Gå til innhold

Livs liv som mamma

liv

Anbefalte innlegg

Jeg smurte meg akkurat med sån eis-gel. Syntes ikke det gjør noe forskjell enda. Vasket meg på hendene men det må ha vært litt igjen inderst i området rundt venstre ringfinger for det brenner! Brenner skikkelig! Beina har nok litt for tykk hud de. Men om det skal brenne sånn så vil ikke jeg bruke den gel'en...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

kjøpte forresten bringebærblad kapsler i byen i sta' også. Hat tatt mine første to nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg har lest er;

Bringebærblad egner seg spesielt godt for gravide kvinner for å styrke livmoren de 3 siste månedene av svangerskapet og er også gunstig rett etter fødselen på grunn av sin sammentrekkende virkning.

En kan starte å ta de når det er ca 12 uker igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har vært og hentet pakke på posten fra bio-svigermor. Den inneholdt dyne (den til sprinkelsenga), sengetøy, hjemmestrikka votter og sokker og flere kluter. Samt noe forskjellig tøy og en kjempe nydelig flisdress! Det hadde jeg tenkt å kjøpe her om dagen men rakk ikke, bra det da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag da vi var på posten og på butikken hadde jeg masse kynnere hele veien.. Var ikke så mange vonde akkurat men like før vi kom hjem kjente jeg to kynnere med litt tak i ryggen. Det har jeg ikke hatt før, vanligvis så er det jo sånn at jeg bare merker det på magen. Har hatt litt småmurringer i korsryggen etter at jeg kom hjem og men ikke på samme måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så snill bio bestemor er da, moro å få så masse til babyen da :)

Slitsomt med så mye kynnere da :tristbla:

Ha en fin fin lørdag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det er slitsomt med kynnerene, magen blir stram med en gang jeg gjør noe. Nå har jeg smurt beina med eis-gel igjen, men jeg synes ikke det har noe virkning i det hele tatt! Tar snart frem bøtta igjen for nå er det ganske ille :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det stikker i underlivet... Ikke sånn veldig vondt men det er ikke akkurat behagelig. Det kommer som en "bølge". Jeg merker at det stikker nedover og så trekker det seg tilbake, går ganske fort og kommer ikke så ofte, skulle jeg akkurat til å skrive, men nå så har det tatt seg opp og det skjer i kanskje hvert 10 sekund for han romsterer veldig nå. Håper disse ondtene i allefall bringer noe bra med seg da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han har roet seg ned litt nå så nå er det ikke så mye stikkinger heller. Virker som han turner rundt. Dvs snurrer seg rundt og rundt men med hodet ned hele tiden. For plutselig er rompa på høyre, så er den på venstre og så får jeg en fot ut rundt navelen, så er rompa på høyre igjen ;) Så det var litt breakdance i magen i kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmm, beina mine er så varme! Har en del jeg skulle gjort i dag. Dvs som jeg skal få mannen til å gjøre ;) Han skal bære en del ned i boden, samt gå ut med søppel og papp! Og hjelpe meg med å legge sammen laken og dobbeltdynetrekket. De er litt vanskelig aleine. Ellers så driver jeg å vasker tøy, legger sammen annet tøy og skal legge det vekk. Så har jeg satt på en oppvaskmaskin som forhåpentligvis snart er tømbar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mannen (og du :ler:) har endel på tapetet i dag... Godt å få dem satt i sving ;). Mannens oppgave denne helgen var å støvsuge og vaske over alle gulvene. Men siden han måtte jobbe i går så gjorde like gjerne jeg det. Han får heller stryke skjortene sine...Åååååh, som jeg hater strykejernet :frustrert:

Får håpe at vondtene stikker av gårde. Kjedelig å ha det. Jeg har supermange kynnere for tiden. Trenger ikke engang å bevege meg for at magen skal bli hard og jævlig :roll:

Ha en fin søndag :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jo da, mannen har litt å gjøre i dag ;) Skal sette på en vask til jeg og da. Skulle rydda litt til på datarommet/rommet som skal bli barnerom.

Satt å tenkte litt fremover. Om den lille skulle komme den 1.september så blir jeg sur! Jo greit at han kommer sansynligvis litt senere og sånn. Men bestemmer han seg for å komme på den tiden så får han vær så god å komme før 1 september. (dvs 31 august er sikkert en fin dato ;) ) For å være med i barnehageopptaket i Oslo så må en nemlig ha fylt 1 år før 1.september!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...