Gå til innhold

Hvorfor synes ikke likes jeg har gitt på Tinder


Elizabet80

Anbefalte innlegg

Når jeg trykker på det midterste ikonet nede på linja i Tinder appen for å se oversikt over likes ser jeg først « likes noen har gitt meg» , « likes jeg har gitt» og « topp utvalgte». 

Problemet er at det ikke står noenting under « likes jeg har gitt», selv om jeg har sveipet flere til høyre, og gitt noen superlikes. Hva skyldes det at det ikke kommer opp noe her? 

Sveiper inkognito, har det noe å si? Dvs. at kun du jeg liker skal se meg, og siden det ikke kommer opp noe på likes jeg har gitt er jeg usikker på om noen i det hele tatt ser profilen min. Noen som vet? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er ikke der nå, men det bruker å være et symbol for å oppdatere den lista? Uansett får du ikke se dem lenger enn et døgn. Jeg har egentlig litt problemer med å skjønne vitsen med denne funksjonen.  

Har du prøvd å logge ut, og inn igjen? 

Anonymkode: b0b47...b25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elizabet80 skrev (1 time siden):

Har logget ut og inn igjen, men det er bare blankt. . 

 

Rart. Jeg er mann, og har aldri hatt bruk for å sveipe inkognito, men det kan jo ligge der. 

Anonymkode: b0b47...b25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde uten å være inkongnito også, ingen endring, jeg kan fortsatt ikke se likes jeg har gitt. Funker like’sa mine da tro, eller er det noe galt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Visste ikke at det fantes en funksjon for å se likes man har gitt. 

Anonymkode: abb0b...17d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror det er en hull greie for de som betaler? Jeg prøvde akkurat Tinder  gull i en mnd siden det kom opp 50%rabatt. Og da kunne jeg de de jeg likte i 24 timer 

Anonymkode: f8671...f81

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg har tinder platinium, altså det dyreste medlemsskapet, allikevel ser jeg det ikke. Ikke har jeg fått en eneste match heller, så lurer derfor på om det er noe feil med likes’a, eller om jeg bare har en veldig dårlig profil . . 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elizabet80 skrev (2 timer siden):

Men jeg har tinder platinium, altså det dyreste medlemsskapet, allikevel ser jeg det ikke. Ikke har jeg fått en eneste match heller, så lurer derfor på om det er noe feil med likes’a, eller om jeg bare har en veldig dårlig profil . . 

Hvis du som kvinne har en så dårlig profil, så er det litt rart. Prøv å oppdatere med et nytt bilde eller to, eller bare redigere noe i profilen, slik at det blir en slags resett. 

Har du mannlige venner, som kan prøve å finne deg i bunken? 

 

Anonymkode: b0b47...b25

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, føler ikke at profilen/bildene mine er så verst, men nå mister jeg jo helt selvtilliten. . Kan det være at profilen min ikke er aktivert på noen måte? Kanskje jeg skal lage en helt ny profil for å teste, da må jeg ha et nytt mobilnummer? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elizabet80 skrev (1 time siden):

Kanskje jeg skal lage en helt ny profil for å teste, da må jeg ha et nytt mobilnummer

Ta nå heller kontakt med kundeservice. Du har betalt for en tjeneste, og det at dine egne likes ikke vises, er jo en konkret feil. Det skyldes ikke profil, eller attraktivitet. 

Anonymkode: b0b47...b25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 måneder senere...
AnonymBruker skrev (På 18.7.2023 den 2.11):

Tror det er en hull greie for de som betaler? Jeg prøvde akkurat Tinder  gull i en mnd siden det kom opp 50%rabatt. Og da kunne jeg de de jeg likte i 24 timer 

Anonymkode: f8671...f81

Jeg prøver platinum for 1 mnd. Hvor ser man de man selv har trykket like på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TR1 skrev (4 minutter siden):

Jeg prøver platinum for 1 mnd. Hvor ser man de man selv har trykket like på?

Du må gå inn på likes, og helt øverst i midten står det likes du har gitt. De forsvinner fra oversikten etter 24t.

Anonymkode: a47c2...822

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg fått akkurat samme problem, trykker liker, men kommer ikke opp på listen jeg har likt. 

Går ut og inn igjen, så dukker akkurat samme profilene opp igjen.

Har logget ut, slettet Tinder og lastet ned på nytt. Men det er samme resultat. 

Noen tips?

Anonymkode: 2b5bf...fbc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nå har jeg fått akkurat samme problem, trykker liker, men kommer ikke opp på listen jeg har likt. 

Går ut og inn igjen, så dukker akkurat samme profilene opp igjen.

Har logget ut, slettet Tinder og lastet ned på nytt. Men det er samme resultat. 

Noen tips?

Anonymkode: 2b5bf...fbc

Sveiper du også incognito? 

Anonymkode: 393e3...2f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

 

Endret av Friluftsmann70
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...