Gå til innhold

Livs liv som mamma

liv

Anbefalte innlegg

Jepp, meget tungpusten denne gangen og. Men alle blodprøver var fine så det var ingen form for infeksjon noe sted i kroppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I dag er jeg i uke 28. Og det vil si at det er 12 uker igjen til termin og at jeg er i siste trimester! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, ja.. Allergi skal ein ikkje spøke med. Er det ingenting som slår ut på testar?

Jo da, jeg er allergisk for det meste i følge disse testene. Sjokolade for eks... Men det har jeg aldri reagert på...

Endret av liv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja og all sitrus-frukt, alle typer nøtter, eple, pære og all slags pollen... For å nevne noe!

I dag har vi ordnet oss ny støvsuger så nå skal mannen snart støvsuge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble født i uke 33 sa mamma i går. Det er jo 7 uker for tidlig og bare 5 :overrasket: uker til! hjelpes... Håper i allefall han holder seg inne til midt i august da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Spennende å se om fødselen din blir som mamman din sin. Det er jeg spent på for min del også. Mamma har født på termindatoen begge ganger, så jeg har jo et lite håp om å slippe å gå så lenge over jeg også! ;) Men så er det jo ikke sikkert at sånt er arvelig da...

God kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oi, på datoen begge gangene? Det er jo utrolig godt gjort! Nesten ingen som treffer datoen nøyaktig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjesta

Godt gjort ja - håper jeg er like "flink"! ;)

Jeg syns forresten at det er overraskende mange som føder før tida nå. Følger jo med både her og på SM, og det er jammen mange. Trodde det var mye mer sjelden enn det tydeligvis er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja tenk om du skulle født nå Kverula! Da hadde du vært like langt på vei som min mor var. Vi ble bare liggende en ekstra dag på sykehuset da. Jeg måtte ligge først i kuvøse i et døgn og så i sånn lyskasse (gulsot).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Ja, tenk det! :hakeslepp: Nei, jeg håper det går minst en måned til i hvertfall... :sjenert:

Måtte flire litt da jeg leste innlegget ditt, for jeg leste først

"sånn lyskasse (gulost)." :ler:

God kveld! :klem:

Endret av Kverula
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...