liv Skrevet 21. juli 2006 Forfatter #1641 Del Skrevet 21. juli 2006 Det var en feil fra ikeas side at jeg hadde fått kjøpt den nå, de var vist tomme på lageret. Men de skulle kjøre den til meg så fort den kom inn! Nå står stellebordet, senga og nattbordene skrudd opp! Sengebunnen hadde verdens dårligste skruesak men vi fikk den nå opp på et hvis. Takk for hjelpen siss! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 21. juli 2006 Forfatter #1642 Del Skrevet 21. juli 2006 (endret) Jeg har vært flink i dag og drukket masssssssse vann.. Men problemet da er jo at jeg flyr på do hele tiden! Hei afr0dite! Endret 21. juli 2006 av liv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
afr0dite Skrevet 21. juli 2006 #1643 Del Skrevet 21. juli 2006 Haha!!! Der tok du meg på fersken gitt!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 22. juli 2006 #1644 Del Skrevet 22. juli 2006 Ønsker deg og magen en god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 22. juli 2006 #1645 Del Skrevet 22. juli 2006 Dere kan låne vogga til Leon hvis dere vil!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 22. juli 2006 Forfatter #1646 Del Skrevet 22. juli 2006 Hei afr0dite og Kverula! Koselig at dere stikker innom! Hadde du en fin tur Søndagsengel? Ja, om vi kunne fått låne den så hadde det vært supert! Den er jo så nydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 22. juli 2006 Forfatter #1647 Del Skrevet 22. juli 2006 Nå har jeg flyttet en haug av ting til babyen inn i det nye stellebordet! Deilig å få litt mer plass på soverommet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 22. juli 2006 Forfatter #1648 Del Skrevet 22. juli 2006 papp, papp og papp.. ulempen med nye ting...og papirsøppeldunken er full. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 22. juli 2006 #1649 Del Skrevet 22. juli 2006 Nå er jo snart alt i boks hjemme hos deg, bare babyen igjen nå Må være utrolig morsomt å gå å styre med babyens ting nå da, rydde klærne i komoden og sånt, gleder meg til jeg kan gjøre sånt jeg Mye papp ja...vi har ikke søplekasse til pappen engang vi da Ha en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 22. juli 2006 Forfatter #1650 Del Skrevet 22. juli 2006 Det er to duker til papp her, men de blir fort fulle. Og den ene er det kunn sånn smal sprekk i, (type plass til en melkekartong) så den gidder ingen å bruke. Dermed blir den andre mye fortere full! Har en bod vi kan sette det ned i da. Men så gjelder det å gå ned i boden å hente pappen opp igjen når det er plass i dunken. Det er det som aldri blir gjort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 22. juli 2006 Forfatter #1651 Del Skrevet 22. juli 2006 Ahhh, det er så varmt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 22. juli 2006 #1652 Del Skrevet 22. juli 2006 Vi er bare glade for å låne bort vuggen! Det er ikke lenge siden vi snakket om at vi ikke har noe sted å gjøre av den fram til neste gang den skal brukes, for vi har jo mus på loftet om vinteren :hår: Vil ikke ha muselort på den, nei Vi har hatt et tykt saueskinn i den hele tiden, så madrassen er som ny også Det er skumgummi, da, ikke noe fancy fra Wonderland eller hva det heter... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 22. juli 2006 Forfatter #1653 Del Skrevet 22. juli 2006 Høres supert ut! Vi har og saueskinn til å ha vi vuggen! (og vognen, og sengen...) Har tre skinn... Hadde fler før men de har blitt dårlige. Bare et igjen etter besteforeldrene mine nå. De hadde sauer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 22. juli 2006 Forfatter #1654 Del Skrevet 22. juli 2006 Vi tenkte å prøve oss på å se Depp leke pirat i kveld. Håper det er ledige billetter! Må snart begynne på maten jeg. Indrefillet med nypoteter og bearnease saus (eller hvordan det skrives...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marthepia Skrevet 22. juli 2006 #1655 Del Skrevet 22. juli 2006 Vi så han på kino i går kveld. Filmen var bra den. Depp er nydelig og morsom Men velig lang..for lang til å sitte i kinostoler. Hadde det vært hjemme hadde det vært bedre tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 22. juli 2006 Forfatter #1656 Del Skrevet 22. juli 2006 ja det er en lang film! Satser på å klare å komme meg igjennom uten tissepause, lov å håpe i allefall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 22. juli 2006 Forfatter #1657 Del Skrevet 22. juli 2006 og så MÅ de ha AC anlegg. Det bare må være kaldt inne på kinoen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 22. juli 2006 #1658 Del Skrevet 22. juli 2006 Vart det kino i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 22. juli 2006 Forfatter #1659 Del Skrevet 22. juli 2006 jepp, akkurat kommet hjem. Nesten i allefall. Måtte kose litt med pus før jeg skrudde på! Filmen var helt grei. Enern var bedre men den var bra denne og. Jeg klør på vrista på foten.. Og det er så tungt å komme til... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marthepia Skrevet 22. juli 2006 #1660 Del Skrevet 22. juli 2006 Jeg synes eneren er bedre jeg også. Hsuker den vagt.. Stor mage? Husker den tiden og gleder meg til den kommer igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg