev (3 timer siden): Fordi behovet ofte bunner i alvorlig psykisk sykdom og ikke sunn seksualitet, man trenge skjermes litt for sine lyster og impulser, av og av ulike grunner Så dere menn vil altså ha en kvinne som lever i sølibat som singel, men er et vilt, umettelig dyr i forhold med dere? Du vet at det ikke går an å skru sexlysten av og på? FYI. Kvinner har også sexlyst og behov for sex. Anonymkode: d06d1...b42 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2023 #67 Del Skrevet 21. juli 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Kvinner er opptatt av en manns fremtid. Menn er opptatt av en kvinnes fortid. Kvinner vil biologisk søke trygghet i et naturlig habitat med ressurser for sine barn. Mannen må finne «trygghet» i kvinnes adferd. Derfor mener kvinner flest at fortid ikke har noe å si, imens menn mener det har mye å si. alle må gjøre som de vil, men svært mange menn er som kvinner og har en innebygd radar. Usikre menn som ikke er trygg rundt jenter avskyr det store flertallet av kvinner og de er luft i samfunnet. På lik linje har menn en radar som gir hoe vibber. Hovedproblemet til at mange kvinner i dag ikke klarer å holde på en mann over tid er at han aldri var interessert i pizzaen. For en promiskuøs kvinne er som å kjøpe en pizza. Og oppdage at alle kompisene spiste den opp. De kan være venninner på en armlengdes avstand, men ikke noe man investerer tid og ressurser over tiår på. Anonymkode: c2e79...f8f Kvinner er ikke interessert i en mann for å sikre sine barns framtid, det klarer vi stort sett selv hvis vi vil ha barn. Kvinner er interessert i en mann som gjør livet hyggeligere og bedre. Mennesker er sjelden interessert i dobbeltmoralister (selv ikke i amerikansk pseudovitenskaplig innpakning). Holdningen din er til å grine av, så teit er den. Heldigvis er den ikke representativ, de fleste menn er ikke sånn. Anonymkode: 7d422...c6d 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NiceOrNothing Skrevet 21. juli 2023 #68 Del Skrevet 21. juli 2023 AnonymBruker skrev (På 19.7.2023 den 12.30): Nei, alle mennesker får ha den atferden de selv ønsker, så lenge «de ikke plager andre og er grei og snill». Å i det hele tatt spørre om argumenter for en viss type privat og personlig atferd hos én utvalgt gruppe mennesker på bakgrunn av tissen deres….. Har du det ellers bra i livet med deg selv og dine medmennesker? Anonymkode: d1d4a...52b Enig 👆. Folk som er så opphengt i hvems tiss har vært i hvems , har ofte sammensatte problemer som er langt større enn seksualitet . 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2023 #69 Del Skrevet 21. juli 2023 Jeg er kvinne 22 år, og tenkte lenge: «Nei, kvinner og menn kan ligge rundt like mye, har ingenting å si» Har venninner som har gjort det, fordi det bare er «kultur», hatt en periode i livet der de tok lett på hvem de lå med, hadde det bare gøy og møtte flere forskjellige. Ingen skade er skjedd, hvertfall ikke fysisk, som jeg vet om. De er åpne i etterkant nå, at de egentlig ikke fikk noe utnytte av det. Fleste partnere de hadde, måtte de nesten tvinge til å ha på kondom, og var sexen god? Nei. I etterkant har de alle vært åpen om at det ikke var bra psykisk for dem. Biologisk er vi forskjellige, dette er jo bare fakta. Noen kvinner liker å ha flere, kanskje tilfeldige sexpartnere, men er det mer risk å ta for en kvinne? Ja. Uønsket svangerskap, kjønnssykdommer som kan forårsake sterilitet osv.. I tillegg må kvinnen (i vanlig penetrerende sex) fysisk la noen inn i kroppen, og bruke den. Så sex er ikke likt for kvinner og menn. Kvinnen mottar og mannen gir. Så er det dessverre sånn at uansett om menn kanskje nytter seg av «hookup» kulturen, så dømmer de den også. Det er fortsatt sånn at kvinner blir mer sett ned på i antall ligg. Det er ikke lenge siden jeg var på festival, og en kvinne ble snakka rundt om, fordi hun har rykte på seg som «løs». Det verste er jo at mannen som hang rundt hun hele kvelden, også sa like mye stygt da hun ikke var rundt. Han hadde sagt «vi hadde en runde i går, og nå får jeg ikke hun bort». Anonymkode: b0e39...d20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2023 #70 Del Skrevet 21. juli 2023 Eneste jeg kan tenke meg er negativt er at de ikke vil være aktuelle for noen typer menn i fremtiden. Men det tipper jeg er helt greit for kvinnene. De er nok ikke interessert i den typen menn, heller. Anonymkode: a98de...1ff 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2023 #71 Del Skrevet 21. juli 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg er kvinne 22 år, og tenkte lenge: «Nei, kvinner og menn kan ligge rundt like mye, har ingenting å si» Har venninner som har gjort det, fordi det bare er «kultur», hatt en periode i livet der de tok lett på hvem de lå med, hadde det bare gøy og møtte flere forskjellige. Ingen skade er skjedd, hvertfall ikke fysisk, som jeg vet om. De er åpne i etterkant nå, at de egentlig ikke fikk noe utnytte av det. Fleste partnere de hadde, måtte de nesten tvinge til å ha på kondom, og var sexen god? Nei. I etterkant har de alle vært åpen om at det ikke var bra psykisk for dem. Biologisk er vi forskjellige, dette er jo bare fakta. Noen kvinner liker å ha flere, kanskje tilfeldige sexpartnere, men er det mer risk å ta for en kvinne? Ja. Uønsket svangerskap, kjønnssykdommer som kan forårsake sterilitet osv.. I tillegg må kvinnen (i vanlig penetrerende sex) fysisk la noen inn i kroppen, og bruke den. Så sex er ikke likt for kvinner og menn. Kvinnen mottar og mannen gir. Så er det dessverre sånn at uansett om menn kanskje nytter seg av «hookup» kulturen, så dømmer de den også. Det er fortsatt sånn at kvinner blir mer sett ned på i antall ligg. Det er ikke lenge siden jeg var på festival, og en kvinne ble snakka rundt om, fordi hun har rykte på seg som «løs». Det verste er jo at mannen som hang rundt hun hele kvelden, også sa like mye stygt da hun ikke var rundt. Han hadde sagt «vi hadde en runde i går, og nå får jeg ikke hun bort». Anonymkode: b0e39...d20 Det er litt morsomt når en mann med gammeldagse verdier later som han er en ung kvinne på et forum 😄 Anonymkode: d06d1...b42 2 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2023 #72 Del Skrevet 21. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Eneste jeg kan tenke meg er negativt er at de ikke vil være aktuelle for noen typer menn i fremtiden. Men det tipper jeg er helt greit for kvinnene. De er nok ikke interessert i den typen menn, heller. Anonymkode: a98de...1ff Vel, jeg har hatt få sexpartnere, men slike menn hadde ikke vært aktuelle for meg heller. Anonymkode: d06d1...b42 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2023 #73 Del Skrevet 21. juli 2023 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Så dere menn vil altså ha en kvinne som lever i sølibat som singel, men er et vilt, umettelig dyr i forhold med dere? Du vet at det ikke går an å skru sexlysten av og på? FYI. Kvinner har også sexlyst og behov for sex. Anonymkode: d06d1...b42 Det går vel å være vill seksuelt uansett om du bare ligger med en fast partner? Kvinner har sexlyst ja, men de fleste bruker leketøy for sånt, ikke sin egen kropp til tilfeldige menn. Anonymkode: b0e39...d20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2023 #74 Del Skrevet 21. juli 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er litt morsomt når en mann med gammeldagse verdier later som han er en ung kvinne på et forum 😄 Anonymkode: d06d1...b42 Gammeldagse verdier? Fordi jeg ser at liggekultur både har positive og negative sider? Jeg hører faktisk på mine venner, og hvor mye de angrer på den perioden. Anonymkode: b0e39...d20 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene1982 Skrevet 21. juli 2023 #75 Del Skrevet 21. juli 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg er kvinne 22 år, og tenkte lenge: «Nei, kvinner og menn kan ligge rundt like mye, har ingenting å si» Har venninner som har gjort det, fordi det bare er «kultur», hatt en periode i livet der de tok lett på hvem de lå med, hadde det bare gøy og møtte flere forskjellige. Ingen skade er skjedd, hvertfall ikke fysisk, som jeg vet om. De er åpne i etterkant nå, at de egentlig ikke fikk noe utnytte av det. Fleste partnere de hadde, måtte de nesten tvinge til å ha på kondom, og var sexen god? Nei. I etterkant har de alle vært åpen om at det ikke var bra psykisk for dem. Biologisk er vi forskjellige, dette er jo bare fakta. Noen kvinner liker å ha flere, kanskje tilfeldige sexpartnere, men er det mer risk å ta for en kvinne? Ja. Uønsket svangerskap, kjønnssykdommer som kan forårsake sterilitet osv.. I tillegg må kvinnen (i vanlig penetrerende sex) fysisk la noen inn i kroppen, og bruke den. Så sex er ikke likt for kvinner og menn. Kvinnen mottar og mannen gir. Så er det dessverre sånn at uansett om menn kanskje nytter seg av «hookup» kulturen, så dømmer de den også. Det er fortsatt sånn at kvinner blir mer sett ned på i antall ligg. Det er ikke lenge siden jeg var på festival, og en kvinne ble snakka rundt om, fordi hun har rykte på seg som «løs». Det verste er jo at mannen som hang rundt hun hele kvelden, også sa like mye stygt da hun ikke var rundt. Han hadde sagt «vi hadde en runde i går, og nå får jeg ikke hun bort». Anonymkode: b0e39...d20 Kvinner blir ikke brukt når dehar samtykkende sex. Jeg er enig i at målet aldri bør være å ha sex med så mange som mulig og aldri med noen du ikke har respekt for og som ikke respekterer deg. Man samler ikke sexpartnere. Om noen hadde sagt noe stygt om min venninne enten da jeg var 22 eller nå når jeg er i 40-årene, hadde jeg sagt fra at det er helt uakseptabelt. Om mine kompiser hadde snakket sånn om noen, hadde jeg spurt hva som foregikk. Om man snakker stygt om egne relasjoner reflekterer det kun en selv og eget selvbilde. Trykker man andre ned, er det fordi man føler seg liten selv. Patetisk og trist, men man kan ikke la det gå ut over andre. Prevensjon forebygger svangerskap og sykdommer. Kvinner og menn som er gamle nok til å ha sex har ansvar for egen prevensjon. Man må også sjekke seg jevnlig for kjønnsykdommer. Risikoen er ved ubeskyttet sex. Det at kvinner skades mer enn menn ved å ligge med partnere de ikke liker, tror jeg ikke på. Respekt for seg selv og andre er ikke et tall, men man kan styre hvordan man snakker til og om andre og man kan lære folk hvordan de behandler deg. Det er ikke rettferdig, fordi vi har ulik bagasje, men det er sannheten. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2023 #76 Del Skrevet 21. juli 2023 11 minutter siden, AnonymBruker said: Gammeldagse verdier? Fordi jeg ser at liggekultur både har positive og negative sider? Jeg hører faktisk på mine venner, og hvor mye de angrer på den perioden. Anonymkode: b0e39...d20 Har noen venner som ikke angrer overhode 🤷♀️ aldri hørt noen som har ligget rundt si at de angrer? Anonymkode: f253c...8d1 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2023 #77 Del Skrevet 21. juli 2023 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Det går vel å være vill seksuelt uansett om du bare ligger med en fast partner? Kvinner har sexlyst ja, men de fleste bruker leketøy for sånt, ikke sin egen kropp til tilfeldige menn. Anonymkode: b0e39...d20 Da får menn også bruke fleshlight og handa i stedet for å plukke damer opp på byen. Du kan heller ikke sammenligne leketøy og levende kropp. Anonymkode: d06d1...b42 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SlemUlv Skrevet 21. juli 2023 #78 Del Skrevet 21. juli 2023 AnonymBruker skrev (På 18.7.2023 den 21.29): Har dere noen argumenter for og/eller i mot hvorfor en kvinne bør eller bør ikke ligge rundt med mange menn og nyte en promiskuøs seksuell atferd hvis de ønsker og liker det. Anonymkode: f253c...8d1 Kvinner bør få gjøre som dem vill, akkurat som alle andre Trenger du mer argument en det? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2023 #79 Del Skrevet 21. juli 2023 Hva slags ynkelig krek er villig til å avstå fra andre kvinner for ei som haugevis av andre menn har hatt før ham? Anonymkode: cbb9e...c42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2023 #80 Del Skrevet 21. juli 2023 45 minutter siden, AnonymBruker said: Vel, jeg har hatt få sexpartnere, men slike menn hadde ikke vært aktuelle for meg heller. Anonymkode: d06d1...b42 Ja, det var det jeg mente. Kvinner flest ser nok på slike holdninger fra menn som noe frastøtende. Så hva de mener og tenker er ikke viktig. Anonymkode: a98de...1ff 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå