Gå til innhold

Dere som skal til syden nå: Dere må vel angre, når dere ser hvor varmt det blir?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
antri22 skrev (57 minutter siden):

Se fra 1 min og 35 sek til 2min og 42 sek av denne supernytt episoden her melder de 15 grader og regn om vintern I Norge og det er bare om 25 år og da blir det nok 35 grader hver sommer om 25 år og det er bare fordi folk flyr og reiser på ferie https://nrksuper.no/serie/supernytt/MSUM02032124/sesong-202403/episode-null

Bare fordi folk flyr på ferie? Tja, det er vel ikke akkurat det…. Du må nok komme med kilder på de 35 gradene dine, ikke bare komme med supernytt som sier noe om vintertemperaturer, og sier du at det «nok» betyr det tallet du har slengt ut…

Anonymkode: 89522...5da

• Liker 1
Skrevet (endret)

Ok men supernytt er en kilde fordi når det blir varmere om vintern blir det også varmere om sommeren. Så det er best at du/dere ikke tar flyreiser og ferie så blir det ikke så varmt i Norge og verden. 

Endret av antri22
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
antri22 skrev (6 minutter siden):

Ok men supernytt er en kilde fordi når det blir varmere om vintern blir det også varmere om sommeren. Så det er best at du/dere ikke tar flyreiser og ferie så blir det ikke så varmt i Norge og verden. 

Skal ut å reise med fly 5 ganger i år, kanskje like mye neste år 😉 

Anonymkode: acd34...b68

• Liker 1
Skrevet (endret)

Her har jeg en kilde

Endret av antri22
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal heldigvis ikke til sydlige strøk i sommer. Er redd for slike temperaturer så jeg holder meg hjemme om sommeren. 

Anonymkode: bded1...e8c

Skrevet (endret)

Jeg har vært fall en kilde det er ikke noe jeg bare slenger ut gå inn lenken og se på juni månded i Nesbyen 1970 var det 35 grader i Norge så det er en kilde på at det vil bli 35 grader om 25 år hver sommer. Norge.https://no.m.wikipedia.org/wiki/Norske_v%C3%A6rrekorder

Endret av antri22
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det kommer jo ann på hvor man er og hva man skal. Har selv vært på ferie med slike temperaturer og i en storby er det helt jævli. 

Er jeg ved vann, strand, basseng eller oppe i fjellene så går det helt fint. Siesta på den varmeste tiden og middag etter at solen har gått ned. Drikke nok vann. 

Anonymkode: 15697...dfa

• Liker 1
  • 2 uker senere...
Skrevet (endret)

Går helt fint så lenge jeg er i skyggen og har noe kaldt vann i glasset.

Endret av antri22
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...