Gå til innhold

Jeg vurderer anskaffelse av mann. Hvor mye arbeid er det egentlig å ha mann?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Vikarsykepleier
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Velg en liten selskapsmann. De spiser ikke så mye, og kan være trivelig selskap. Pass på at han er fra en god oppdretter, sånn at han er vant med barn og takler nye situasjoner.

Anonymkode: 73573...dfe

Min erfaring med de minste er at de er fæle til å bjeffe og kan ha problemer med å være hjemme alene. Fordelen er jo at livslengden ikke er så lang. Og det er kanskje mitt beste råd til TS, de sunne og friske i mellomsjiktet er kanskje kjedelige, men de holder lengre og er mer lojale og lettstelte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva med kinesisk nakenmann da? De er jo veldig søte, men husk å smøre dem med solkrem om sommeren.

Anonymkode: 35599...774

  • Liker 14
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vent til manne-robotten kommer på markedet. Han kan programmeres til akkurat det du vil. 

Det er like rundt hjørnet mtp hvor rasant utviklingen går innen AI 

Anonymkode: 1f1c7...c7a

  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ha ha ha dagens tråd... hva men liten låne mann da? som bare kan hentes når man trenger litt spenning og moro? 

  • Liker 7
  • Hjerte 2
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

😅😅🤣

Undersøk om du kan ha den på prøve en stund for å se hvor renslig og sofatrent den er.

 

  • Liker 17
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Det virker jo koselig å ha en, men mannehold virker også som veldig mye arbeid, og jeg er ikke helt sikker på om jeg har kapasitet.

Hva bør jeg tenke på før jeg skaffer en?

Stor avgjørelse, dette å skaffe seg mann.

Anonymkode: 9f5d0...fee

Masse mat,øl stor tv og parkeringsplass pluss at du må jobbe som en hest oppføre deg som en prostituert i senga. Jeg ville nok heller gått til anskaffelse av en kanin eller hamster,aller helst gullfisk, billigere,mindre jobb og vakkert å se på.

  • Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For en herlig tråd! ❤️ 

Anbefaler å sjekke ut om det er manneparker i nærheten. Det er viktig at mannen får sosialisert seg med andre av samme art. 

Sjekk også ut om det finnes facebook-grupper om mann slik at du kan utveksle erfaringer med andre som har skaffet seg arten. 

Anonymkode: 86a54...5e8

  • Liker 11
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

For en herlig tråd! ❤️ 

Anbefaler å sjekke ut om det er manneparker i nærheten. Det er viktig at mannen får sosialisert seg med andre av samme art. 

Sjekk også ut om det finnes facebook-grupper om mann slik at du kan utveksle erfaringer med andre som har skaffet seg arten. 

Anonymkode: 86a54...5e8

Manneparker, er det de som har et sånn "PUB" skilt over døra? 

  • Liker 19
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

For en herlig tråd! ❤️ 

Anbefaler å sjekke ut om det er manneparker i nærheten. Det er viktig at mannen får sosialisert seg med andre av samme art. 

Sjekk også ut om det finnes facebook-grupper om mann slik at du kan utveksle erfaringer med andre som har skaffet seg arten. 

Anonymkode: 86a54...5e8

Finnes det evt et kurs man kan melde seg på?

Anonymkode: 9f5d0...fee

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arbeidet ligger nok mest i å finne seg og fortjene en god og skikkelig mann. Da er det fint lite arbeid som gjenstår, annet enn å pleie kjærligheten.

Anonymkode: 07186...b68

  • Hjerte 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Arbeidet ligger nok mest i å finne seg og fortjene en god og skikkelig mann. Da er det fint lite arbeid som gjenstår, annet enn å pleie kjærligheten.

Anonymkode: 07186...b68

Hvor mange timer bør jeg regne med per uke?

Anonymkode: 9f5d0...fee

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med mindre du trenger hjelp økonomisk for å få ting til å gå rundt, er det bedre å stå over. 

Katter er langt enklere å vedlikeholde. 

  • Liker 5
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville heller vurdert å anskaffet meg en dame,mye enklere å ha eneste er at det kan bli litt krangling om dusjen på morgenen om hvem som skal dusje først når begge skal tidlig på jobb og ingen har tid til kos i dusjen

Anonymkode: 12353...9cd

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gunni2 skrev (27 minutter siden):

😅😅🤣

Undersøk om du kan ha den på prøve en stund for å se hvor renslig og sofatrent den er.

 

Siterer denne. Ingenting er verre enn sjokket som oppstår når den nye kjæresten smått begynner å flytte inn og man innser hvor mye det er mulig å grise til et kjøkken på under en time. 

  • Liker 9
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skaffet meg en litt eldre vaktmann får snart 2 år siden å helt ærlig så er jeg ganske sur får at jeg ikke har gjort det før🙃
Han kom ferdig trent, enkel å forstå, hadde alt av utstyr/forsikringer og var veldig flink til å utrykke følelsene sine. 10/10!


 

  • Liker 13
  • Hjerte 12
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er den beste tråden jeg har lest her inne på årevis😂😂

Takk, alle sammen 🎉👍

  • Liker 13
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

ludden skrev (1 time siden):

Masse mat,øl stor tv og parkeringsplass pluss at du må jobbe som en hest oppføre deg som en prostituert i senga. 

Ja, det hørtes veldig slitsomt ut. Mye å tenke på før man velger. 

Anonymkode: 9f5d0...fee

  • Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må man kjøpe ball til mannen, eller er de fornøyd så lenge de får se på at andre menn leker med ball?

Anonymkode: 9f5d0...fee

  • Liker 11
  • Hjerte 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vikarsykepleier
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Må man kjøpe ball til mannen, eller er de fornøyd så lenge de får se på at andre menn leker med ball?

Anonymkode: 9f5d0...fee

Ingen ball, ingen mann. Kan være greit med to til og med.

😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kateyy skrev (1 time siden):

Jeg skaffet meg en litt eldre vaktmann får snart 2 år siden å helt ærlig så er jeg ganske sur får at jeg ikke har gjort det før🙃
Han kom ferdig trent, enkel å forstå, hadde alt av utstyr/forsikringer og var veldig flink til å utrykke følelsene sine. 10/10!


 

Høres ut som han kommer fra et bra sted. Kan du komme med tips om oppdretter?

  • Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...