Gå til innhold

Nesten bare gamle sure gubber og kjerringer på kg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dere ser akkurat like sure ut i kommentarene her inne sånn som dere holder på å krangle og det er helt latterlig å se 🤣 dere er så gamle at dere fikk deres første legesjekk hos Hippokrates. 

Anonymkode: c493d...1f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Saken er at dette er et forum for voksne folk.

Fjortisene har andre arenaer, kanskje du kan ta en titt der. Det passer deg sikkert bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adobyen

Kan ikke du bidra med noe hyggelig og lyse litt opp i den gamle, gretne elendigheta da?   Hilsen ikke-sur gammel gubbe 🤠

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ti10 skrev (9 minutter siden):

Saken er at dette er et forum for voksne folk.

Fjortisene har andre arenaer, kanskje du kan ta en titt der. Det passer deg sikkert bedre.

Så ung er jeg ikke, men helvete hvor latterlig det er å se dere sitte å krangle om samfunnet, hvem dere hater og hverandre. Dere passer hverandre uten å skjønne det.

Anonymkode: c493d...1f8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Så ung er jeg ikke, men helvete hvor latterlig det er å se dere sitte å krangle om samfunnet, hvem dere hater og hverandre. Dere passer hverandre uten å skjønne det.

Anonymkode: c493d...1f8

Mange her diskuterer både vennlig og saklig også. Selvsagt prøver en del å sette ting på spissen, spyr ut fordommer og noen troller. Slikt er vanlig og gjelder ikke bare for KG. 

Anonymkode: f3fce...3d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Dere ser akkurat like sure ut i kommentarene her inne sånn som dere holder på å krangle og det er helt latterlig å se 🤣 dere er så gamle at dere fikk deres første legesjekk hos Hippokrates. 

Anonymkode: c493d...1f8

Akkurat som deg 😆

Anonymkode: 86e1b...7a3

  • Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Akkurat som deg 😆

Anonymkode: 86e1b...7a3

Nah, de fleste her ser ut som de skulle ha skiftet voksenbleia si for 14 dager siden 

Anonymkode: c493d...1f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Mange her diskuterer både vennlig og saklig også. Selvsagt prøver en del å sette ting på spissen, spyr ut fordommer og noen troller. Slikt er vanlig og gjelder ikke bare for KG. 

Anonymkode: f3fce...3d6

Trådtema og svarene du skriver viser jo at du er i den gruppen du selv kritiserer. Du forsøker å sette ting på spissen, spyr ut fordommene dine og troller kanskje, til og med?

Med denne tråden bidrar du kun med surt oppgulp, og det er svært lite konstruktivt. Hvordan bidrar du til å gjøre forumet til et bedre sted med denne tråden, mener du?

Anonymkode: 22363...1aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Nah, de fleste her ser ut som de skulle ha skiftet voksenbleia si for 14 dager siden 

Anonymkode: c493d...1f8

Åsså har du ikke skiftet på oss du som er ung å sprek. For dårlig 

Anonymkode: 674f2...5db

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Dere ser akkurat like sure ut i kommentarene her inne sånn som dere holder på å krangle og det er helt latterlig å se 🤣 dere er så gamle at dere fikk deres første legesjekk hos Hippokrates. 

Anonymkode: c493d...1f8

Du er jo en like sur kjerring eller gubbe selv😆

Anonymkode: 08436...e4f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Trådtema og svarene du skriver viser jo at du er i den gruppen du selv kritiserer. Du forsøker å sette ting på spissen, spyr ut fordommene dine og troller kanskje, til og med?

Med denne tråden bidrar du kun med surt oppgulp, og det er svært lite konstruktivt. Hvordan bidrar du til å gjøre forumet til et bedre sted med denne tråden, mener du?

Anonymkode: 22363...1aa

Les anonymkode. Jeg er ikke TS og jeg bare konstaterte og ikke kritiserte :) 

Anonymkode: f3fce...3d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Så ung er jeg ikke, men helvete hvor latterlig det er å se dere sitte å krangle om samfunnet, hvem dere hater og hverandre. Dere passer hverandre uten å skjønne det.

Anonymkode: c493d...1f8


Og du hater på dem som visstnok hater….?

Så da passer du jo rett inn her da ;)

 

Anonymkode: f1db5...b82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Åsså har du ikke skiftet på oss du som er ung å sprek. For dårlig 

Anonymkode: 674f2...5db

Jeg vil ikke se den gamle assen din. Tørk deg selv gamla.

Anonymkode: c493d...1f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Adobyen
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Dere ser akkurat like sure ut i kommentarene her inne sånn som dere holder på å krangle og det er helt latterlig å se 🤣 dere er så gamle at dere fikk deres første legesjekk hos Hippokrates. 

Anonymkode: c493d...1f8

Hva er hensikten med denne tråden?  Har du en dårlig dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elooon

Hvem er Hippokrates? Er det en karakter i Harry Potter eller noe slikt?
Jeg er hverken sur gammel gubbe eller sur gammel kjerring.
Sur kan jeg bli av og til, huff du skulle sett meg når jeg først blir sur. Det kan være både litt skremmende og morsomt syn. Mest morsomt. 

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Dere ser akkurat like sure ut i kommentarene her inne sånn som dere holder på å krangle og det er helt latterlig å se

Ååå kan du se oss? Hvordan ser jeg ut når jeg er sur da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elooon
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Nah, de fleste her ser ut som de skulle ha skiftet voksenbleia si for 14 dager siden 

Anonymkode: c493d...1f8

Å faen der minte du meg på noe😳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Elooon skrev (13 minutter siden):

Hvem er Hippokrates? Er det en karakter i Harry Potter eller noe slikt?
Jeg er hverken sur gammel gubbe eller sur gammel kjerring.
Sur kan jeg bli av og til, huff du skulle sett meg når jeg først blir sur. Det kan være både litt skremmende og morsomt syn. Mest morsomt. 

Ååå kan du se oss? Hvordan ser jeg ut når jeg er sur da?

 

Elooon skrev (11 minutter siden):

Å faen der minte du meg på noe😳

Morsomt at du prøver å virke ung ved å påstå at Harry Potter er noe nytt 🤡 jeg var 12 år da den siste Harry Potter filmen gikk på kino. 

Anonymkode: c493d...1f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Dere ser akkurat like sure ut i kommentarene her inne sånn som dere holder på å krangle og det er helt latterlig å se 🤣 dere er så gamle at dere fikk deres første legesjekk hos Hippokrates. 

Anonymkode: c493d...1f8

Hos seg selv kjenner man andre best 🤗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sittet under Hippokrates tre på Kos drita full en gang men det var i forrige århundre så mulig ts har et poeng.....

For å svare seriøst, ja anonyme nettforum er en anakronisme og snittalderen er alltid høy på disse. 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Dere ser akkurat like sure ut i kommentarene her inne sånn som dere holder på å krangle og det er helt latterlig å se 🤣 dere er så gamle at dere fikk deres første legesjekk hos Hippokrates. 

Anonymkode: c493d...1f8

Sur gammel gubbe >>>>>>>> bortskjemt ignorant fjortis

Anonymkode: 9e22d...4aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...