liv Skrevet 20. juli 2006 Forfatter #1621 Del Skrevet 20. juli 2006 (endret) Hehe! Bra vifte er på plass! Vi har ikke kjøpt inn så mye egentlig, arvet noe og fått masse av de vordene besteforeldrene! Vurderer noen kurs i allefall IdaC så jeg stiller litt sterkere på jobbmarkedet når jeg er ferdig. Og så jeg ikke glemmer hva jeg har lært. Nå skal jeg snart dra på ikea Endret 20. juli 2006 av liv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 20. juli 2006 Forfatter #1622 Del Skrevet 20. juli 2006 Ahh, varmt på ikea ja! Fikk handlet for nok i allefall! Har ikke regnet på det men fikk 15% rabatt på møblene (dvs stellebord, seng og nattbord) for venninna mi som jobber der betalte det. Hysj hysj Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 20. juli 2006 #1623 Del Skrevet 20. juli 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 20. juli 2006 Forfatter #1624 Del Skrevet 20. juli 2006 Ser ut som jeg kanskje må ut på vuggeshopping. Blir på bruktmarkedet da altså. Men hun som skulle lage vugge til oss får ikke tak i rett verktøy og får det ikke helt pent med det verktøyet hun har Men vugge skal jeg ha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 20. juli 2006 Forfatter #1625 Del Skrevet 20. juli 2006 Får oppdatere lista litt igjen. Klær Har; Har nok bodyer Strømpebukse luer gensere sokker Pysj Trenger; Uteklær? Annet utstyr; Har; Vogn Stelleveske Voksipose Seng Dyner Sengekant Sengetøy Vippestol Bæresele Bleiebøtte Noen bleier Brystpumpe Sånn til å fryse melk i Helsetepper Lammeskinn 6 kluter Krem olje ammeinnlegg Stellebord, Hemnes fra Ikea Flisteppe Håndklær Smekker Trenger; Badebalje (ikea ja) Madrass til senga Vugge Madrass til vugga Febertermometer KLUTER! Ammebh Bleier (har jo noen etter Leon da!) Må ha etterhvert; Babygym Leker Babycall Og tror dere ikke at de var utsolgt for sånne badebaljer på Ikea da? Men venninnen min skulle kjøpe til uka da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 20. juli 2006 #1626 Del Skrevet 20. juli 2006 Hmm.. No må eg visst sjå til å laga meg ei slik utstyrsliste eg også, snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 20. juli 2006 Forfatter #1627 Del Skrevet 20. juli 2006 (endret) I morges ringte de dra ABC, de hadde gjort en dobbeltbooking og lurte på om jeg kunne komme tidligere på dagen. Passer meg yppelig det så da skal jeg til jordmor(vikaren) 10:30. i morgen. Må huske å ta med urinprøve! (Meget glemsk av meg ja!) Endret 20. juli 2006 av liv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 21. juli 2006 Forfatter #1628 Del Skrevet 21. juli 2006 Da er jeg tilbake fra jordmor. Var bra sf mål, puls og hjerteslag. Heller ingen urinveisinfeksjon, men jeg hadde +3 på sukker i urinen! Og jeg som ikke spiste noe søtt i går! vi skulle se det ann og om det var sånn neste gang så må jeg på glukosetest. Blæ.. Ellers så møtte jeg en tidligere "sjef", (ei jeg jobbet for, dvs jeg hadde hennes jobb mens hun hadde ferie), på den lokale butikken. Viste hun hadde blitt forflyttet dit da, har sett henne noen ganger. Hun så på magen og sa; den begynner å bli svær nå ja! Hallo! Det er en nesten 2 kg baby inni der, hva tror du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 21. juli 2006 #1629 Del Skrevet 21. juli 2006 Hihi, folk sine kommentarar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 21. juli 2006 #1630 Del Skrevet 21. juli 2006 N var på sånn test på sykehuset! Var visst fryktelig klissete Håper du slipper! *renner bort i 27,5 grader på jobb* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 21. juli 2006 Forfatter #1631 Del Skrevet 21. juli 2006 Ja jeg håper jeg slipper glukosetest iss! Hører de smaker vondt! Kommer mange rare kommentarer Linn3c! Plan for i dag; Rydde Rydde Rydde... Det som må gjøres i stua er: Henge opp tøy Legge sammen tøy Vaske over bordet legge på duk Rydde vekk den siste esken som jeg ikke aner hvor skal Gå ut med pappeskene. Kjøkken; Vaske over benker Vaske komfyren Rydde ut av oppvaskmaskinen Rydde ut av Ikeaposene Datarommet; Fjerne all reklame/overflødig post fra pultene Rydde på pulten Ta vekk alle klærne på gulvet Ta med tallerkner og glass inn på kjøkkenet og sett inn i maskinen. Henge opp bilde Bad; rydde oppe på vaskemaskina Støvsuge Gang; Rydde i skoa Støvsuge/vaske gulvet Om jeg klarer å komme meg vekk her fra KG så burde det der være gjort i løpet av en times tid altså men jeg setter frist på meg til kl 16. Det er to og en halv time! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 21. juli 2006 #1632 Del Skrevet 21. juli 2006 Ikkje lett å koma seg vekk frå KG når ein fyrst er der, nei... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 21. juli 2006 Forfatter #1633 Del Skrevet 21. juli 2006 (endret) ! Plan for i dag; Rydde Rydde Rydde... Det som må gjøres i stua er: Henge opp tøy Legge sammen tøy Legge vekk tøy! Vaske over bordet legge på duk Rydde vekk den siste esken som jeg ikke aner hvor skal Gå ut med pappeskene. Kjøkken; Vaske over benker Vaske komfyren Rydde ut av oppvaskmaskinen Rydde ut av Ikeaposene Rydde vekk klærne fra HM Rydde og vaske av kjøkkenbordet Datarommet; Fjerne all reklame/overflødig post fra pultene Rydde på pulten Ta vekk alle klærne på gulvet Ta med tallerkner og glass inn på kjøkkenet og sett inn i maskinen. Henge opp bilde Bad; rydde oppe på vaskemaskina Støvsuge Gang; Rydde i skoa Støvsuge/vaske gulvet En time var kanskje litt å ta i, fortsatt en del ting å gjøre. Har begynt på flere av de da, pluss at det har dukket opp litt fler ting. Men så måtte jeg ha litt mat og Endret 21. juli 2006 av liv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 21. juli 2006 Forfatter #1634 Del Skrevet 21. juli 2006 ! Plan for i dag; Rydde Rydde Rydde... Det som må gjøres i stua er: Henge opp tøy Legge sammen tøy Legge vekk tøy! Vaske over bordet legge på duk Rydde vekk den siste esken som jeg ikke aner hvor skal Gå ut med pappeskene. Kjøkken; Vaske over benker Vaske komfyren Rydde ut av oppvaskmaskinen Rydde ut av Ikeaposene Rydde vekk klærne fra HM Rydde og vaske av kjøkkenbordet Datarommet; Fjerne all reklame/overflødig post fra pultene Rydde på pulten Ta vekk alle klærne på gulvet Ta med tallerkner og glass inn på kjøkkenet og sett inn i maskinen. Henge opp bilde Bad; rydde oppe på vaskemaskina Støvsuge Gang; Rydde i skoa Støvsuge/vaske gulvet Bare innom og oppdaterer litt og sjekker hva som er neste ting å gjøre og det blir å gjøre ferdig kjøkkenet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 21. juli 2006 Forfatter #1635 Del Skrevet 21. juli 2006 ! Plan for i dag; Rydde Rydde Rydde... Det som må gjøres i stua er: Henge opp tøy Legge sammen tøy Legge vekk tøy! Vaske over bordet legge på duk Rydde vekk den siste esken som jeg ikke aner hvor skal Gå ut med pappeskene. Kjøkken; Vaske over benker Vaske komfyren Rydde ut av oppvaskmaskinen Rydde ut av Ikeaposene Rydde vekk klærne fra HM Rydde og vaske av kjøkkenbordet Datarommet; Fjerne all reklame/overflødig post fra pultene Rydde på pulten Ta vekk alle klærne på gulvet Ta med tallerkner og glass inn på kjøkkenet og sett inn i maskinen. Henge opp bilde Bad; rydde oppe på vaskemaskina Støvsuge Gang; Rydde i skoa Støvsuge/vaske gulvet eneste igjen da er badet, samt støvsuging. Vet ikke om jeg orker å støvsuge... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 21. juli 2006 Forfatter #1636 Del Skrevet 21. juli 2006 jo og så pappen da. den er et stort ork! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 21. juli 2006 Forfatter #1637 Del Skrevet 21. juli 2006 da er pappen gjort, samt at jeg har ryddet opp på vaskemaskinen. tror nesten jeg må utsette den støvsuginga jeg. Det er alt for varmt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 21. juli 2006 Forfatter #1638 Del Skrevet 21. juli 2006 og der kom det to ikea menn med det vi handlet i går... Innpakket i mer papp! Nå skal jeg sette opp lamper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 21. juli 2006 Forfatter #1639 Del Skrevet 21. juli 2006 og så manglet det selvsagt noe.. Toppen til stellebordet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 21. juli 2006 #1640 Del Skrevet 21. juli 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg