Gå til innhold

Værmeldingen på TV2 - fra ei lakseelv i Trøndelag!?


Amossa

Anbefalte innlegg

Er det bare jeg som synes det blir altfor mye fjas når værmelder Eli Kari Gjengedal skal gi oss værmeldingen?  I dag sto hun i vadebukser i ei lakseelv.  For noen dager siden var det i sydvest og regntøy.  I påska sto hun i skibakken.  

Hun emner sikkert at vi synes dette er festlig.  Nei takk.  Det er i stunder som i dag at jeg minnes værmeldingen med Gislefoss på NRK med stor glede :)  

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Se på værmeldinga på NRK da istedenfor, de har da fremdeles trauste, kjedelige, søvndyssende værmeldere der ennda. Du må vel ikke se på tv 2 været 

Anonymkode: 2d76c...b29

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amossa skrev (5 minutter siden):

Er det bare jeg som synes det blir altfor mye fjas når værmelder Eli Kari Gjengedal skal gi oss værmeldingen?  I dag sto hun i vadebukser i ei lakseelv.  For noen dager siden var det i sydvest og regntøy.  I påska sto hun i skibakken.  

Hun emner sikkert at vi synes dette er festlig.  Nei takk.  Det er i stunder som i dag at jeg minnes værmeldingen med Gislefoss på NRK med stor glede :)  

Jammen så se på værmeldinga på NRK da, den er fortsatt like traust - og til og med MED Gislefoss (riktignok jr.)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Se på værmeldinga på NRK da istedenfor, de har da fremdeles trauste, kjedelige, søvndyssende værmeldere der ennda. Du må vel ikke se på tv 2 været 

Anonymkode: 2d76c...b29

Jeg ser på begge kanalene.  Det er ikke alltid de to kanalene er enige, så derfor :)  Forresten synes jeg at de andre værmelderne i TV2 er akkurat så kjedelig korrekte som jeg mener at de skal være.  

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan like Eli Kari jeg, jaja så er det litt *hopp fallera* innimellom, men der Gislefoss ble nordmenn sin galionsfigur på traust og kjedelig er Eli Kari en galionsfigur for det motsatte, jeg synes det kan være plass her i Norge til det meste, og begge ytterkantene, vær blir det jo uansett 😊 Men det er litt typisk norsk å like det litt kjedelige, en skal jo for all del ikke stikke seg litt ut. Nei nåde den som det gjør. Her skal vi ha regide former. Sol, oppholdsvær, regn og pålandsvind..Done deal, the end... Tv 2 sine værdamer har alltid stått i sterk kontrast til NRK sine værmeldere med hensikt og overlegg. Og viss sydvest og regntøy tilsvarer"mye fjas" så tenker jeg at da er det ikke mye som skal til for å fjase altså -hilsen vestlending 😁

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

skreppamedleppa skrev (På 14.7.2023 den 0.03):

Jeg kan like Eli Kari jeg, jaja så er det litt *hopp fallera* innimellom, men der Gislefoss ble nordmenn sin galionsfigur på traust og kjedelig er Eli Kari en galionsfigur for det motsatte, jeg synes det kan være plass her i Norge til det meste, og begge ytterkantene, vær blir det jo uansett 😊 Men det er litt typisk norsk å like det litt kjedelige, en skal jo for all del ikke stikke seg litt ut. Nei nåde den som det gjør. Her skal vi ha regide former. Sol, oppholdsvær, regn og pålandsvind..Done deal, the end... Tv 2 sine værdamer har alltid stått i sterk kontrast til NRK sine værmeldere med hensikt og overlegg. Og viss sydvest og regntøy tilsvarer"mye fjas" så tenker jeg at da er det ikke mye som skal til for å fjase altså -hilsen vestlending 😁

Jeg tar den!  :)  Men hørte om en TV-kanal i utlandet hvor TV-damene kledde av og på seg etter hvilken temperatur som ble meldt.  Det blir vel det neste??

Godt vi har yr.no!  Akkurat så faktaorientert som jeg liker det.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...