Gå til innhold

"Blanke" skinn


Gjest Gjest_ladyme_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_ladyme_*

Ser det er utrolig mange kjendiser som har skinnende og "blanke" skinn for tiden. Sånn har jeg også lyst på!!! Jeg har solpudder og får en viss effekt med det, men vil gjerne ha noe med mindre skimmer og mer blank/våt effekt viss dere forstår hva jeg mener. Noen som har noen tips :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vil også ha! Har lest at kjendiser og stylister bruker f.eks 8-hour cream for å oppnå denne effekten, men det nekter jeg å smøre inn i ansiktet mitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil også ha! Har lest at kjendiser og stylister bruker f.eks 8-hour cream for å oppnå denne effekten, men det nekter jeg å smøre inn i ansiktet mitt.

Kan tenke meg at en blir blank av det, men må jo bli rimelig klissete og ekkelt :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Body Shop har Lip and Chin stainer (tror jeg det heter). Det er en flytende rouge.

Jeg liker den veldig godt, blir ikke så pudrete men heller ikke så skinnende som du ønsker kanskje..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men Body Shop har noe annet, nemlig glow enhancer! Det er en nokså tyntflytende skimmerkrem, finnes både med og uten farge. Jeg har den fargeløse, den er virkelig helt fantastisk. Jeg bruker den på øyenbrynsbenet, midt på øyelokket og på kinnbena. Hvis du i tillegg bruker rouge eller evt. solpudder til å "ramme" inn ansiktet med (altså børst fra tinningene og inn under kinnbena) får du et skikkelig dramatisk og glamorøst ansikt. Den kremen der er min nye store kjærlighet, jeg bruker den hver dag nå. :sexy:

Endret av Virvel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men Body Shop har noe annet, nemlig glow enhancer! Det er en nokså tyntflytende skimmerkrem, finnes både med og uten farge. Jeg har den fargeløse, den er virkelig helt fantastisk. Jeg bruker den på øyenbrynsbenet, midt på øyelokket og på kinnbena. Hvis du i tillegg bruker rouge eller evt. solpudder til å "ramme" inn ansiktet med (altså børst fra tinningene og inn under kinnbena) får du et skikkelig dramatisk og glamorøst ansikt. Den kremen der er min nye store kjærlighet, jeg bruker den hver dag nå. :sexy:

Blir ikke det litt for dramatisk for hverdagsbruk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun der pene lyse...... som jeg så klart ikke husker hva heter.... *skal vri hodet mitt*

Hun sier at hun alltid bruker ørlitegranne vaselin både på øyelokkene, kinnene og leppene, fordi det gir så fint skinn.......

Hvem er det nå igjen da??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bruker Chanel Vitalumiere foundation og den gir huden min en dewy finish :)

Også Dior sin Pure Light gir sånn "blank" hud. :tommel:

Endret av Melon
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir ikke det litt for dramatisk for hverdagsbruk?

Absolutt ikke. Til hverdags bruker jeg bare bittelitt og så solpudder over, det blir veldig friskt og naturlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nei, men Body Shop har noe annet, nemlig glow enhancer!

Jeg har også denne, men synes den gir for mye skimmer hvis man er ute etter den blanke effekten.

Skjekk YSL Glossy Touch Multi-Purpose Gloss  ;)

Ble nysgjerrig på denne. Er den seig og klissete? Uten skimmer/glitter?

Jeg bruker Chanel Vitalumiere foundation og den gir huden min en dewy finish  :

Bruker også Vitalumiere og det er riktig at den gir huden en litt blank finish. Veldig god foundation.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_trådstarter_*
Skjekk YSL Glossy Touch Multi-Purpose Gloss  ;)

Tror jeg går for denne!

Ser at de har den billig på strawberrynet. Takk for tipset :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En fet fuktighetskrem gir meg samme effekten. Rosekremen fra Dr H er genial (vel, bortsett fra lukten...). Fikk spørsmål av en jente på byen om hvilket magiske produkt jeg brukte for å oppnå effekten :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...