Gå til innhold

Livs liv som mamma

liv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jo det var det da ;) Drikke masse gjør jeg. Men hva hjelper det når en ikke har lyst på mat i det hele tatt? Fins ikke sulten og jeg har fortsatt ikke spist! Tror jeg bare må lage meg noe mat og spise det for å komme i gang i dag. Har forresten ryddet en del på kjøkkenet, datarommet og badet. Har lånt bort dataen min til mannen til Linn3c i morgen så da bør det vel være mulig å skimte pulten i allefall.

Nå skal jeg legge sammen babytøy som jeg har vasket, henge opp vask som snart er ferdig, og sette på ny. Synes det er så bortkastet å vaske en hel vask med et lite dynetrekk men det står bakpå pappen som er rundt at det bør vaskes alene første gang så da får jeg gjøre det da. Er forresten noe babytøy i maskina som går nå og! Tar litt nå og da, vasker det sammen med vårt eget tøy da. Bruker bare Nøytral vaskemiddel så hvorfor ikke fylle maskinen opp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har vaskemaskinen gått i et! Har fått vasket en del da, Har kjøpt en del sengetøy så det er greit å få kjørt det i maskinen, samt dyner, sengekanter og alt mulig annet til den lille... Gleder meg til å kunne skru sammen senga jeg. Men det er kanskje litt tidlig enda? er 40 dager til termin i dag!

Øy, det vil si at jeg er høygravid i dag :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk MissS!

Nå gleder jeg meg til å bli ferdig! Er litt lei i dag, null matlyst, null energi, vondt både i øvre og nedre del av ryggen samt hoftene, og oppå det hele har jeg vondt i hodet! Vi har vel alle dager der vi er leie da, men i kveld merker jeg at jeg begynner å bli sliten. OG det kan ta enda 2 mnd før krabaten kommer ut om han har tenkt å ligge inne i full overtid! Kommer til å bli ganske så desperat når jeg nærmer meg termin om formen fortsetter å være sånn som i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Formen i dag har vært fin den! Linn3C og jeg har vært og shoppet litt. Jeg fant sånn babytalk vi skal ha og en pysj i 56 uten bein!

Og så har søsteren vært her med skruer :hoppe: så senere skal senga opp!

Nå er gutta våre på butikken for å kjøpe litt drikke, brød og tilbehør til kyllingtaco!

Endret av liv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner til følelsen å være lei ja. Gleder meg veeeldig til å stå opp en dag uten å ha vondt noen steder. Og å kunne sove uten å ha vondt i bekken, ryggen, kynnere +++.

Men jeg tror at det meste er fort glemt når vi får de små i armene våre :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, du høygravide!! :legrine:

Det er visst på tide at Leon slutter å ligge i vugge. Han slenger beina over kanten, og jeg er redd resten av gutten skal følge etter :ler: Så det er bare å hente den når dere har tid!

Jeg tenkte å spørre deg litt om barnehagesøking, for du pleier å ha peiling på sånt. Har det noe for seg å søke nå, om vi vil ha plass om et år? Havner vi langt fremme i køen da, eller hvordan er det? Noen vi kjenner hadde ungen sin i privat barnehage, og da beholdt de kontantstøtten. Så da fikk de jo på en måte gratis barnehage :) Trodde ikke det var mulig jeg? For da vil vi også gjøre det sånn! Den barnehagen de hadde barnet sitt i, har nemlig jeg lyst til at Leon skal begynne i (naturbarnehage)!

Håper alt er bra med deg! Det hadde vært moro å se deg som høygravid, før magen blir helt borte! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg fant ut av det. Har ringt og forhørt meg litt :)

Har du tenkt noe med på om du skal til M neste helg? Eller er det da dere har bryllupdag? Jeg lurer på om jeg skal ta en tur på dagen på lørdag, tar i såfall med Leon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har bryllupsdag på fredagen så vi får se hva det blir til. Har lyst å reise en tur hjem og men det passer jo aldri ;) Alltid et eller annet som skjer her i byen.

Nå har akkurat Linn3c og mannen reist. Har hatt besøk av de siden lørdag og nå skulle de videre. Kjempe koselig å treffe de. Vi spiller online i WOW sammen, så det var greit å få sette litt mer personlighet til charateren og faktisk møte spilleren bak! I går kveld kom også en annen spiller på besøk!

Har en barnet i en barnehage uten kommunal støtte så får en også beholde kontantstøtten, men da er ofte barnehagen mye dyrere også!

Når det gjelder søking så er fristen rundt 1. mars for barnehager som er med i det ordinære barnehageopptaket ;) Ikke vits å søke før det om han ikke skal i barnehage før i august.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg låne fotokameraet deres?

Er så slitsomt å drasse med vårt store, så kan dere heller låne det frem til onsdag, i tilfelle noe skulle skje.

Og om dere skal i butikken i løpet av dagen, kan dere kjøpe med kattemat for meg? Tørrfor av en eller annen sort?

Gidder ikke gå selv, også dkal vi jo dra snart..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

planer for uken;

Mandag; slappe av, rydde litt og vaske tøy

Tirsdag; Akupunktur, kjøpe gave til barnehagen, møte venninne på cafe

Onsdag; Jordmor kl 08:00 *gjesp*, og samtalegruppe på ABC kl 18.

Torsdag; ingen planer enda

Fredag; reise opp på tidligere jobben.

Helga; enten hjem eller på fotballkamp. Lyst på kamp på lørdag men vil ikke dra aleine. Siss?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja da :)

Har du paraply siss? Vi tar en tur opp på ABC når mannen er ferdig på jobb.

Har ikke kjent noe til den lille i dag, samt at jeg kjente kun et spark/slag i hele går (etter å ha spist to poser med isbiter og masse sukkerholdig godis, samt en del brus) så da ville de at jeg skulle komme innom en tur.

Så nå venter jeg på mannen som er ferdig på jobb om en halv time, for han ville gjerne være med.

Sikkert ikke noe farlig men en skal jo kjenne en del bevegelse så det er greit å sjekke det ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...